Workshop - gymnázium Hladnov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Environmentální výchova pro základní školu
Advertisements

Naše úkoly v projektu: • Vytvoření a vyhodnocení průzkumu • Elektrotechnika – Základy elektrotechniky • Elektrotechnika – Moderní domovní instalace • Připravit.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Mezipředmětové vztahy Aplikace anglického jazyka do jiných předmětů s využitím moderních metod.
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení
NPR ČERTORYJE. T ERÉNNÍ CVIČENÍ o Cílem práce: Tvorba podrobného plánu terénního cvičení Zpestření výuky o Přínos práce: o Vlastní realizace cvičení na.
Zkušenosti s ICT pomůckami ZŠ V Zálomu, Ostrava – Zábřeh PaedDr. Iva Senftová.
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení
Úspora času Větší interaktivita hodiny Větší názornost Univerzální nástroj – různá čidla Fyzika, chemie, biologie – mezipředmětové vztahy např. M, Inf.,
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení Rostlinná pletiva I.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Didaktické zásady výuky přírodopisu
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
DÉLKA. Rozdělte se do skupin po čtyřech: Každá skupina dostane pracovní list s následujícími úkoly.
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Léčivé byliny Kód VM:
Maturita 2008? Společná část Profilová část.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_ P6 _ 1. 6 Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení Rostlinná pletiva II. Typ:DUM - kombinovaný Předmět: Biologie.
Název školy Základní škola a mateřská škola Drnholec, okres Břeclav, příspěvková organizace Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony.
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Dýchací soustava Mgr. Šárka Dohnalová Číslo šablony: III/2
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – hydrosféra autor VM:Ondřej Vojáček.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_475.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Střední průmyslová škola chemická akademika Heyrovského a Gymnázium, Ostrava, příspěvková organizace.
Video. Informace o projektu Projekt je financován z 85 % z prostředků Evropského sociálního fondu (ESF). Zbylých 15 % nákladů projektu je hrazeno ze státního.
Svalová soustava – kvíz VY_52_INOVACE_18 Sada 1
Práce s edlabem.
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Mgr. Michal Rakowski Zapojení geocachingu do výuky na škole.
V experimentu měníme hodnotu jedné nebo několika veličin x i a studujeme závislost veličiny y. - např. měníme, ostatní x i bereme jako parametry ( , ,
Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.
Výuka jaderné chemie a chemie f-prvků na středních školách Ing. Petr Distler 4. října 2013, Tábor, Veletrh nápadů učitelů chemie Přírodovědecká fakulta,
Úlohy pro rozvoj přírodovědné gramotnosti
DIDAKTIKA FYZIKY I. 1 Fyzikální vzdělávání
Teorie a metod. výchovy ke zdraví 2
Učitelská praxe 2 Mgr. Libuše VODOVÁ,Ph.D Katedra biologie PdF MU.
M-HELP PROJEKT NA PODPORU MATEMATIKY V JMK. Cíl: Zvýšení úrovně matematických dovedností žáků JMK Metody: - Zvýšení kompetencí učitelů matematiky - Transfer.
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): listopad 2012 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Didaktika přírodopisu 2 Pracovní list a jeho tvorba
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Konflikt, koření života
Dálkoměr Optické přístroje Název školy
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Přijaté teplo. (protokol). Téma Téma: Určení přijatého a odevzdaného tepla tělesem při tepelné výměně. Úkol: Úkol: Určení tepla odevzdaného horkou vodou.
Krajský metodický kabinet ELEKTROTECHNIKY
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Psaní protokolů Titulní list Pracovní úkoly Teoretická část
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Fáze měsíce Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Transkript prezentace:

Workshop - gymnázium Hladnov BIOLOGIE Mgr. Michaela Drozdová 3.5.2011 Ostrava

Obsah studijní opory Střední školy Základní děje v živých organismech Ekosystémy Člověk, sport a zdraví Kyselé deště Základní školy Biologie v kuchyni Sportem ke zdraví Planeta ve skleníku Příroda kolem nás

Obsah studijní opory A – metodický list pro učitele cíl úlohy časové rozvržení úlohy – 2 hodiny forma práce, metoda práce, mezipředmětové vztahy, rozvíjené kompetence, pomůcky teoretický základ úlohy experimenty a měření PŘESNÝ POSTUP MĚŘENÍ jednotlivé úkoly

Obsah studijní opory B – pracovní list pro žáka záhlaví protokolu teoretický základ úlohy experimenty a měření PŘESNÝ POSTUP MĚŘENÍ - CHYBÍ jednotlivé úkoly shrnující tabulky

SŠ – Základní děje v živých organismech

SŠ – Ekosystémy

SŠ – Člověk, sport a zdraví C D B A

SŠ – Kyselé deště

ZŠ – Biologie v kuchyni faktor urychlil aktivitu kvasnic zpomalil aktivitu kvasnic

ZŠ – Sportem ke zdraví jméno odhad apnoe naměřená apnoe sport

ZŠ – Planeta ve skleníku

ZŠ – Příroda kolem nás