Využití informací o trhu práce
Hlavní cíle aktivit v roce 2014 Čtyři hlavní oblasti: 1.Zákazníci (zaměstnavatelé a uchazeči o zaměstnání), 8 cílů 2.Aktivity, 4 cíle 3.Zaměstnanci (personál), 2 cíle 4.Ekonomika, 3 cíle
Cíle pro uchazeče o zaměstnání a zaměstnavatele Efektivní matching 1.Pohyb z nezaměstnanosti do zaměstnání 2.Kontakty se zaměstnavateli (frekvence) Upřednostňování znevýhodněných skupin 1-6. Obrat ve znevýhodněných skupinách, např. nově příchozí cizinci, uchazeči o zaměstnání s různým druhem postižení, atd.
Cíle pro aktivity 1.Na každém setkání s uchazečem/kou o zaměstnání by měla být nabídnuta pracovní pozice. 2.Návazné sledování pracovních nabídek. 3.a 4. obrat „the guarantees” = dlouhodobých uchazečů o zaměstnání
Monitorovací cíl 1:1, příklad
Proč informace o trhu práce? Informace o trhu práce jsou nezbytné pro dobrý výsledek, bez ohledu na to, na jaké úrovni pracujete Dobrá znalost trhu práce vám dodává ve vaší práci sebevědomí Sebevědomí a dobře informovaní poradci jsou považováni za spolehlivé = vyšší hodnota pro naše klienty a naši organizaci