EOLIS ..požádejte o schválení či zrušení úvěrového limitu..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Záznamy dodavatelů v modulu Akvizice. Dodavatelé • Před iniciováním objednávky se nejprve ujistěte, zda seznam dodavatelů zahrnuje dodavatele, od kterého.
Advertisements

 EBSCOhost Collection Manager Přehled funkcí účtu Selector 3. července 2013.
Support.ebsco.com EBSCO Discovery Service Tutoriál 3. ledna 2013.
Seminář k výběrovému řízení 2014
Návod ke správě týmu pro novou verzi webu
Prémiová automatická objednávka Instruktáž. CO JE TO ADR? •Prémiová automatická objednávka (ADR) je nejjednodušší způsob, jakým můžete obdržet své oblíbené.
Aplikace DynaMed na zařízeních iPhone, iPod Touch či iPad Tutoriál Last updated 9/28/ února 2013.
Tabulky v MS ACCESS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiří Novák.
Tutoriál Stahování eBooks ~ Podrobný průvodce prvním stahováním
Tutoriál EBSCOhost Collection Manager ~ Účet Approver
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
Návod k registraci CIS (zákaznický informační systém)
UŽIVATELSKÝ ÚČET NA PORTÁLU INFORMAČNÍCH ZDROJŮ PRO UTB XERXES.
Tutoriál EBSCOhost - Historie vyhledávání
Pojištění krátkodobých pohledávek se splatností do dvou let Mezinárodní strojírenský veletrh Brno
Oddělení metodiky OP Rybářství (SZIF) ŘO OP Rybářství (MZe)
SmartPhone start - Apple iPhone
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Pro registraci do informačního systému EKOLAMP klikněte na úvodní straně na odkaz „Zaregistrovat se“ v tabulce Přihlášení do systému.
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
Zakládání dodavatele 1. i 2. úrovně - obsah 1.Obsah 2.Obecné zásady 3.Seznam dodavatelů – jak rozeznat, jestli má ústav připojený svůj záznam dodavatele.
W w w. n e s s. c o m eLiška 3.04 Průvodce instalací (verze pro Windows 7)
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Tutoriál Vyhledávání v obchodních databázích Business Source
MS ACCESS parametrický dotaz
Sociální síť Sociální síť, zvaná též společenská síť, komunitní síť či komunita, anglicky social network, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem.
EBSCOhost Collection Manager ~ Vytváření profilů Tutoriál support.ebsco.com.
AKCENTA CZ, a.s. Služba SMS OLB – Uživatelský manuál pro klienty.
Registrace do Sevenpoint2 – Enroll now 1.Nejdříve se přihlásíte k odkazu na http//saksa. 2.Klik na Enroll.
1. Je potřeba nastavit bootování primárně z vaší DVD mechaniky, jinak by se vám nespustil instalační průvodce z DVD. Jakmile proběhne bootování, stiskněte.
Instalace klienta Instalace klienta se provádí, pokud zakoupíte licenci na program klient (za každý další nainstalovaný program se platí) či pokud změníte.
Vstup Vstup do internetového bankovnictví je zabezpečen Klientským číslem a kódem PIN. Tyto údaje obdržíte v aktivačním balíčku k internetovému bankovnictví.
Provedení autorizované Ověření provedení autorizovanékonverze Úvodní kurz k problematice datových schránek eGON centrum HOLEŠOV provedení autorizované.
Tutoriál Nastavení alertů pro časopisy
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Vytvoření hypertextového odkazu
Jak mohu kontrolovat své aktuální výpůjčky z Knihovny PA ČR a termíny jejich vrácení.
Anopress: nová grafika, nové možnosti Mgr. Daniela Uhrová září 2010.
Registrace uživatele na pro užívání webhostingu.
Stručný přehled © 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Lync Web Appu Připojení ke schůzce v Lyncu pomocí zvuku počítače Pokud nemáte Lync.
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Přidání kontaktu Seznam kontaktů vám zjednodušuje komunikaci a umožňuje zjistit stav a kontaktní.
VYHLEDÁVÁNÍ V GUI Uchování rešeršních termínů Selekční termíny, zadané uživateli v GUI ve funkci Hledání (Find) nebyly při přechodu na jinou bázi zachovávány.
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
GORDIC ® spol. s r. o. Prvotní spuštění aplikace Gordic DSO - ISDSlite Nástroje pro snadnou správu Datových zpráv z Informačního systému Datových schránek.
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Informace k novému SW, práce s elektronickou žádostí Michaela Hofštetrová Knotková.
Manuál pro editaci webu PCP
Postup při uveřejňování smluv prostřednictvím formuláře
Průvodce aplikací GSMlink aneb Jak je jednoduché komunikovat s Athosem
Program rozvoje venkova 2014 – 2020 LEADER
Dotační program Podpora včelařství 2016 Krok za krokem
TIPY A RADY PRO PRÁCI S WEB OF SCIENCE – SLUŽBY DOSTUPNÉ PO REGISTRACI
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
Dotační program Podpora včelařství 2015 Krok za krokem
Albertina a Report Mgr. Libuše Simandlová
Postup při podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO na rok 2017 a 1. pol. roku 2018.
Návod k aplikaci pro vedoucí DoFE Instalace aplikace a kontrola aktivity systém Android Verze aktuální k
iFIS*WebMailer Průvodce produktem
Distribuční portál (DIP)
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Jak vytvořit výstupní bezpečnostní předpis k řízení rizik
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
APLIKACE OctopusPro - Hlídač LV
Garantovaná úroková sazba 1,99 % p.a. na 5 i 8 let!
Elektronické sjednání smlouvy
pro celoživotní vzdělávání. Podrobný návod ke studiu.
Základní informace - Ovládání systému
Transkript prezentace:

