Reklamní agentura Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_07_A_01_MEV TémaReklamní agentura AnotaceŽák se seznámí s činností reklamní agentury. Klíčová slovaMediální výchova, komunikace, reklamní agentura Cílová skupinaŽáci maturitních oborů Datum tvorby Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 6. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 7. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.
Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších), tedy obsah a formu komerční komunikace – na základě zadání (kreativního briefu) klienta.
Původně reklamní agentura pro své klienty zajištovala veškeré aktivity spojené s reklamou – full-service. Specializace – mediální agentury, – PR agentury, – agentury specializující se na pořádání všemožných aktivit jako jsou ochutnávky, promo akce, koncerty, vznikaly i samostatné kreativní shopy.
Komunikační agentura Novější název pro reklamní agenturu. Vychází z názoru, že zásadní pro komunikaci je fakt, že všechny složky účinné komerční komunikace tvoří jednotný, vnitřně soudržný celek (integrovaná komunikace). Na příjemce sdělení pak působí nejenom masmediální reklama, ale i další složky komerčních komunikací. Komunikační agentura tak není jen pouhým výrobcem inzerátů, ale tvůrcem komplexní komunikace mezi zadavatelem a jejími potenciálními zákazníky.
Test Rozpočet reklamní kampaně Zadání klienta Setkání s novináři Co je kreativní brief?
Zdroje a citace Copyright (c) 2014 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved.