Průřezová témata. Způsob zpracování Rozšíření prostoru vyučovacího předmětu Prostor pro integraci vyučovacích předmětů Prostor, ve kterém je možné realizovat.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Environmentální výchova pro základní školu
Advertisements

1 Mgr. Dana Krouželová, hlavní metodička a supervizorka projektu Mediální výchova na gymnáziích.
Učební plán. Rámcový učební plán rámcový učební plán uvádí vzdělávací obory, ze kterých škola vytváří ve školním učebním plánu vyučovací předměty rámcový.
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Strukturované učení PROJEKT EU
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.13 Anotace: Prezentace je zaměřena na obohacování slovní zásoby odvozováním, skládáním a zkracováním. Ke každému slovotvornému.
Cíle dějepisné výuky, dějepisné kurikulum, RVP a výuka dějepisu
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
Systém kurikulárních dokumentů
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Soubor vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot Kompetence potřebuje každý jedinec pro své osobní naplnění a rozvoj, pro.
KURIKULÁRNÍ REFORMA RÁMCOVÉ VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY et al.
příklady státních hranic
Taneční a pohybová výchova
Vyučovací předmět Počítače Seznámit žáky s moderní informační a komunikační technologií a poznat její možnosti - PC, internet, mobilní telefon Umožnit.
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
aktuální problémy současného světa postoje, názory, jednání
Výuka fyziky v ČR vývoj, současnost a perspektivy Jiří Tesař.
POTRAVINY A VÝŽIVA 2. ročník učebního oboru KUCHAŘ, ČÍŠNÍK třída K2
RVP A ŠVP V PRÁCI UČITELE T AK ŠEL ČAS KURIKULÁRNÍ REFORMY Dějství první: bouřlivá 90. léta Dějství druhé: Bílá kniha (2001) Dějství třetí:
Klíčové kompetence Komentovaný přehled v IKT pro 2.st. ZŠ Vladimír Klír.
SETKÁNÍ S ŘEDITELI STŘEDOČESKÉHO KRAJE květen 2011
(komentovaný přehled)
Názvy evropských zemí a jazyků Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání -
Klíčové kompetence, výchovné a vzdělávací strategie Náměty a zkušenosti, jak pracovat s KK a VVS.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Teorie a metodika výchovy 2. lekce Základní pojmy Hodnoty ve výchově
Průřezová témata.
Průřezová témata klíčových kompetencí
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Meteorologie a klimatologie na základní škole Mgr. Tomáš Miléř ČMeS, Praha
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Lidské rasy, národy, jazyky
PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
Rámcové a školní vzdělávací programy
Poznáváme antickou kulturu „ „Vzdělanost má trpké kořínky, ale sladké plody“ Aristoteles.
aktuální problémy současného světa
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM
Školní vzdělávací program výuka informatiky
1 Učební osnovy v ŠVP Oborová setkání VÚP Praha. 2 Zásadní rozdíl na začátek  v RVP jsou stanoveny vzdělávací obory  v ŠVP vznikají na základě vzdělávacích.
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM INFORMAČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Trendy ve fyzikálním vzdělávání na základních školách a na gymnáziu Josef Janás Katedra fyziky PdF MU [ Současné trendy našeho základního a středního školství.
Teorie výchovy a řešení výchovných problémů
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D. KISK FF MU Brno Seminář Olomouc, 4. listopad 2015 Knihovníci a tajemství kurikula aneb RVP, KK a ŠVP.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
GLOBÁLNÍ ROZVOJOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ ZDROJE METODICKÉ PODPORY PaedDr. Markéta Pastorová
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
Teorie výchovy a řešení výchovných problémů
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
TYPY VÝUKY výuka produkční výuka regulativní výuka heuristická
Občanské vzdělávání září 2017 MŠMT 1.
Název materiálu: Internetová adresa
Konflikt, koření života
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_11
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_12
Teorie a metodika výchovy seminář 1
Meteorologie a klimatologie na základní škole Mgr. Tomáš Miléř
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Mgr. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Pedagogika II Mgr. Kateřina Lojdová
Příprava občanů k obraně státu …
17. Listopad 1989.
Transkript prezentace:

Průřezová témata

Způsob zpracování Rozšíření prostoru vyučovacího předmětu Prostor pro integraci vyučovacích předmětů Prostor, ve kterém je možné realizovat specifické úkoly průřezových témat Prostor, ve kterém je možné realizovat některé vzdělávací strategie

Rozšíření prostoru vyučovacího předmětu Žák rozpoznává manipulativní komunikaci v reklamě. Mediální výchova – fungování a vliv médií ve společnosti

Prostor pro prolínání vyučovacích předmětů i integraci vzdělávacích oborů Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech – Evropa a svět nás zajímá Žák používá termíny "renesance" a "humanismus", má přehled o základních textech a nejdůležitějších osobnostech daného období Žák rozlišuje nejčastější typy a formy států a na příkladech porovná jejich znaky. Žák čte nahlas plynule a foneticky správně texty přiměřeného rozsahu.

Prostor, ve kterém je možné realizovat specifické úkoly průřezových témat Možnost profilace školy orientací na průřezové téma, které se stává vyučovacím předmětem Klíčové kompetence Český jazyk a literatura Environ- mentální výchova

Prostor, ve kterém je možné realizovat některé vzdělávací strategie Očekávaný výstup: „Žák se zapojuje do diskuse, řídí ji a využívá zásad komunikace a pravidel dialogu.“ Učivo: Úloha občana v demokratické společnosti Cíl Projekt Informace