Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POLOHOVÁNÍ RANĚNÝCH Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Advertisements

Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Sociální sítě Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Základní právní pojmy (2)
Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777
Absolutní majetková práva
Obchodní korporace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Lifestylové časopisy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Laswellův komunikační model
Masová komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Národnostní menšiny v médiích
Slovesa Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Prostě sdělovací styl Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Charakteristika češtiny
Zpravodajství a tvorba zprávy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Název, který upoutá Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Reklamní text Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Administrativní styl Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Propaganda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Dědické právo Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Hmota a její části Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Historie České televize
Ústavní právo Moc zákonodárná Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Rozbor neuměleckého textu
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Jazykověda a její disciplíny
DEMOKRACIE Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Název DUM Střední odborná škola a střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ATOM Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Dějiny filozofie Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Asociace televizních organizací Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Tvoření slov - pravopis
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Chemie jako věda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Směsi Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Práce novináře Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Brief Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Typy zpravodajství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Veřejnoprávní a soukromá média Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vliv hudby na nakupování Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Copywriting Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výhody a nevýhody tiskové reklamy
Publicistický styl Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Žurnalistika Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Publicistické žánry Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Na koho cílí titulní strany časopisů pro muže Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vypravování Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Formáty TV reklamy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Co je to komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Jazykovědné pojmy M - Z Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Jazykové pojmy A - G Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Ad Awareness Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Reklamní agentura Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
z Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Petra Pilková Název šablonyIII/2.
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
z Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Petra Pilková Název šablonyIII/2.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Distribuce VY_32_INOVACE_44_883
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko

ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_07_A_08_MEV TémaCo je to komunikace AnotaceŽák se seznámí s mediazastupitelstvími Klíčová slovaMediální výchova, mediazastupitelství, Cílová skupinaŽáci maturitních oborů Datum tvorby Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 6. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 7. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.

Mediazastupitelství Mediazastupitelství jsou společnosti, jejichž podnikání spočívá v nákupu a prodeji reklamního prostoru konkrétních médií (konkrétních televizních stanic, serverů, kin, rádií, atp.).

Náplň práce Mediální zastupitelé tak tak zastupují provozovatele médií při prodeji reklamního prostoru zadavatelům reklamy nebo mediálním agenturám.

Příklady Mediazastupitelství – Media Master je odpovědné za prodej reklamního prostoru v České televizi, v TV Barrandov, v Českém rozhlasu, na webových stránkách České televize.

Test Nakupují reklamní prostor Nakupují a prodávají reklamní prostor Prodávají reklamní prostor Jakou činnost vykonávají mediazastupitelství?

Zdroje a citace Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved.