TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_07_A_09_MEV TémaTV Share AnotaceŽák se seznámí s tzv. TV Share. Klíčová slovaMediální výchova, komunikace, TV, reklama, share, sledovannost Cílová skupinaŽáci maturitních oborů Datum tvorby Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 6. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 7. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.
Co to znamená? Podíl na televizní sledovanosti. – Vztahuje se k určité době a k určité cílové skupině. – Jedná se o podíl TV kanálu nebo TV pořadu na celkovém odsledovaném čase v procentech – součet tedy dává 100 %. – Počítá se jen z diváků, kteří televizi v té době sledovali. – Zpravidla se udává s přesností na dvě desetinná místa, na konkrétní cílovou skupinu, např. Dospělí 15+.
Sledovanost TV
Cílová skupina Např. ženy 15+, muži 35-44, lidé ve věku let celá populace ČR cílová skupina = skupina diváků, jejíž chování nás zajímá
Test TV manipulace Podíl na reklamním trhu Podíl na TV sledovanosti Co je to TV share?
Zdroje a citace Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved. AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: data.0011.png