INFORMATIKA Kreslíme na počítači.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
MS Windows.
Modul 2 AutoCAD. Vytvoření zaobleného obdélníka  do příkazového řádku napíšete příkaz obdélník a stiskněte ENTER  dále zadejte do volbu A pro zaoblení.
Malování v MALOVÁNÍ Copyright © 2006 PaedDr. Hana Horská.
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Ročník : roč. Vzdělávací oblast : ICT Vzdělávací obor : ICT Tematický okruh : Program Malování Učivo : Kreslení čar a základních tvarů  Název operačního.
COREL DRAW SEZNÁMENÍ Úvod, seznámení se se systémem Pracovní plocha
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Malování ve Windows Počítačová grafika
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Zoner Callisto.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Malování Windows Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_malovani
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACEPrezentace obsahuje základní funkce programu Malování. Druh.
Lupa Tlačítko Lupa umožňuje zvětšit část obrázku. Klepněte na tlačítko Lupa a vyberte úroveň přiblížení pod panelem nástrojů. V obrázku se lze pohybovat.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Inovace bez legrace CZ / /01
MALOVÁNÍ.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Nástroj guma Guma se používá k odstranění barvy z aktivní vrstvy, výběru nebo obrázku. Pokud je Guma použita tam, kde není podporována průhlednost (v kanálu,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Základy ovládání operačního systému II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Namalujte si ikonu Pokud se podíváte na pracovní plochu,uvidíte na ní mnoho malých obrázků(říkáme jim ikony), o kterých víme,že zastupují programy.Zkusíme.
Malování lupa. Malování lupa Lupa: Provádí zvětšení pohledu na obrázek. Políčko pod pruhem udává možné násobky zvětšení a zmenšení. Zvětšení obrázku.
Malování – popis programu
Malování.
VY_III/2_INOVACE_38_Malování-nástroje2 Malování – nástroje 2 Miroslav Kaňok.
ProgeCAD Modifikace prvků.
Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Informatika Autor: Mgr. Marie Makovská 36.1 Malování.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
M ALOVÁNÍ Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/10.
Návrh interiéru Pokoj, ve kterém by mi bylo dobře... ZADÁNÍ ÚKOLU.
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
MALOVÁNÍ NA POČÍTAČI další.
GIMP Využití nástroje Cesty Michal Zerzáň
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_10.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_383_Malování AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 4. ročník,
Příslušenství Kde najdeme příslušenství? Pracujeme s kalkulačkou? Malujeme? Píšeme do poznámkového bloku?
G RAFIKA VE W ORDU Vkládání obrázků a grafických objektů Tvary WordArt Barvy, čáry, výplň grafických objektů.
INFORMATIKA HRAJEME SI S FOTOGRAFIEMI. OPAKOVÁNÍ- MALOVÁNÍ  V aplikaci „Malování“ namalujte „Plot“. Využijte všech znalostí z předcházející hodiny.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
IrfanView (5). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_I_S2_19.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
PIXLR ‒ ONLINE GRAFICKÝ EDITOR (5) ANEB NEJLEPŠÍ VĚCI JSOU ZADARMO Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslav Zavadil. Dostupné.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
WORDPAD Textový dokument.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
EU_12_sada1_01_Inf_Úpravy obrázků 1_Šeb
VY_12_INOVACE_22_PROGRAM MALOVÁNÍ_KOŠUTOVÁ
GOOGLE A POWER POINT Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Informační a komunikační technologie
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
(nabídka kreslících nástrojů)
Malování - uložení a otevření obrázku
Obrazový materiál pro pracovní list – Výběr
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
ProgeCAD Modifikace prvků.
ProgeCAD Modifikace prvků.
Transkript prezentace:

INFORMATIKA Kreslíme na počítači

Kreslíme na počítači Panel kreslících nástrojů Volba barev Krok zpět Jak správně gumovat Barvy a tloušťky čar podrobněji Lupa aneb retušujeme Režim průhlednosti Jednotlivé úkoly

Panel kreslících nástrojů vlevo od kreslící plochy chceme-li pracovat stačí na něj klepnout

Volba barev pod obrázkem je panel barev vybarvování se provádí nástrojem Plechovka může se stát, že vybarvíte celý obrázek, pokud je obrys nakresleného tvaru přerušen

Krok zpět umožňuje uživateli vrátit se do předchozí situace úpravy – příkaz Zpět malování umožňuje pouze tři kroky zpět

Jak správně gumovat v malování je nástroj Guma, ale je velmi nepraktické gumovat celý obrázek tento nástroj má různé velikosti na velmi malé úpravy je vhodné použít lupu lepší než gumovat celý obrázek je vzít si čistý „papír“ příkazem – Soubor/Nový

Barvy a tloušťky čar podrobněji barvy lze vybrat na panelu barev poklepáním na některou z barev se otevře okno, v němž si můžete namíchat vlastní odstín tloušťku kreslené čáry lze nastavit při vybraném nástroji Úsečka nebo Křivka v dolní části paneĺu nástrojů

Lupa aneb retušujeme někdy je zapotřebí si obrázek přiblížit, zvětšit si výřez k tomu slouží nástroj Lupa zvětšení lupy lze nastavit v dolní části panelu nástrojů lupu vypnete tak, že vyberete znovu nástroj Lupa a klepnete do obrázku

Režim průhlednosti při kopírování výřezů se stává, že se části obrázků nepříjemně překrývají - toho se vyvarujeme nastavením průhledné barvy – nástroje Výběr v dolní části panelu nástrojů

Pracujeme – úkol 1 Nakreslete vlajku států Švédska a Nizozemí

Pracujeme – úkol 2 namalujte autobus měl by být pěkně zaoblený mít stejně velká okna a kola

Pracujeme – úkol 3 Sestrojte logo známé firmy, automobilky nebo jiný znak vyberte si jednoduchý tvar, nejlépe složený z úseček, kruhů nebo obdélníků

Pracujeme – Úkol 4 Vytvořte nápis „stlučený z prkének“

Pracujeme – úkol 5 Udělejte portrét brouka Pytlíka

Pracujeme – úkol 6 vytvořte housenku

Pracujeme – úkol 7 Sestavte si vlastní počítač Ve složce komponenty (viz. učitel) najdete obrázky jednotlivých součástí a příslušenství počítače otevřete si dvě aplikace Malování v jedné budete kopírovat a ve druhé budete sestavovat výsledný obrázek uložte po názvem „sestava“ a své jméno

Internet vyhledávače vyhledáváme spoje pomocí adresy „www.idos.cz“

Samostatná práce CHVILKA ODDECHU