EOLIS ..požádejte o schválení či zrušení úvěrového limitu.. je On-Line Informační Služba, bezpečné řešení pro klienty vyvinuté skupinou EULER HERMES, jejímž cílem je maximální zjednodušení a zrychlení Vaší každodenní práce s řízením pohledávek kdekoliv a kdykoliv. ..ohlaste dlužníka.. ..nebo jen sledujte rizika pojištěných odběratelů..

Obsah 1 2 3 4 5 6 7 8 Hlavní strana Karta zákazníka - Identifikace Úvěrový limit - Žádost 4 Úvěrový limit - Seznam rozhodnutí 5 Úvěrový limit - Rozhodnutí pojistitele 6 Správa pojistných událostí a vymáhání 7 Žádost o prodloužení splatnosti 8 Rozhodnutí pojistitele © Copyright EULER HERMES 2015

Příručka EOLIS Online Systému, vítejte ! EOLIS je online systém vyvinutý k propojení našeho globálního know-how a zpřístupňuje informace o platební schopnosti více než 40 000 000 subjektů celého světa díky více než-li 50 pobočkám Zde se lze jednoduše přihlásit se svým uživatelským jménem a heslem: https://eolis.eulerhermes.com/cz © Copyright EULER HERMES 2015

Příručka EOLIS Online Systému, vítejte ! Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Příručka EOLIS Online Systému, vítejte ! 1 2 Hlavní strana Hlavní modré navigační menu umožňuje vybrat funkci, kterou chcete použít pro zvolenou společnost. Pokud jste ještě nevybrali odběratele, se kterým budete mít zájem pracovat, budete k identifikaci vyzváni. Rychlý výběr obsahuje snadný přehled všech dostupných funkcí pro vaši pojistnou smlouvu Identifikujte odběratele dvěma možnými způsoby Tipy: Dle sjednaných produktů můžete přepnout a pracovat s další pojistnou smlouvu, či vybrat CAP připojištění, atd. Kliknutím na odkaz „Vítejte“ pod logem se dostanete vždy zpět na hlavní stranu 3 5 4 6 3 © Copyright EULER HERMES 2015

Karta zákazníka - Identifikace 1/2 Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Karta zákazníka - Identifikace 1/2 Identifikujte odběratele kliknutím na jeden ze dvou odkazů zvolením správné země a vyplněním jednoho z identifikátorů : Euler ID, IČO, VAT Název společnosti Adresa Telefonní číslo pak kliknete na možnost „Potvrdit“ © Copyright EULER HERMES 2015

Karta zákazníka - Identifikace 2/2 Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Karta zákazníka - Identifikace 2/2 prosíme, vezměte na vědomí, že při identifikaci Názvem společnosti, či adresou bude nabídnut rozšířený seznam společností, zde klinutím na Název společnosti zvolíte společnost požadovanou zvolte požadovanou společnost kliknutím na „Název společnosti“ pokud žádná z nabízených neodpovídá představě, klikněte na možnost „Jiné vyhledávání“ © Copyright EULER HERMES 2015

Úvěrový limit - Žádost Získejte úvěrový limit ve 3 krocích : Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Úvěrový limit - Žádost Získejte úvěrový limit ve 3 krocích : Identifikujte odběratele, se kterým máte zájem pracovat dle předchozího kroku příručky Vyberte „Správa limitů → Žádost“ z Rychlého výběru Vložte částku, měnu, a pak už jen 2x potvrdit ! ) komentář v ANGLICKÉM JAZYCE pro všechny zahraniční žádosti Tipy: úvěrový limit je aktivní, jakmile vám jej potvrdíme v zaslaném Rozhodnutí pojistitele s konkrétní schválenou částkou klikněte na „Potvrdit“, na další straně překontrolujte detaily žádosti, a pokud jsou data zadána správně, klikněte znovu na „Potvrdit“, v opačném případě žádost změňte lze zažádat o nový limit nebo dočasné (sezónní) navýšení zadejte své vlastní referenční číslo odběratele můžete vložit komentář pro naše analytiky Pokud vložíte lhůtu splatnosti delší, než-li je sjednáno ve vaší pojistné smlouvě, je nutné kontaktovat oddělení podpory pro úpravu pojistné smlouvy © Copyright EULER HERMES 2015

