Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_07_A_08_MEV TémaCo je to komunikace AnotaceŽák se seznámí s mediazastupitelstvími Klíčová slovaMediální výchova, mediazastupitelství, Cílová skupinaŽáci maturitních oborů Datum tvorby Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 6. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 7. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.
Mediazastupitelství Mediazastupitelství jsou společnosti, jejichž podnikání spočívá v nákupu a prodeji reklamního prostoru konkrétních médií (konkrétních televizních stanic, serverů, kin, rádií, atp.).
Náplň práce Mediální zastupitelé tak tak zastupují provozovatele médií při prodeji reklamního prostoru zadavatelům reklamy nebo mediálním agenturám.
Příklady Mediazastupitelství – Media Master je odpovědné za prodej reklamního prostoru v České televizi, v TV Barrandov, v Českém rozhlasu, na webových stránkách České televize.
Test Nakupují reklamní prostor Nakupují a prodávají reklamní prostor Prodávají reklamní prostor Jakou činnost vykonávají mediazastupitelství?
Zdroje a citace Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved.