ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní ch škol IV/2 VY_42_INOVACE_30/36 – sada č.1 Autor: Zuzana Klumparová Období: září 2011 – červen 2012 Ročník: 3. Vzdělávací oblast: matematika Dělení trojúhelníků podle stran Anotace: Výukový materiál je určen k zopakování a upevnění znalostí o trojúhelnících. Možno použít jako pracovní list nebo pracovat na interaktivní tabuli.
Různostranný trojúhelník Různostranný trojúhelník má ……………………………………………………………………….. (dokonči větu) Škrtni všechny trojúhelníky, které nejsou různostranné.
Rovnostranný trojúhelník Rovnostranný trojúhelník má ……………………………………………………………………….. (dokonči větu) Škrtni všechny trojúhelníky, které nejsou rovnostranné.
Rovnoramenný trojúhelník Rovnoramenný trojúhelník má ……………………………………………………………………….. (dokonči větu) Škrtni všechny trojúhelníky, které nejsou rovnoramenné.