Základní škola Nerudova Říčany okres Praha - východ Škola je plně organizovaná, tj. 1.- 9. ročník, spolu se speciálními třídami

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vybrané výstupy z analýzy dat statistické ročenky školství 2012/2013
Advertisements

Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Vlastní hodnocení školy
REFORMA SYSTÉMU FINANCOVÁNÍ REGIONÁLNÍHO ŠKOLSTVÍ
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Projekt ZŠ Staňkov. O projektu  Projekt pro žáky s poruchami učení  Dotace z ESF – ,- Kč  Doba trvání – 2 roky.
Taneční a pohybová výchova
Mgr. Jana Palanská.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
INKLUZE – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
KDO JSME?
Autoevaluační nástroje na naší škole
Podpůrná a vyrovnávací opatření v inkluzivní škole
Časté otázky související se vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Studijní obory: Učební obory: Hotelnictví a cestovní ruch Kuchař - číšník Gastronomické služby Cukrář Obchodně podnikatelská činnost Řezník – uzenář Nástavbové.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
vlastní hodnocení školy
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Historie školy Původně zde byla v roce 1976 otevřena Zvláštní škola internátní v nově otevřených prostorách Na Vizině 28 ve Slezské Ostravě. V současné.
Základní škola, Karviná – Nové Město, Komenského 614,
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
PhDr. Veronika Girglová
Rámcové a školní vzdělávací programy
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
Analýzy v projektu „Ohrožené děti a mládež ve Zlínském kraji“
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
1 Asistent pedagoga pro děti, žáky a studenty se sociálním znevýhodněním Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.:
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/ SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
2007 Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol ve dnech 17. – 19. října 2007  Hlavní úkoly ČŠI ve školním roce 2007/2008  Dotazy k ISO,
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Informace o speciálním vzdělávání Liberec, 24. srpna 2015.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Seminář Reg. č: CZ.1.07/1.3.49/
Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem.
Dokumentace školy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 12. prosince 2013 Mgr. Karel Bárta.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
SWOT 3 analýza - MAP pro ORP Kladno Verze Název projektu: Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Projekt je spolufinancován Evropskou.
Centrum empirických výzkumů Fakulta veřejných politik Slezská univerzita v Opavě doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D. 3. září 2015, Opava.
ZŠ Třebíč ŠKOLA OTEVŘENÝCH DVEŘÍ CHCEME ŽÍT S VÁMI ŠKOLA OTEVŘENÝCH
Porada škol a školských zařízení Středočeského kraje
9. Tvorba individuálního plánu
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Vybrané výstupy z analýzy dat statistické ročenky školství 2012/2013
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Vazba na Operační programy
9. Tvorba individuálního plánu
Normativní financování vztahy a souvislosti
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Aktuální informace o projektu
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Podpůrná opatření 1. – 3.stupně
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Základní škola Nerudova Říčany okres Praha - východ Škola je plně organizovaná, tj ročník, spolu se speciálními třídami

Odloučené pracoviště Dětský domov Strančice

Jsou zde vzdělávány těžce postižené děti podle rehabilitačního programu

Vzdělávací programy: Vzdělávací program ZvŠ Vzdělávací program pomocné školy-speciální školy Vzdělávací program pomocné školy-speciální školy- rehabilitační program Vzdělávací program Sluníčko-nový ŠVP ZŠ dle RVP ZV – LMP Kapacita školy : 68 žáků Pedagogický personál: 10 pedagogů a 2 asistentky pedagoga

Zapojení do projektů financovaných MŠMT, ESF nebo KÚ a ROP Středočeského kraje: -„ Vzdělávací systém pro žáky a učitele ZŠ Nerudova Říčany“ -„Snadnější dospívání I. a II.“ -„Veselá zahrada“ -„Pěstujeme pro zdraví“ -„Raketa a my“ -Kompletní rekonstrukce s bezbariérovým přístupem

Nástroje a zdroje pro vlastní hodnocení školy: –pedagogická dokumentace (učební plány, osnovy apod.), dokumentace žáků –ankety a dotazníky, které byly předány učitelům a rodičům, –rozhovory –výstupy z vlastní kontrolní a hospitační činnosti, hospitací, pozorování –písemné podklady (posudky, hodnocení, inspekční zprávy, záznamy z kontrol, auditů apod.) –vnitřní statistické ukazatele (zájem o školu, úspěšnost přechodu žáků na vyšší stupeň školy apod.) –SWOT analýza