Emoční inteligence součást sociální inteligence, schopnost a dovednost vnímat, poznávat a diferencovat vlastní i cizí pocity, emoce, afekty a nálady a.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podnikat je když....? Realita Ivan PilnýHradec Králové prosinec 2011.
Advertisements

Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_10.
Komunikace ve zdravotnictví – potřeba kontaktní sestry Konference nadačního fondu Porozumění Mgr. Alena Šmídová.
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Klíčová aktivita 04 Osobnostní a sociální rozvoj učitele MŠ Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/
V e d e n í l i d í.
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Elementární prosociálnost Etika viva. Význam prosociálnosti Zvyšuje vnímání lidských práv Rozvinutí iniciativy a kreativity Dodává životu smysl Zjednodušuje.
Tým ve sportu.
Tým ve sportu.
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Osobnost v sociálním prostředí sociální aspekty osobnosti.
► Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
30. – 31. října 2014 © Life Skill Coaching New Zealand.
Psychologie Mgr. Milan Šimek
Strategický leadership
Podnikatelský institut PYRAMIDA s.r.o.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
PER – Burgetová Zuzana.  Jak vybrat vedoucího týmu.  Profil vedoucího týmu  Složení týmu  Co vede ke špičkovému výkonu týmu  Rozdíl mezi skupinou.
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI A VEDNÍ TÝMŮ Obecná část pro vedoucí pracovníky společností Ing. Rudolf Pánek, CSc. ABC Professional
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Specifika zpracování vzdělávacích obsahů vyučovacích předmětů: Čtení – globální a analyticko–syntetická metoda – vzhledem k vícečetnému postižení bylo.
, PREZENTAČNÍ TECHNIKY Poznání sebe sama ve skupině (jak jednám při hromadné aktivitě)
Podporované zaměstnávání pro lidi se zrakovým postižením.
Obrana proti působení stresu a budování vlastního sebevědomí
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
K OMUNIKACE. K ONFLIKT Zkuste napsat, co je konflikt? (Jak vzniká? Jaké má znaky?) Platí, že konflikt = hádka? Jakým způsobem je možné konflikty.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
Sebeuvědomění a sebekontrola
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Supervizní vztah Jitka Navrátilová Vztah jako předpoklad učení Vztah mezi supervizorem a supervidovaným je centrem celého procesu. Supervizní.
(emoční nebo emocionální kvocient)
1 Manager nebo leader? -Management je pozice -Leadership je volba (rozhodnutí) -Potřebujeme management i leadership -Management a leadership je všude kolem.
osob s mentálním postižením
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
E MPATIE U ZVÍŘAT Monika Kolářová. E MPATIE = schopnost vcítit se do pocitů, jednání a do situace druhé osoby Pravděpodobně má neurofyziologický základ.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
Styl vedení, komunikace, týmová práce
Manager nebo leader? Management je pozice
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C2 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová 1 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
Trocha teorie nikoho nezabije …. VLASTNOSTI OSOBNOSTI OSOBNOST - souhrn vlastností, procesů a stavů, návyků, postojů, které tvoří celistvou strukturu.
HORIZONT ZLÍN Workshop
KOMUNIKACE Přednáška P
Million Leaders Mandate
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
MAP Místní akční plán rozvoje vzdělávání v SO ORP Šternberk
Mgr.Michal Vičar Emoční inteligence.
Název: VY_32_INOVACE_VVP_9A_10F Škola:
Mgr.Michal Vičar Emoce.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
Inteligence.
Konflikt, koření života
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
ZÁKLADY SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE
Význam sociálních podnětů pro rozvoj empatie a mentalizace aneb dívej se mi do očí Schopnost orientace v pocitech jiného člověka má neurobiologický základ,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Diagnostika dítěte předškolního věku II.
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Jak na jazyky.
Metodika podpory sociálního a emočního vývoje dětí předškolního věku
Transkript prezentace:

Emoční inteligence součást sociální inteligence, schopnost a dovednost vnímat, poznávat a diferencovat vlastní i cizí pocity, emoce, afekty a nálady a regulovat podle nich své jednání

Emoční inteligence Definice: „schopnost vnímat vlastní emoce, umět s těmito emocemi zacházet, využít je ve prospěch nějaké věci, tedy sám sebe motivovat, ale také schopnost vcítit se do ostatních lidí (empatie) a správně nakládat se vztahy“

Emoční inteligence vztahující se k vlastní osobě: 1. sebeuvědomění emoční sebeuvědomění správné hodnocení sebe sama sebedůvěra

Emoční inteligence 2. sebekontrola sebeovládání důvěryhodnost a spolehlivost inovace a adaptabilita

Emoční inteligence 3. motivace ctižádost loajalita iniciativa a optimismus

Emoční inteligence vztahující se k mezilidským vztahům: 4. empatie porozumění a pochopení péče o individuální rozvoj orientace na službu druhým pěstování diverzity

Emoční inteligence 5. umění ovlivňovat uplatnění vlivu na ostatní umění komunikace řešení konfliktů vůdčí schopnost působit jako katalyzátor změn

Emoční inteligence 6. týmová práce a skupinové IQ vytváření trvalých vazeb spolupráce, vzájemná podpora schopnost stmelovat tým