Revitalizace značky Víno Mikulov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Značka výrobku Značka se skládá:
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Projekt CZ.1.07/1.1.38/ Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku uměleckých řemesel a oborů gastro TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Věčný brouk a jeho příbuzenstvo
„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková.
Výrobek a jeho životní cyklus
Cenová strategie Eduard Andráši.
Složitá a slavnostní menu
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Název školy Střední odborná škola Luhačovice
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Umět charakterizovat víno a jeho význam
Marketingový projekt Nalezení tržní příležitosti, která by zabezpečila využití volných výrobních kapacit podniku.
8. Marketing.
Návrh komunikační strategie pro krémy
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Základní fakta o vinařství TARAPACA Založeno v roce 1874, cílem bylo vždy vyrábět vína špičkové a konzistentní kvality. Patří mezi největší a nejdůležitější.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Marketingový projekt Skupina Pátek 9:00. Tea UP – cíle Hlavní cíl objem prodeje Kč Dílčí cíle validace produktu povědomí na trhu 30% 200 stálých.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Vinařství na Slovácku. Slovácko se dá charakterizovat jako kraj vinic a vína.Téměř u každé vesnice je nějaká vinece nebo vinné sklepy.Na Moravě ze 4 podoblastí.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Bakalářská práce Vypracoval: Radek Hoferek Vedoucí práce: prof. Ing. Věra Bečvářová, CSc. Brno, 2012 Podmínky rozvoje vinařského podniku v současném modelu.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
2 USKUPENÍ BOHEMIA SEKT BOHEMIA SEKT je největším dodavatelem klidných šumivých vín a jedním z předních výrobců lihovin v České republice Výhradní dovozce.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Marketingový plán Revitalizace strategie a produktů Cumel s. r. o. Radek Pospíšil & Václav Šebek.
Revitalizace značky Víno Mikulov, spol. s r. o.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Plánování Marketingový plán.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Výzkum trhu vína v ČR – Obecná spotřebitelská studie –
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Revitalizace značky Víno Mikulov MARKETINGOVÝ PROJEKT Revitalizace značky Víno Mikulov zpracovali: Eva Holoubková Iva Pospěchová Pavel Kincl Petr Suchánek

Představení produktů a podniku MARKETINGOVÝ PROJEKT Představení produktů a podniku tradice výroby vína sahající do 11. století dnes jeden z TOP 5 producentů tichých vín součást konsorcia Bohemia Sekt a. s. důraz na tradici, značku a kvalitu výroba vín stolních, odrůdových, jakostních, vín s přívlastkem, ročníkových, archivních, i vín šumivých, dezertních a kořeněných Zacílení na odrůdová vína z cenové relace 80 – 120 Kč na jejichž etiketách je umístěn nepřehlédnutelný motýl (žlutý u bílého a modrý u červeného) který má jako ústřední motiv vyjadřovat jemnost, lehkost a hedvábnost.

SWOT, Analýza konkurence MARKETINGOVÝ PROJEKT SWOT, Analýza konkurence Značka % Značka Víno Mikulov 45 Hodonín 30 Velké Pavlovice 25 Valtice 20 Znojmo 13 Mělník 12 Bzenec 7 Mutěnice Žernoseky Starý Plzenec 5 Znovín Ludmila 15 Moravia Vinum 10 Bohemia Vinum Vinium weaknesses strenghts přes výrazný růst trhu s vínem faktická stagnace růstu podílu Vína Mikulov na celkovém objemu Spontánní znalost značky Mikulov pozice hospodářsky nejsilnější značky a leadera českého trhu s tichými víny Odtažitost od typické vinařské komunikace role cenově dostupného a přitom kvalitativně vyššího odrůdového vína Lokalita v názvu spotřebitelé preferují odrůdová vína, polosuchá Zvyšující se obliba zahraničních vín Zvyšující se objem importovaných vín Růst trhu s vínem v ČR (97 – 05): 31% Růst podílu Vína Mikulov: 4% Stálý růst trhu s vínem a kultivace spotřebitelů Růst spotřeby vína na hlavu 44%populace preferuje moravská vína opportunitites threats

SWOT, Analýza konkurence MARKETINGOVÝ PROJEKT SWOT, Analýza konkurence Jejich produkce tvoří 37 % výše definovaného trhu v objemu a 34,2 % v hodnotě. Čtyři nejvýznamnější konkurenti: Dle objemu prodeje za období červen 2003 až květen 2004, agentura ACNielsen. České vinařské závody Moravské vinařské závody Vinium Velké Pavlovice Víno Mutěnice

MARKETINGOVÝ PROJEKT Cíle Generální cíl Operativní cíle: Revitalizace značky - získat mladé spotřebitele, vytvořit nárazníkovou kategorii proti importovaným vínům . Operativní cíle: Udržení současné pozice leadera českých velkovýrobců vína a zvýšení podílu odrůdových vín Mikulov na českém trhu ze 7% na 14 – 17% Zvýšit spontánní znalost značky na 75 % (u cílové skupiny 24 – 35) Vyvolat povědomí o srovnatelnosti Vína Mikulov s kvalitními světovými víny Upevnit tradiční značku a povědomí moravského Vína Mikulov na trhu

MARKETINGOVÝ PROJEKT Strategie Targeting: Positioning: Cílová skupina Muži i ženy 23 – 35 let, žijící ve městech, bezdětní, žijící v domácnosti s partnerem nebo přáteli, orientovaní na hodnoty, práci, kariéru, dynamičtí, image, střední příjmová skupina, užívající si života, nejen vysokoškolsky vzdělaní Positioning: Image Tadiční moravské víno obklopené moderním desingem, které v sobě kloubí tradiční postupy, kvality a chutě s moderní image.

MARKETINGOVÝ PROJEKT Taktiky Široká paleta změn 1) Produkt Výrazná změna etikety Sloučení bílé a černé části etikety Zvýraznění a zvětšení nápisu Víno Mikulov Zvětšení a reliéfní vystoupení tradičního Loga Mikulov Potlačení loga motýla který přesto zůstává na první pohled viditelný Ponechání barev, úprava sytosti

MARKETINGOVÝ PROJEKT Taktiky 2) Distribuce zlepšení komunikace s maloobchodními řetězci kontrola maloobchodních cen akční ceny a speciální akce „nakupovací hudba“

Ochutnejte kouzlo života… MARKETINGOVÝ PROJEKT Taktiky 3) Propagace Slogan a logo Nový kmenový slogan objevující se na etiketách a v reklamních prezentacích Ochutnejte kouzlo života… Sekundární slogan:

MARKETINGOVÝ PROJEKT Taktiky 3) Propagace Televizní spoty měsíční intezivní reklamní kampaň sponozoring a reklamní spoty trvání15 vteřin Tiskoviny zahájení po ukončení reklamní kampaně v televizii půlstránková reklama v magazínech jako Bydlení,Katka nebo Reflex

MARKETINGOVÝ PROJEKT Taktiky 3) Propagace Propagace v místech prodeje Nejoblíbenější druhy vín: (Amasia, 2003) 3) Propagace Bílé: Muller Thurgau, Veltlínské zelené Propagace v místech prodeje Červené: Frankovka, Svatovavřinecké Degustace konkrétních Mikulovem vyráběných vín v supermarketech a hypermarketech. - zahájení zároveň s rozeběhnutím kampaně v tisku Stánek na veletrhu Vinex 2006

MARKETINGOVÝ PROJEKT Rozpočet kampaně

MARKETINGOVÝ PROJEKT Děkujeme za pozornost!