Úvěrový limit - Seznam rozhodnutí 1/2 Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Úvěrový limit - Seznam rozhodnutí 1/2 Prohlédněte seznam rozhodnutí Vyberte „Správa limitů → Seznam rozhodnutí“ z Rychlého výběru Nastavte všechna kritéria výběru dle potřeby, pokud ale chcete pouze seznam aktuálních limitů, neměňte kritéria a pouze klikněte na „Zobrazit“ Přehled aktuálních limitů můžete stáhnout ve formátu XLS či CSV přímo z této stránky do svého PC Tipy: pro 1 seznam lze použít pouze 1 měna pokud nechcete zobrazit neschválené limity, nastavte kritérium Částky ve výši od 1 © Copyright EULER HERMES 2015

Úvěrový limit - Seznam rozhodnutí 2/2 Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Úvěrový limit - Seznam rozhodnutí 2/2 individuální rozhodnutí pojistitele získáte kliknutím na „Název společnosti“ stáhněte seznam rozhodnutí ve formátu XLS či CSV také z této stránky © Copyright EULER HERMES 2015

Úvěrový limit - Rozhodnutí pojistitele Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Úvěrový limit - Rozhodnutí pojistitele Tento přehled ukazuje informace o aktuálním úvěrovém limitu. Z této stránky lze také: požádat o snížení požádat o zrušení požádat o navýšení zobrazit historii změn © Copyright EULER HERMES 2015

Správa pojistných událostí a vymáhání - Ohlášení 1/5 Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Správa pojistných událostí a vymáhání - Ohlášení 1/5 Jak ohlásit dlužníka: Vyberte „Proces vymáhání → Nahlášení pohledávky v prodlení“ z Rychlého výběru Identifikujte dlužníka, se kterým chcete pracovat podle prvních kroků příručky Překontrolujte detaily zvolené společnosti, a pokud se nejedná o požadovanou, klikněte na tento odkaz pro jiné hledání Typ žádosti: Vymáhání bez pojištění – vymáhání nepojištěné pohledávky Škoda – ohlášení pojištěné pohledávky jako škodní událost Dluh vymáhá: Klient – vymáhání pojištěným bez aktivní účasti EH Euler Hermes – vymáhání vedeno ze strany EH Vložte co nejvíce dostupných informací © Copyright EULER HERMES 2015

Správa pojistných událostí a vymáhání - Ohlášení 2/5 Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Správa pojistných událostí a vymáhání - Ohlášení 2/5 Spor? Zpochybnění pohledávky? Zvolte Ano, pokud je odmítnutí úhrady z důvodu pozdního dodání, reklamace, vady materiálu, atd. Vložte do komentáře co nejvíce dodatečných informací o dosavadním průběhu vymáhání, zda dlužník přislíbil platbu, zda je sjednán splátkový kalendář, atd. Přidejte důvod platební neschopnosti, pokud je vám znám. Vložte fakturaci (Pokud se jedná o pojištěného odběratele s úvěrovým limitem, vložte VŠECHNY faktury, i pokud je část fakturace tzv. nepojištěna, nebo či je před splatností. Je také důležité, aby datum bylo ve tvaru DD/MM/YYYY, u desetinných míst jakékoliv částky použijte jako separátor čárku, př. 10 000,21 a zvolte odpovídající měnu.): do 5 faktur - vkládejte postupně po 1 faktuře více než 5 faktur – stáhněte Šablonu s formátem XLS do vašeho počítače a postupujte dle obsaženého návodu, vyplněnou šablonu vložte zpět kliknutím na „Nahrát faktury“ Šablona podrobněji na dalším snímku → → → Zde vkládejte přílohy jako celkové saldo k ohlášení, uznání závazku, dodací listy, upomínky, splátkový kalendář, atd. (název souboru nesmí obsahovat znaky: “:,>"'}{/*+ -“) Následně klikněte na „Pokračovat v ohlášení“, na další straně překontrolujte vložená data a klikněte na „Potvrdit“ Nebo zvolte „Dočasné uložení“ a vaše data budou uložena ještě následujících 7 dní (ohlášení není a nebude odesláno, dokud jej nepotvrdíte) © Copyright EULER HERMES 2015

