Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Vlastní hodnocení školy
Akcie a akciové společnosti
Strategická podnikatelská jednotka Strategic Business Unit - SBU
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Odborné studium s širokým uplatněním v účetnictví, správě podnikových financí i ve vlastní podnikatelské činnosti.
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Iva Vodáková – DURABO Vydavatelství a tisk Na Stráni Čelákovice Založeno roku 1991.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Projekt z předmětu Strategie a IS Krejčík, Kučera, Roubíček
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Nauka o podniku Seminář.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta Dopravní Vít Šklebený 1.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Analýza vlastního podniku
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Sun Tour s.r.o. Prezentace cestovní kanceláře. Historie a současnost firmy Firma Sun Tour s.r.o. byla založena r.1992, člen Asociace cestovních kanceláří,
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
M ATEMATIKA A BYZNYS I NFORMAČNÍ MANAGEMENT VE FIRMĚ Eva Turnerová Západočeská univerzita
Projekt diplomové práce
Tržní prostředí.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obchodní společnosti. veřejná obchodní společnost veřejná obchodní společnost komanditní společnost komanditní společnost společnost s ručením omezeným.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Charakteristika daňové evidence Příjmy a výdaje v příkladech.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
SWOT 3 analýza - MAP pro ORP Kladno Verze Název projektu: Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Projekt je spolufinancován Evropskou.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Marketingový plán podniku
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
DAŇOVÁ EVIDENCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29

Z á kladní informace o firmě N á zev : Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Adresa : Valdštejnovo n á městí 44, Jičín Forma podnik á ní : Fyzick á osoba Vedení evidence podniku : Daňov á evidence Předmět činnosti : N á kup, výroba a prodej pokrmů Počet zaměstnanců : 2 Vznik :

Cíl z á měru Tento z á měr podnikatelské činnosti jsem si zvolil vzhledem k mé dlouholeté z á libě v jídle a vaření. D á le chci zjistit, jestli m á firma je schopna prosperovat takovým způsobem, aby vůči okolí působila jako siln á konkurence.

Popis firmy Naše občerstvení se specializuje na přípravů rychlých světozn á mých pokrmů, jak teplých, tak studených. Občerstvení se nach á zí v historickém centru Jičína na Valdštejnově n á městí. Kapacita občertvení je 10 hostů k sezení + 8 na st á ní.

Investice : Nejdůležitější investice byl n á kup zařízení na výrobu pokrmů. Strategie : Chceme splňovat takové kvality, aby se k n á m z á kazník st á le vracel a o našich kvalit á ch informoval své zn á mé.

Organizační struktura Jiří Ullrich majitel, ředitel Vasil Hejtm á nek kuchař, výdej jídel Jana Nov á kov á pomocnice, uklízečka Povinnosti pracovníků Vedoucí : Řízení firmy, koordinace Pracovník A : Příprava a výdej pokrmů Pracovník B : Pomocn á síla v kuchyni

Analýza SWOT Silné stránkySlabé stránky -kvalifikovaný personál -vzhled občerstvení -finanční situace -moderní technologie -rychlost přípravy jídel -spolehlivost strojů -nedostatek kvalitních dodavatelů PříležitostiHrozby -zájem sponzorů o spolupráci -funkční způsob komunikace se zákazníky -konkurence v okolí občerstvení

Komunikační mix Reklama : propagovat se chceme reklamními předměty ( zapalovače, deštník ) a reklamními let á ky. Podpora prodeje : Dny ochutn á vek pokrmů v naší provozovně. Public relations : Poskytujeme d á rkové poukazy na naše pokrmy. Osobní prodej : Zaměstnanci jsou jednou za půl roku proškoleni v přístupu k z á kazníkům.

Stručn á analýza finanční č á sti Nejdůležitější položky : Poč á teční vklad : ,- Kč Největší investice : N á kup vybavení na přípravu jídel ( gril, trouba ) Pro osobní spotřebu každý rok : ,- Kč Zisk v prvním roce : ,- Kč

Závěr Určené oček á vané cíle při zač á tku této činnosti se splnily. D á le je pro n á s dobrým důkazem spokojenosti našich z á kazníků st á le větší navštěvovanost našeho občerstvení a kvalitní pověst ve společnosti. Děkuji za pozornost