marketingové poradenství

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

Zvládání stresu ve společnosti KEK INA IDEC SA Piraeus, Řecko
Management Ing. Jan Pivoňka.
managementu znalostí podle
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
Ing. Miroslav Pivovarčík, MBA
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Nabídka personálních služeb
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Hodnocení prací, jako základ spravedlivého mzdového a motivačního systému.
Hodnocení pracovního výkonu
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
FÁZE A CYKLUS SUMP: Od myšlenky k praktickým řešením Petr Kurfürst, Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. Praha, Kongresové centrum
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
Personální audit - EFQM KS WorkSession 2011 Velké Karlovice Ing. Petr Kratochvíl.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Příprava pracovníků v Tanex,PLASTY a.s. Ing. Dana Spejchalová, Ph.D.
Hodnocení zaměstnanců ve výrobních firmách
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
Období snižování nákladů, důvody ke vzdělávání a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Záměr založení 16. odborné sekce Rady kvality ČR „KVALITA V ENERGETICE“ Daniel Jarchovský, ČEZ, a. s. Praha,
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Inovace (v) Modelu Excelence EFQM
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Systém řízení moderního podniku Management system of modern company
Hodnocení firem, aneb co je to úspěšná firma. Obsah Metoda Balanced Scorecard Metoda EFQM (Evropský model podnkatelské úspěšnosti)
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Listopad 2015 Jak spočítat přínos investice do HR? Pavel Jirůtka
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
JUDr. Ing. Robert Szurman ředitel odboru předseda Rady kvality ČR 8. Národní konference kvality ve veřejné správě, Praha Národní konference.
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
Národní cena ČR za jakost 2006 Pavel Ryšánek – listopad 2005.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Zkušenosti s implementací vybraných požadavků ISO 9001:2015
Společenská odpovědnost a školy
DOBRÁ péče naplánování změn, vzájemná podpora, vzdělávání, informace
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Osobní management – modul č.4
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Plánování Marketingový plán.
Inovativní způsoby rozvoje studentů a zaměstnanců
Místo lidských zdrojů ve znalostní ekonomice
Transkript prezentace:

marketingové poradenství MODEL EXCELENCE EFQM Ing. Petr Kratochvíl marketingové poradenství

Metodika a přednosti EFQM Výsledky 50% Předpoklady 50% Vedení 10% Řízení pracovníků 9% Řízení procesů 14% Spokojenost pracovníků 9% Výsledky podnikání 15% Strategie & Plánování 8% Spokojenost zákazníků 20% Odpovědnost vůči společnosti 6% Řízení zdrojů 9% Inovace a vzdělávání

Stanovení výchozí situace Průběžný proces po mnoho let Typické první skóre je 250 ~ 350 (ISO 9000 certifikace) Nejlepší světová úroveň je >750 (Vítězové Evropské ceny kvality) Dosáhnout 750 bodů z úrovně 300 trvá 5 let při ročním růstu 20% Cílené akce -výrazné zlepšení

Bodovací tabulka pro hodnocení „Předpokladů“

Bodovací tabulka pro hodnocení „Výsledků“

Výsledky Společnost MMC tým Seznam kritérií pro přípravu Volba a příprava týmu!!! Interview + formulář Sebehodnocení + příručka Výstup grafy, body Workshop reaudit Akční plán + priority Akční plán + priority Návrh projektu společnosti

Výsledky – průměry za kritéria

Vyhodnocení jednotlivých kritérií Ref. Divize 1 Divize 2 Divize 3 Divize 4 Divize 5 1.1 2 3 4 1.2 1 1.3 1.4 2.1 2 4 3 1 2.2 2.3 2.4 2.5 3.1 1 2 3 3.2 3.3 3.4 3.5 3.6

Vyhodnocení Vyvážení předpokladů a výsledků

Příležitosti pro zlepšení Akční plán Silné stránky Příležitosti pro zlepšení VEDENÍ Vedení pracuje jako tým Loajální, disciplinovaný management Vedení ne vždy reaguje na zpětnou vazbu Zastupitelnost klíčových pozic 2. STRATEGIE, CÍLE Znalost trendů na trhu … Jasná představa o vizích, cílech Podnikatelský plán – plán čísel, chybí plán zdrojů Řízení rizik – zpracování alternativních plánů 3. a 7. ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Individuální motivace vedení Interní komunikace v divizi, dialog Není podpora zaměstnance – vedení – systém Formální hodnocení zaměstnanců 4. ZDROJE Plánování financí + výkaznictví Práce s pohledávkami, úvěry IS a jeho částečné využití 5. PROCESY Dobré vztahy – zákazník se vrací Procesy pod kontrolou, dohledatelnost Nízké využití informací z trhu - systematicky 6. SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ Zákazníci spokojení – vrací se Reakce na chování trhu – na zákl. Inko Mechanismus práce s daty Slabé využití možností – vysoká přidaná hodnota 8. OKOLÍ Aktivní práce na tvorbě pozitivní image Plánování image Nevyhodnocení cílené práce s komunitou 9. VÝSLEDKY