VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Věty vedlejší příslovečné úvod
Advertisements

Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce
SLOVESA - 5 Ohebný slovní druh-časují se
VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Větné členy.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 S PŘECHODEM DESÍTKY
JAZYKOVÉ ROZBORY (+ PRACOVNÍ LIST)
2.Světová válka v próze obrázek
PŘÍSLOVEČNÉ URČENÍ (Pu)
ROZVÍJEJÍCÍ VĚTNÉ ČLENY
Věta jednoduchá, souvětí
JOSEF ŠKVORECKÝ * NÁCHOD.
ZÁPOR SLOVNÍ, MLUVNICKÝ.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.09 Anotace: Prezentace je zaměřena na grafické znázorňování věty jednoduché. Obsahuje přehled základních a rozvíjejících větných.
Vypracovala: Mgr. Věra Sýkorová Použitá literatura: E. Hošnová a kol.: ČESKÝ JAZYK pro základní školy, SPN, Praha, V. Hartmannová: JAZYKOVÉ ROZBORY.
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
ROZVÍJEJÍCÍ VĚTNÉ ČLENY – PŘEDMĚT, PŘÍSLOVEČNÉ URČENÍ
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ. Internetové zpravodajství – např Úkol : prohlédněte.
Věty podle postoje mluvčího
ČESKÉ MEZIVÁLEČNÉ DRAMA
Nejprve provedeme výpočet v závorce
VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost CZ.1.07/1.5.00/
PRAŽSKÁ NĚMECKÁ LITERATURA
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.
PRAŽSKÁ NĚMECKÁ LITERATURA
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
JAN DRDA – povídka VYŠŠÍ PRINCIP HISTORICKÉ SOUVISLOSTI
JOSEF ŠKVORECKÝ * NÁCHOD.
SLOVESA - 5 Ohebný slovní druh-časují se
V.HUGO – CHRÁM MATKY BOŽÍ V PAŘÍŽI
Jaroslav Hašek
Příslovečné určení Název materiálu:VY_32_INOVACE_CJ3r0110 Název sady:Skladba pro 3.ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor:Český.
OTA PAVEL Praha Praha Obrázek
SLOVESA - 5 Ohebný slovní druh-časují se
2.Světová válka v próze obrázek
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
(od jednotek odečítáme jednotky)
P ř íslove č né ur č ení Autor: Mgr. Monika Dudová Název: VY_32_INOVACE_ICT2.5_2-37 Téma: ČESKÝ JAZYK – skladba VY_32_INOVACE_ICT2.5_2-37.
V.HUGO – CHRÁM MATKY BOŽÍ V PAŘÍŽI
Jaroslav Hašek
OTA PAVEL Praha Praha.
ČESKÉ MEZIVÁLEČNÉ DRAMA
LITERATURA 2.SVĚTOVÉ VÁLKY
V Ě T N É Č L E N Y Základní – podmět,přísudek
Mgr. Michal Oblouk. rozvíjející větný člen blíže určuje různé okolnosti dějů závisí na SLOVESE, PŘÍDAVNÉM JMÉNĚ nebo PŘÍSLOVCI ptáme se na něj různými.
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
Zájmena skloňují se druhy: osobní přivlastňovací ukazovací tázací
LADISLAV FUKS obrázek obrázek LITERATURA 2.SVĚTOVÉ VÁLKY.
OTA PAVEL Praha Praha Obrázek:
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Iveta Vostrá DATUM VYTVOŘENÍ: březen 2013 NÁZEV: VY_32_INOVACE_20_Český jazyk a.
Jméno autora: Mgr. Veronika Macků Škola: ZŠ a MŠ Náklo Datum vytvoření (období): květen 2013 Ročník: 6.,7. Tematická oblast: Skladba a tvarosloví pro 2.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_ příslovečné určení 1 Název sady: Český jazyk 7. ročník Číslo.
Rozvíjející větné členy Příslovečné určení 6.třída ZŠ Polešovice Eva Andrýsková.
ROZVÍJEJÍCÍ VĚTNÉ ČLENY – PŘEDMĚT, PŘÍSLOVEČNÉ URČENÍ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
VY_32_INOVACE_13_Český jazyk pro 7. ročník_Určování větných členů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Příslovečná určení VY_32_INOVACE_03-25 Ročník:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
PŘÍSLOVEČNÉ URČENÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Transkript prezentace:

VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník

PŘÍSLOVEČNÉ URČENÍ PU – závisí na 2,5,6 1) MÍSTA – KDE,ODKUD,KUDY,KAM? PUM * běžel domů * přišel ze školy * jel do práce * procházel lesem !!!! PŘÍSLOVEČNÉ URČENÍ MÁ PŘEDNOST PŘED PŘEDMĚTEM!!!!!

2)PŘÍSL.URČENÍ ČASU - PUČ KDY, ODKDY, DOKDY, JAK DLOUHO, JAK ČASTO? * přišel dnes * vstával brzy * chyboval často * pracoval do soboty * dorazil pozdě * růže rozkvetly v červnu

3)PŘÍSLOVEČNÉ URČENÍ ZPŮSOBU - PUZ JAK, JAKÝM ZPŮSOBEM? Šel rychle Sestavil to podle návodu Psal pečlivě Smál se hlasitě

Najdi příslovečná určení, urči jejich druh Petr šel pomalu domů. Letadlo ráno kroužilo kolem letiště. Přijdeš do školy pozdě. Děti jsou krásně opálené. Hanička dnes namalovala obrázek pastelkami. Pohladil psa za ušima. Musíte jít touto ulicí rovně na náměstí. O půlnoci byla veliká bouřka.

Digitální učební materiál Autor: Mgr.Michaela Kopsová Ročník: 6. Předmět: český jazyk Počet hodin:1 Škola : ZŠ a MŠ L.Kuby 48,České Budějovice prezentace –Microsoft PowerPoint Školní rok 2011/12 Registrační číslo: 14_I_11_Čj._větné členy4_Kopsová Obrázky : http://www.gify.nou.cz/