Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7 www.eu-zadost.cz www.eu-zadost.eu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seminář k výběrovému řízení 2014
Advertisements

Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
POSTUP VYPLNĚNÍ ŽÁDOSTI V APLIKACI BENEFIT 7+
Postup při vyplňování žádosti o platbu v Benefit7 EX-POST.
Monitorovací zpráva (MZ) Projektová část
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Benefit7+ - vyplňování Monitorovacích zpráv (MZ) se žádostí o platbu
POSTUP VYPLNĚNÍ ŽÁDOSTI
ČASTÉ CHYBY PŘI ZPRACOVÁNÍ ŽÁDOSTI O DOTACI 8. října 2013 Ing. Petra Salačová, OAP Ústí nad Labem 1.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z OP VK 2007 – 2013 FINANČNÍ ČÁST.
Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004 – 2006 ŽÁDOST O PODPORU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
1 INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA Děčín – Staré Město Připravte se na výzvu!
 ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST ELZA Speciální verze pro 2. kolo výzvy → ke stažení na webových stránkách Plzeňského kraje.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4.patro Ing. Tomáš Jeřábek.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
MS2014+ Modul CBA Ekonomika projektu
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
BENEFIT7 Barbora Zigušková Oddělení řízení grantových schémat.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Administrace projektu (finanční část) Pracovní workshop pro příjemce – 2. výzva PO 1, 2. GG
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Benefit 7+ Centrum pro regionální rozvoj ČR Tábor
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Excelentní výzkum Mgr. Helena Hořáková Praha, 17. února 2016.
1 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost OP.
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
UNIVERZITNÍ INSTITUT SEMINÁŘ K OP VK VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ DOPORUČENÍ PRO PŘÍPRAVU PROJEKTŮ Zlín, budova VTP, 1. července 2009.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7 část
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Ústí nad Labem, 11.února 2009.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
Závěrečná zpráva o realizaci IPRM PRAHA.
V. Projektová žádost v Benefit 7+. Obecné podmínky pro práci s aplikací Benefit7 webová aplikace BENEFIT7 OPVK je všem uživatelům přístupná na internetové.
PŘÍPRAVA PROJEKTŮ NA SŠ Autor: Jana Bartoňová.  Fondy EU  Programové období  OP VK  Zkušenosti s projekty v OPVK +dokumenty  Benefit7  Programové.
Webová aplikace BENEFIT Jeseník Olomouc Zlín Kroměříž.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Pracovní workshop pro příjemce 1. výzva 2. GG oblast.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
Pracovní workshop pro příjemce 2. výzva 2. GG oblast podpory 1. 1, 1
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Jak vyplnit žádost o finanční podporu z OP LZZ? Seminář pro žadatele
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 3.2. Podpora nabídky dalšího vzdělávání 3.výzva Ústí n.L TATO PREZENTACE.
PROJEKTOVÝ MANAGEMENT VE SPORTU
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků Praha, 20. července 2017.
BENEFIT7 Věra Chládková Oddělení řízení grantových schémat.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků – MSCA -IF Praha, 25. července 2017.
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI MONITOROVÁNÍ PROJEKTŮ SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE 5. května 2010.
BENEFIT7 Věra Chládková Oddělení řízení grantových schémat.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Příprava malého projektu - 2. část Předložení MP, žádost a přílohy
Seminář pro žadatele SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost (2007 – 2013)
Výzva č. 3 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Transkript prezentace:

Vyplnění projektové žádosti

Projektová přihláška Benefit7

Projektová přihláška Benefit7

Přihlášení Registrace

Registrační formulář

Potvrzení registrace, aktivace

Přihlášení

Založení nové žádosti

Nutno vybrat správný typ výzvy! Královéhradecký kraj – výzva č. 1 pro GP – oblast podpory 1.1, 1.2, 1.3 K dispozici bude po vyhlášení výzvy –

Vyplňování webové žádosti Typy záložek Navigace Operace se žádostí Datová oblast žádosti (slouží k vyplňování vlastního textu žádosti) Záložky vyplňujte postupně, některé jsou provázané a data se mezi nimi načítají.

Sdílení žádosti Přístup k žádosti Nový záznam Kód uživatele = nového uživatele Nový uživatel musí být již zaregistrován v Benefit7. Vlastník X Jen pro čtení

Vyplňování webové žádosti Barevné rozlišení polí Žlutá – povinná Šedá bez orámování – vyplňují se automaticky Šedá s orámováním – nepovinná Rozevírací seznam - číselníky Nápověda k oknu

Identifikace žádosti !

Projekt Vybrat Prioritní osu, Oblast podpory a Typ účetní jednotky žadatele Doplnit Název projektu (max. 50 znaků), Zkrácený název projektu a jeho anglický překlad, Stručný obsah projektu Zaškrtnout, pokud je v projektu partner nebo pokud je v projektu počítáno s výběrovým řízením: Doplnit Harmonogram projektu – předpokládané datum zahájení (od ledna 2012) a ukončení projektu (max. délka projektu 36 měsíců)

Žadatel projektu Oprávněný žadatel – podmínky ve výzvě Zadat IČ – správnost zkontrolovat tlačítkem Validace ARES Typ žadatele – výběr z číselníku (školy, obce, vzdělávací agentury, NNO…) Typ plátce DPH Není plátce DPH (ve vztahu k aktivitám projektu) Podíl na nákladech – pokud projekt nemá partnera, musí se rovnat celkovým nákladům projektu Příjemce veřejné podpory v posledních 3 letech, de-minimis Zkušenosti žadatele s realizací projektů, s cílovou skupinou

Adresa žadatele Zadávají se dvě adresy: Adresa pro doručení Oficiální adrese I pokud jsou shodné Nejprve zadat jeden typ adresy, uložit, tlačítkem Kopírovat záznam (změnit typ adresy – uložit)

