Popis mikroprocesoru.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tato prezentace byla vytvořena
Advertisements

Základy mikroprocesorové techniky
Program Programátorský model procesoru Instrukční soubor
Informatika I 7.a 8. hodina 4. týden.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_137_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
 Typický osobní po č íta č m ůž eme rozd ě lit na t ř i č ásti:  Po č íta č ová sk ř í ň  Monitor  Další vstupn ě -výstupní za ř ízení (klávesnice,
Jan Hrabal ME4B Paměťové obvody a vývoj mikroprocesoru.
Paměťové obvody a vývoj mikroprocesoru
HARDWARE Technické vybavení počítače. John von Neumann Stanovil teoretické principy (1945), které umožňují vytvořit univerzální počítač Počítač bude využívat.
Jak pracuje počítač vstupní a výstupní zařízení počítače
= monolitický integrovaný obvod obsahující kompletní mikropočítač
Popis mikroprocesoru David Rozlílek ME4B.
Popis obvodu 8051 David Rozlílek ME4B.
Jan Hrabal ME4B Sekvenční logické obvody. sekvenční logický systém Na č em závisejí hodnoty výstupních prom ě nných ? Co obsahují sekven č ní obvody ?
Von Neumannovo schéma.
Jaroslav Krahula.  OSC - ? ROM - ? RAM - ? Č/Č - ? CPU - ? ŘS - ? SP - ? LPT -?
Technické prostředky PLC OB21-OP-EL-AUT-KRA-M Ing. Petr Krajča.
PROCESORY.
Popis obvodu 8051.
16. Paměťové obvody a vývoj mikroprocesorů
Paměťové obvody a vývoj mikroprocesorů Jan Hrubý ME4B.
Výrok „Vypadá to, že jsme narazili na hranici toho, čeho je možné dosáhnout s počítačovými technologiemi. Člověk by si ale měl dávat pozor na takováto.
David Rozlílek Me4B. ? ? ? ?? Jaká paměť tvoří paměť programu ………… ? EA … kde je logická 1 a kde logická 0 ……….? ? ….. Kde je vnější a kde vnitřní paměť……….?
Univerzita třetího věku kurz Znalci Hardware 1.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Mikroprocesor.
ALTERA Stratix – LE až 7427 Kbitů RAM tři bloky RAM pamětí rychlé DSP bloky až 12 PLL (4+8 rychlých) až 16 globálních hodin a 22 zdrojů podpora.
Ro č ník:3./4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Předmět: Software hotelového provozu Tematický okruh: Práce s HSW Téma: HSW Pracovní list sklad.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_IVT_1_KOT_04_PROCESOR.
Zuby Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_10_Chrup Vytvo ř eno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek.
ZÁKLADY POČÍTAČOVÉ GRAFIKY Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_LENKA_KLOUCKOVA_GRAFIKA_ZAKLADY_GRAFIKY_RASTR_03 Název školyStřední škola.
Maticové počítače. Při operacích s maticí se větší počet prvků matice zpracovává současně a to při stejné operaci. Proto se pro tyto operace hodí nejlépe.
Základní deska Slouží k mechanickému upevnění komponent počítače. Propojuje veškeré komponenty počítače pomocí sběrnic a zajišťuje jejich napájení. Svými.
Č ÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_498_KOSMETICKÉ EMULZE NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, St ř ední pr ů myslová škola.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Procesory Filip Vepřek.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Základy automatického řízení 1
Zabezpečení personálu a infrastruktury logistiky
Krajina, krajinné složky, krajinotvorné procesy
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Jednočipové počítače – instrukční sada
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Osoblaha
Pístové spalovací motory
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr.Jiří Macháček
Hardware číslicové techniky
Mikroprocesor.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Nezmar a ploštěnka – pracovní list.
Autor: Mgr. Jana Burdzová
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
Segmentace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Libor Otáhalík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Číslicové měřící přístroje
Programovatelné automaty (Programmable logic controllers – PLC)
Informatika – Operační systémy
Přídavné karty.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
Neuronové sítě.
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
VY_32_INOVACE_17_SLABIKÁŘ_ČTENÍ SLABIK DI, TI, NI
Přímky, úsečky, rovnoběžky, kolmice, kružnice
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Transkript prezentace:

Popis mikroprocesoru

Mikroprocesor Je vytvořen….. ? Jádrem je ….. ? Čím je každý mikropro. Vybaven…. ?

Mikroprocesor 8051 Je to…. ? U tohoto typu je paměť….?

Architektura 8051 CPU je tvořeno…. ? ACC je….. ? Generátor hodin určuje…. ? K čemu tu slouží 4 vstupně výstupní brány ….. ? Speciální oblast je tvořena…. ?

Speciální registry 8051 K čemu slouží

PSW registr 8051 Vysvětlit: C(carry) – AC( Auxiliary carry) – F0 – RS1 – RS0 -

Paměť 8051 Jaké mají paměťové prostory ? Kde může být tento prostor umístěný ? Základní 8051 má vnitřní a vnější paměť o velikosti ?

Synchronizace 8051 K čemu tu slouží oscilátor ?

Vstupní/výstupní brány Z čeho se skládá ? Kolik jich je u 8051 ? Brána 0 a 2 slouží k ? Brána P1 a P3 slouží k :