PREZENTUJÍCÍ Hodnocením ke zvyšování kvality vzdělávacích služeb středních škol v kraji Vysočina Mgr. Miroslav Pech.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Advertisements

Informační systém krizového řízení kraje
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
Autoevaluace škol v Moravskoslezském kraji
Hodnocení školy zřizovatelem
Autoevaluace z pohledu České školní inspekce
Kurikulární projekty Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku Bc. Studium kombinované 2010.
Hodnocení škol a školských zařízení
Svazky obcí jako zřizovatelé škol a školských zařízení
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
Mechanismy evaluace kulturních služeb
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Transformace systému práce s ohroženými dětmi a rodinami Tisková konference MPSV a MŠMT 30. dubna 2009.
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
SETKÁNÍ S ŘEDITELI STŘEDOČESKÉHO KRAJE květen 2011
Každá (základní) škola má mít přehled o svých vzdělávacích výsledcích.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. projekt CENTRA PODPORY INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Individuální národní.
Dobrá škola ?. Co je produktem školy? Výstupy: výsledky dlouhodobé efekty.
REGIONÁLNÍ ŠKOLSTVÍ V PLZEŇSKÉM KRAJI. Počet škol a školských zařízení v Plzeňském kraji zřizovaných obcemi 385 zřizovaných krajem 98 soukromých 17 církevních.
PŘÍSTUP K VLASTNÍMU HODNOCENÍ ZE STRANY ZŘIZOVATELE ŠKOLY konference projektu „Cesta ke kvalitě“ 4. listopadu 2009 Hotel v Klášterní.
Digitální strategie krajů Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Digitální strategie krajů Datum:
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Projekt Zdravé město a místní Agenda 21 Ing. Soňa Krátká
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Novelizace školského zákona Lucie Macků, Praha,
Zkušenosti z inspekce přímé péče na základě práce s biografií Domov pro seniory Velké Meziříčí, příspěvková organizace Mgr. Eliška Gregorová.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Kariérové poradenství a úřad práce Současná situace a perspektivaSoučasná situace a perspektiva.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
Zákon č. 561/2004 Sb. (školský zákon) vyjmenovává pravomoci zřizovatele, ředitele a školské rady Zřizovatel vydává zřizovací listinu školy; rozhoduje o.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Systém DVPP Národní institut pro další vzdělávání Jiří Nekola, Miloslav Vyskočil.
Rozvoj sociálních služeb v Pardubickém kraji Evaluace projektu rozvoj metod sociální práce a tvorba kritérií efektivity služeb.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
Příprava OP VVV – PO VŠ Adam KRČÁL Skupina pro výzkum a vysoké školství MŠMT 08/02/2013.
Dokumentace školy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 12. prosince 2013 Mgr. Karel Bárta.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
PREZENTUJÍCÍ Projekt kraje je financován z prostředků Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu Co se rozumí kvalitou vzdělávacích služeb Setkání.
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
Strategické řízení a plánování
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Ústav pro informace ve vzdělávání bude sloučen s Českou školní inspekcí Porada ředitelů škol a školských zařízení Libereckého kraje, 21. říjen.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Koncepce rozvoje sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením poskytovaných příspěvkovými organizacemi Zlínského kraje na období Luhačovice.
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Liberecký inspektorát ČŠI
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Komplexní systém hodnocení
Cesta rozvoje středních škol v Jihomoravském kraji
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
EVVO v operačních programech
Hlavní manažér SP Kvalita I
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Setkání s řediteli zapojených škol KIPR
Transkript prezentace:

PREZENTUJÍCÍ Hodnocením ke zvyšování kvality vzdělávacích služeb středních škol v kraji Vysočina Mgr. Miroslav Pech

PREZENTUJÍCÍ Situace v kraji Vysočina Neexistuje jednotný systém, školy řeší individuálně potřeba zjišťování kvality služeb nabízených školami v kraji (samospráva i OŠMS) pravidelné hodnocení práce ředitelů škol potřeba kraje = systémové řešení přístup MŠMT

PREZENTUJÍCÍ Zkušenosti v kraji Vysočina systémové opatření kraje na podporu získávání certifikací škol (ISO 9001) SCIO zjišťování přidané hodnoty vzdělávacího procesu systémem VEKTOR od roku 2001 systém sběru dat ze škol a školských zařízení zřizovaných krajem pro potřeby výroční zprávy spolupráce při přípravě projektu na evaluaci základnách škol v Jihlavě

PREZENTUJÍCÍ Potřeba systémového řešení zvyšování kvality služeb zdroj pro přenos dobrých zkušeností a podpůrných opatření informace o kvalitě vzdělávacích služeb pro: školu zřizovatele, klienty, veřejnost zlepšit kompetence škol v oblasti hodnocení (zákonný rámec) efektivita (finanční, organizační, omezení duplicity) bezpečnost

PREZENTUJÍCÍ Možné systémové řešení potřeba vytvoření systému s mnoha kritérii a se standardizovanými nástroji pro monitorování

PREZENTUJÍCÍ Výstupy systémového řešení zřizovatel klienti Výsledky monitorování Kritéria hodnocení a nástroje pro monitorování Informační systém Zdrojová data Opatření ke zvyšování kvality škola

PREZENTUJÍCÍ Děkuji za pozornost Mgr. Miroslav Pech