Osoby žadatele Statutární zástupce žadatele (pokud mají společné podpisové právo, uvádí se všichni) Kontaktní osoba (hlavní kontaktní osoba) Musí se uvést obě funkce, pokud je to jeden člověk, zaškrtnou se současně obě funkce

Partner projektu Adresa partnera, Osoby partnera – podobně jako u žadatele Podíl v nákladech (v Kč) – finanční partner Zdůvodnění zapojení partnera – jaký má toto partnerství přínos, proč konkrétně tento partner, proč nelze realizovat bez partnera, nezbytnost… Popis zapojení partnera – způsob jeho zapojení v jednotlivých aktivitách, podrobněji rozepsat u aktivit Zkušenosti partnera s řízením a realizací projektů RLZ Zkušenosti s prací s cílovou skupinou

Popis projektu Vyplňuje se: Cíle projektu Zdůvodnění potřebnosti Popis cílové skupiny Zapojení a motivace cílové skupiny Rizika projektu Popis opatření na eliminaci rizik Popis realizace plánovaných aktivit po ukončení financování z ESF (udržitelnost projektu) Popis přidané hodnoty projektu Vazby na jiné projekty Vnitřní postupy řízení a organizace Podporované aktivity: název podporované aktivity – viz Výzva !

Specifikace území dopadu projektu (přínosy projektu) Filtr pro vyhledávání Místo realizace (na úrovni obce) Realizované investice NUTS Území dopadu a realizace Filtr

Klíčové aktivity Název klíčové aktivity Vazba na podporované aktivity uvedené ve Výzvě Ke každé aktivitě ESF způsobilé výdaje Křížové financování Podrobný popis klíčové aktivity, Výstup klíčové aktivity Činnosti týkající se projektového řízení (management projektu, vedení účetnictví či publicita…) jsou pouze doplněním jednotlivých klíčivých aktivit a nikoliv samostatnou klíčovou aktivitou.

Klíčové aktivity Organizace zajišťující klíčovou aktivitu Ke každé aktivitě Výběr z číselníků – žadatel/partneři

Vyplňuje se pro jednotlivé aktivity a jednotlivé roky. Postup: Rok Výběr klíčové aktivity Zaškrtnout příslušné měsíce Uložit záznam Opakovat pro všechny aktivity, pro všechny roky Harmonogram klíčových aktivit

Realizační tým

Soulad: s klíčovými aktivitami s popisem realizačního týmu Rozpočet projektu

Po vyplnění přímých výdajů na projekt Zadá se % nepřímých nákladů (18, 16 nebo 14 %) Automatický dopočet Celkové způsobilé výdaje projektu = Přímé n. + Nepřímé n. + Křížové financování (max. částka na projekt) Rozpočet projektu – nepřímé náklady

Příjmy projektu – vyplní se 0 Soukromé spolufinancování Rozpad financí – automaticky přepočítá a doplní další kolonky na této záložce Přehled financování

Harmonogram čerpání Předpokládaný plán žádostí o platbu (předpokládaná částka a datum žádosti o platbu) První platba – záloha ve výši 25 % z celkových způsobilých výdajů projektu, po podpisu smlouvy) První ŽOP – tři měsíce po zahájení realizace (následné intervaly vždy čtyřměsíční) Poslední ŽOP – maximálně do 2 měsíců po datu ukončení projektu Součet všech plateb se musí rovnat celkovým způsobilým výdajům projektu.

Vybrat vliv na Rovné příležitosti a Udržitelný rozvoj z číselníku Popsat a zdůvodnit vliv – konkrétně, jaké aktivity podpoří rovné příležitosti, o jakou aktivitu udržitelného rozvoje se jedná… Horizontální témata

Kategorizace pomoci Výběr hospodářské činnosti – č. 18 Vzdělávání Výběr typu území – město x vesnice Prioritní téma – výběr ze dvou prioritních témat z číselníku Prostředky z EU v Kč - 85 % z celkových způsobilých výdajů projektu (tlačítko Doplnit částku EU)

Plánovaná hodnota, kterou žadatel plánuje dosáhnout během realizace projektu Datum, kdy se předpokládá dosažení hodnoty indikátoru (konec projektu) Komentář ke každému indikátoru Po podpisu smlouvy se žadatel zaváže k jejich naplnění. Monitorovací indikátory

Navazuje na zaškrtávací pole na záložce Projekt – „Projekt počítá se zadávacím řízením“ Název VŘ Specifikace druhu zadavatele Druh VŘ podle předmětu (dodávky, služby,…) Stav VŘ (plánováno) Postup při VŘ Do 2 mil Kč. - Veřejná zakázka malého rozsahu Předpokládaná hodnota, datum zahájení Zadávací řízení

Publicita

Další projekty Projekty, které realizuje žadatel (partner) v oblasti rozvoje lidských zdrojů a které jsou financované z veřejných zdrojů (rozpočty obcí, krajů, státní rozpočet, fondy EU) Realizované nebo připravované projekty v době podání žádosti

Přílohy projektu Povinné přílohy Číslo přílohy Název přílohy Počet listů – listy tištěné verze Počet kopií – 1 Doložena – zaškrtnout (Nerelevantní – např. Prohlášení o partnerství) Připojit. Velikost jedné přílohy max. 4 MB Celková velikost max. 20 MB

Kontrola, finalizace, tisk Kontrola – před finalizací Finalizace – Nutno provést před odevzdáním žádosti – Přidělení unikátního klíče – shoda s tištěnou verzí – Lze stornovat Tisk – vygeneruje soubor ve formátu *.pdf

Ø5UtZGØØØ1 Tisk

Děkuji za pozornost. Ing. Petra Hnátová Tel.: