LOUKA. vlhkost stanoviště způsob obhospodařování člověkem trávy: vzhled a druhová skladba.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Historie ochrany přírody za dob komunismu
Advertisements

Příroda v naší zemi Na našem území žijí tisíce živočichů a rostlin.
Národní parky a Chráněné krajinné oblasti ČR
Mateřská škola u Bílého králíka, s. r. o
KVARTA LISTOPAD 2004 VÍTEK URBAN
jako zdroje včelí pastvy
Najdi na slepé mapě ČR pohoří podle zadání.
Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Název VM
Biotopy ČR.
Vysokohorská louka.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ
CHRÁNĚNÁ ÚZEMÍ ČR 8. ročník
Chráněná území na Vysočině
Pokud jsi připraven/a, klikni sem
ANOTACE Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Vytvoření a pilotní ověření systému školení v obecných a odborných kompetencí dobrovolníků při akcích pro veřejnost, CZ.1.07/3.1.00/ Sportovní akce.
(Heracleum sphondylium)
Mgr. Lubomír Šára: Přírodní společenství
Monzunové lesy povodně a záplavy
VY_52_INOVACE_PŘ.9.24 –DRUHOHORY- pracovní list
Česká republika: CHKO Hospodářský zeměpis
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
PŘÍRODNÍ ZEMSKÉ PÁSY.
PŘÍRODNÍ ZEMSKÉ PÁSY.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Marcela Chovancová Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s podmínkami jednotlivých typů travních.
Projekt:Vzdělávací internetové kluby Jméno:Jakub Michálek Téma:Příroda a já.
Tomáš Mirovský Přírodní společenství Louky.
Ochrana přírody v ČR Autor: Bronislav Šenkeřík
Živý obal Země ( rostliny a živočichové)
Austrálie - rostlinstvo a živočišstvo
Poodří Chráněná oblast.
Téma: Jaro v CHKO České středohoří Bílé stráně Předmět: Člověk a jeho svět, přírodopis Klíčová slova: Národní přírodní památka Bílé stráně, opuka, chráněné.
OCHRANA PŘÍRODY A KRAJINY
 Rozloha 709 km 2, les 47 % trvalé travní porosty 15 %, orná půda 29 %, vodní plochy 2 %, ostatní 7 % Geografická orientace 49° 47´ - 49° 31´N, 15° 46´
KULTURNÍ KRAJINA.
Chráněná území ČR a regionu. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.Lenka.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
BÍLÉ KARPATY CHRÁNĚNÁ KRAJINNÁ OBLAST Rozloha: 750 km 2 Nejvyšší hora: Velká Javořina (970 m n. m.) Vznik CHKO: 1980 ZÁKLADNÍ ÚDAJE.
- měly by být vyhlašovány primárně pro ochranu menších území, v nichž jde o ochranu vzácného a regionálně významného stanoviště (např. rašeliniště), případně.
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová Jazyk : Čeština Očekávaný výstup : Poznávání přírodních.
Ekosystém louka Rostliny
  Autor: Mgr. Pavla Jeníková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Anotace :Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
PŘÍRODNÍ REZERVACE NA ÚZEMÍ SLOVÁCKA
Živočichové u vody 3. ročník.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_13_Ekosystém_louka_rostliny.
Chráněné rostliny na Slovácku
VY_32_INOVACE_25_Chráněná území v ČR
Živé organizmy Součástí živé přírody jsou houby, rostliny, zvířata a lidí. Nazýváme je živé přírodniny nebo také živé organizmy.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
Přírodní, rekreační oblasti na Slovácku
Ekosystém louka I. název: VY_32_INOVACE_18_Ekosystem_louka I
Chráněné rostliny na Slovácku
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Ekosystém les Živočichové
VY_32_INOVACE_Vac_III_06 Ochrana přírody a krajiny
Cizokrajné suchozemské ekosystémy
Ochrana přírody a krajiny České republiky
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
14. b Monzunové lesy povodně a záplavy Světle zelená barvička na mapce
14. Přírodní krajiny světa - vegetační pásy
VY_52_INOVACE_18_Ochrana rozmanitosti přírody - učební text
Téma: Jaro v CHKO České středohoří Tobiášův vrch
Čertoryje Marek Galuška 9.A.
Mapky přirozených ekosystémů z naší přírody
Transkript prezentace:

LOUKA

vlhkost stanoviště způsob obhospodařování člověkem trávy: vzhled a druhová skladba

vlhká louka

květnatá louka

vstavačová louka chráněné rostliny, obvykle součást PP (………………………………………………..) CHKO Bílé Karpaty, Labské pískovce, Žďárské vrchy… přírodních památek

obhospodařování luk člověkem (jinak ……………………………………………….) kosení správně 1-2x ročně (začátek a konec léta) získání krmiva pro zvířata spásání pastvina řízené, jinak zvířata pastvinu zničí (sešlap, vyhubení některých druhů, zvýšení obsahu dusíku z výkalů) zarostou lesem

průmyslové a ruční kosení

step suchá, rostliny kvetou ………………… ………………………………………………….. člověkem stepní běžec – po dozrání semen se celá rostlina ulomí a pohybuje, vypadávají semena zjara neobhospodařovaná

step

živočichové na loukách bezobratlí plazi

ptáci savci