Mise Londýn 1. 1.- 6. 3. 2015 Golden Lane Campus, 101 Whitecross Street, London.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Advertisements

Speciálně pedagogické centrum při MŠ a ZŠ Kyjov, Za Humny 3304,
V ÝROČNÍ ZPRÁVA OBČANSKÉHO SDRUŽENÍ ABC Rok 2012.
Strukturované učení PROJEKT EU
Vysoké mýto.
NÁVŠTĚVA ZŠ STOŽEC A HAIDMÜHLE
Cesta ke kvalitě v praxi
Spolupráce s rodinami dětí s nařízenou ústavní výchovou.
ROZVÍJEJÍCÍ AKTIVITY V PROCESU VÝUKY V PRAXI
Základní škola Komenského 1326 je škola pro žáky mentálním postižením a s pohybovým Základní škola Komenského 1326 je škola pro žáky mentálním postižením.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
Yeovil THE SMALLEST FOOTBALL TOWN IN UK JOSEF CHRPA student kvinty anglická škola 2005.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
LOGOPEDICKÁ INTERVENCE
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
Výstupy z Úvodního semináře
Podpůrná a vyrovnávací opatření v inkluzivní škole
De Berkenschutse = Škola pod ochranou bříz -určená pro žáky s epilepsií a autismem Přes 400 žáků.
Rodičovská schůzka 25. dubna 2013.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
P. SHRNUTÍ DOBRÉ PRAXE ZE ZAHRANIČÍ Lenka Hrkľová Odborný garant mezinárodního projektu Péče o děti jako mezigenerační most Nikola Křístek odborný expert.
Yeovil NEJMENŠÍ FOTBALOVÉ MĚSTO V BRITÁNII. Yeovil MĚSTO Malé, hezké město jihovýchodně od Londýna Malé, hezké město jihovýchodně od Londýna Městečko.
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22 Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22.
„Blick über den Zaun“ Austausch Zürich – Prag 2012 / 13.
Hodnocení IVP.
Knihovna společenských věd TGM v Jinonicích Společné zařízení Centra pro otázky životního prostředí UK, Fakulty humanitních studií UK, Fakulty sociálních.
Logopedická třída MOTÝLCI
Gerontopsychologie v praxi Mgr. Kateřina Bartošová Mgr. Markéta Kukaňová.
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
Domov pro osoby se zdravotním postižením v Horním Benešově
Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/ SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb.
Občanské sdružení rodičů a přátel dětí s handicapem ORION Adresa: Centrum ORION Panská 1493 Rychnov nad Kněžnou Telefon:
Vítejte na zápisu prvňáčků na 31.ZŠ. Gymnastika Házená Lední hokej Judo Běh na lyžích Basketbal Cvičení pro předškoláky Posilovna Aerobic Sportovní aktivity.
Avízo výzvy č.02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro MŠ a ZŠ I Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy,
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
Jsme menší státní škola v obci, pilotní škola projektu v Jihomoravském kraji. Naši mateřskou školu navštěvuje celkem 131 dětí, základní školu 268 žáků.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Možnosti podpory žáků s diagnózou SMA/DMD v běžné škole.
Podmínky integrace SP a legislativní opatření Radka Horáková květen 2006.
Projekt Etická výchova na ZŠ nám. Curieových v Praze.
Název projektu: „Výstavba pavilonu E v MŠ Pod Hájem„ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/3.2.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Výstavba pavilonu E v.
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
ZŠ Třebíč ŠKOLA OTEVŘENÝCH DVEŘÍ CHCEME ŽÍT S VÁMI ŠKOLA OTEVŘENÝCH
MAP – Místní akční plán ORP RK
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Město Choceň Podpora integrace a inkluze ve školách a školských zařízeních Města Choceň CZ.1.07/1.2.00/ ČERVENC 2014.
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Čtenářsky podnětné prostředí
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
ZŠ VRCHLICKÉHO ŠKOLNÍ družina.
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s Číslo projektu: CZ. 1
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
Studenti, vítejte! Jméno učitele.
Vítejte milí žáci/studenti!
ANALÝZA PORADENSKÝCH SLUŽEB A PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ PRO ŽÁKA S NARUŠENOU KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE Pavla Sychrová MU, 2011.
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Š A B L O N Y II.
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Vzorový projekt pro ZŠ.
Vzorový projekt pro gymnázia
Wroclaw 2. –
Vzorový projekt pro ZŠ.
Jak vést třídnické hodiny Mgr. Lukáš Kohoutek
Školní schůzka – zahájení školního roku 2019/2020
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Mise Londýn Golden Lane Campus, 101 Whitecross Street, London

Cesta s kufry do hotelu. Cesta s kufry do hotelu. Ranní špička do práce. Ranní špička do práce.

Od této chvíle se fotit nesmí… Vchod do školy Parkoviště pro koloběžky žáků běžné MŠ a ZŠ Zapsání návštěvy a vytištění vizitky

Pondělní komunitní kruh 32 žáků 32 vozíků 4 třídy 1 učitel 2 asistenti 30 min 32 žáků 32 vozíků 4 třídy 1 učitel 2 asistenti 30 min

Polohování dětí např. do vertikální polohy Komunikace Yes/No Použití zvedacího zařízení Polohování dětí např. do vertikální polohy Komunikace Yes/No Použití zvedacího zařízení Start in the class

Komunikátor switch Umožňuje nemluvícím dětem podělit se o každodenní zážitky a rodičům i pedagogům na ně reagovat. Používá se ráno po příchodu do třídy a odpoledne po příchodu domů.

Škola má zakoupený SW Kniha má logické uskupení Velké množství odkazů Je individualizovaná na žáka Škola má zakoupený SW Kniha má logické uskupení Velké množství odkazů Je individualizovaná na žáka Komunikační kniha

Koupíme to hned?

Gym therapy + rebund therapy

Rehabilitace – návod

Snoezelen

Vozový park školy Děti na vozíku do školy sváží čtyři autobusy. Pro rodiče je služba zdarma. Služba je využívána 80 % rodin.

Školní knihovna Každé ráno zde probíhá 15 min. čtení pro veřejnost. Během dne knihovnu navštěvují třídy při hodinách literatury. Knihovna je žákům otevřena během přestávek.

Částečná integrace na ZŠ Jednou týdně vybraní žáci schopné částečné integrace navštěvují třídy běžné základní školy. Byli jsme přítomni vzdělávání pomocí samostatné práce ve hnízdech. Žáci mají volnost ve výběru činnosti a prostoru.

1 herní specialista + 2 asisteni = 30 dětí Ostatní pedagogiční prac. v klidu obědvají. Polední „družina“ v tělocvičně cca 30 min.

Škola důsledně využívá zdvihací systém, nebo spolupracují vždy dva pracovníci

Hydroterapie S dětmi cvičí rehabilitační pracovník 1 x týdně 20 min.

Další pomůcky

Hodnocení „Splnila naše umývárka očekávání?“ Líbila se Vám prezentace?