Správa pojistných událostí a vymáhání - Šablona 3/5 Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Správa pojistných událostí a vymáhání - Šablona 3/5 Pokud hlásíte odběratele, kterému se již některé platby ocitly v prodlení, a vkládáte více než 5 faktur naší šablonou, a pokud kopírujete hromadně data ze svých souborů, je nutné změnit hromadně i datum na formát s lomítkem, tj. DD/MM/RRRR. označte celé sloupce F a G kliknutím pravým tlačítkem vyberte z nabídky "Formát buněk…" dle obrázku vpravo zvolte kartu "Číslo" a druh "Vlastní" následně ručně zadejte do pole "Typ:" požadovaný formát DD/MM/RRRR změnu potvrdíte tlačítkem "OK" uložte jako soubor s příponou CSV „oddělený středníkem“ © Copyright EULER HERMES 2015

Správa pojistných událostí a vymáhání - Potvrzení 4/5 Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Správa pojistných událostí a vymáhání - Potvrzení 4/5 Teprve pokud se Vám zobrazí tato potvrzovací zpráva – odběratel a jeho fakturace byla úspěšně ohlášena a odeslána k EH. Během následujících 48 hodin můžete očekávat potvrzení registrace dlužníka emailem z oddělení likvidace škod. Po obdržení emailového potvrzení záznam můžete nalézt v „Rychlém menu → Proces vymáhání → Přehled pohledávek“. Pokud vyplňujete kritéria přehledu nezaplacených pohledávek, 1 identifikovaný odběratel může zůstat v paměti výběru z předchozí identifikace a v následném přehledu se zobrazí pouze případný záznam tohoto subjektu – pro zobrazení celkového přehledu klikněte na volbu „vymazat“. Pokud jste nebyli kontaktováni během 48 hodin, prosíme, kontaktujte nás prostřednictvím ZÁKAZNICKÉ LINKY +420 232 000 777 © Copyright EULER HERMES 2015

Správa pojistných událostí a vymáhání - dočasné uložení žádosti 5/5 Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Správa pojistných událostí a vymáhání - dočasné uložení žádosti 5/5 Pokud jste uložili rozpracované ohlášení dlužníka k pozdějšímu dokončení, budete ujištěni zprávou, že nebylo odesláno, a pokud jej nedokončíte do 7 dnů, bude automaticky smazáno. Vaše uložená rozpracovaná hlášení lze nalézt v sekci Upozornění ve spodní části Hlavní strany Odkazem „Vítejte“ pod naším logem se dostanete kdykoliv zpět na Hlavní stranu © Copyright EULER HERMES 2015

Žádost o prodloužení splatnosti Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Žádost o prodloužení splatnosti Získejte prodloužení splatnosti Vyberte „Správa žádost o prodloužení splatnosti → Žádost“ z Rychlého výběru Identifikujte dlužníka, se kterým chcete pracovat podle prvních kroků příručky Vložte co nejvíce dostupných informací Zaškrtněte pole „Pro žádost o prodloužení termínu splatnosti - zde zaškrtněte“ - pokud tak neuděláte, žádost nebude odeslána ! Níže pod zaškrtávacím polem se zobrazí nová pole pro uvedení dlužných částek, nového data splatnosti, dohodnutého splátkového kalendáře a komentáře Po celkovém zadání klikněte na „Pokračovat“, překontrolujte zadaná data na další straně. Pokud bude vše v pořádku, klikněte na „Potvrdit" ! Tipy: nezapomeňte požádat o prodloužení splatnosti nejméně 15 před započetím Stavu prodlení (pro standardní pojistku toto znamená zaslat žádost nejpozději 45. den po splatnosti faktury – ověřte u své smlouvy) pokud si přejete navrhnout splátkový kalendář, budete požádáni o bližší informace k původní a nové dohodě © Copyright EULER HERMES 2015

Oficiální rozhodnutí pojistitele Hlavní strana Karta zákazníka - identifikace Úvěrový limit Pojistné události a vymáhání Prodloužení splatnosti Rozhodnutí pojistitele Oficiální rozhodnutí pojistitele Rozhodnutí pojistitele Obsahuje informace jako například: korespondenční adresa identifikační číslo odběratele Euler ID kontaktní osoba komentář analytika s vysvětlením částka schváleného úvěrového limitu číslo pojistné smlouvy + sub-kód Toto automaticky zasílané potvrzení obdržíte ihned, jakmile je úvěrový limit pro vašeho odběratele schválen naším analytikem či automatem. Pojištění daného odběratele počíná dnem obdržení tohoto potvrzení. Tímto dokladem můžete své bance například doložit, že vaše pohledávky, jsou chráněny proti platební neschopnosti, či jej můžete použít při vyjednávání o podmínkách s vašimi odběrateli, nebo jej pouze můžete archivovat.... © Copyright EULER HERMES 2015

© Copyright EULER HERMES 2015