Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Advertisements

Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
 Význam inovací pro rozvoj společnosti  Postavení ČSVTS v inovacích  Dosavadní zkušenosti v této oblasti.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
VY_32_INOVACE_EKO_05 MARKETINGOVÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM
Význam informací v podnikání
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
VY_32_INOVACE_EKO_02 PODSTATA MARKETINGU. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Variabilita ziskovosti zákazníka 220 : 20 poznat ty „nejlepší“ zákazníky Lépe segmentovat zákazníky Efektivněji alokovat marketingové zdroje. komplexně.
Place – místo prodeje (distribuce)
Marketingový mix 4 P.
Distribuční strategie
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Základy marketingu šestá přednáška
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Informační nástroje pro řízení po linii výkonu. Řízení po linii výkonu 2 PODNIKATELSKÝPROCES Vnitropodnikové útvary a jejich členění  každý útvar má.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Produkt.
úvod pojetí a obsah marketingu
Období snižování nákladů, důvody ke vzdělávání a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
MARKETING.
Podnikatelské koncepce
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Inovace malém a středním podniku Karel Havlíček
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
 Výukový materiál vytvo ř en v rámci projektu EU peníze školám „U č íme aktivn ě “  Registra č ní č íslo CZ.1.07/1.4.00/  Č íslo materiálu: VY_32_INOVACE_.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
POSTAVENÍ FIRMY - Rizika povolání FIRMA ORGANIZACE LIDSKÝ FAKTOR CÍLE Ekonomie Politika Ekologie Legislativa Trh Riziko v centrálně řízené ekonomice v.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
PRAKTICKÉ PŘÍKLADY ÚSPĚŠNÝCH INOVAČNÍCH PROJEKTŮ
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Marketingové prostředí Úloha marketingu v podniku.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
MARKETING Přednáška P
Název společnosti Obchodní plán.
Encián Petr Novák Enicán.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Lidé, procesy, partnerství
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Ekonomika malých a středních podniků
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Cenové strategie.
Vývoj trhu s elektřinou v ČR versus působení velkých hráčů
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
MARKETING Přednáška P
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

Inovační marketing

Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná pouze tehdy, pokud je aplikovatelná na trhu, pokud má o ní zákazník zájem Počáteční inovační impulzy tak dodává obchodník přímo z terénu – požadavky, přání, tužby zákazníků, předvídatelné kroky konkurence

Získávání zpětné vazby Každému inovovanému výrobku předchází testovací fáze významnými zákazníky nebo vzorkem spotřebitelů Zjišťuje se zda je inovace skutečně chtěnou inovací – způsob balení, užitné a doplňkové hodnoty produktu, způsob distribuce, komunikace Marketingový útvar na základě zpětné vazby navrhuje: –Ukončení inovačního procesu –Částečné drobné úpravy produktu –Větší zásahy do jádra produktu –Změnit podmínky pro úspěšný prodej – jiná cena, balení –Pozastavení nebo úplné zastavení inovací na produktu. Nebyl by konkurenceschopný

Inovační komise Skupina pracovníků, kteří rozhodují o základních inovacích Členy jsou zaměstnanci výzkumu, vývoje, výroby, marketingu, finančního oddělení Předsedá ji ředitel společnosti Shromažďuje inovační náměty U schválených inovací vyčíslí náklady Průběžně vyhodnocuje stav a výsledky konkrétní inovace Navrhuje převedení inovace do operativy podniku, popřípadě navrhuje ukončení procesu