Klíčové snímky podruhé VY_32_INOVACE_Mul4a0206Mgr. Jiří Mlnařík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 2.0 (První prezentace)
Advertisements

PowerPoint - hudba na pozadí prezentace
Jak na hromadnou korespondenci
Prezentační manažer Kapitola 8.0 (Rozšířené efekty)
Prezentační nástroj Open Office, Impress EFEKTY SNÍMKU
F ORMULÁŘE V A CCESSU. K ČEMU JSOU FORMULÁŘE UŽITEČNÉ Formuláře slouží především k jednoduchému způsobu zobrazení a úpravě dat. Je možne zobrazovat hodnoty.
Tabulky v MS ACCESS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiří Novák.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Chcete svým známým ukázat fotky z poslední dovolené? Aplikace PowerPoint Vám umožní vytvořit fotoalbum s vybranými snímky.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.18 Téma: PowerPoint Číslo.
Učíme se animace Groppa Corina.
Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
Změna tvaru v průběhu pohybu VY_32_INOVACE_Mul4a0204Mgr. Jiří Mlnařík.
VÝPOČTY V TISKOVÝCH SESTAVÁCH SESTAVÁCH Lenka Buchtová, 4. y.
Tvorba tiskové sestavy ve WinBase602 Přehled agentů pro PX50 (Veronika Krůtilová)
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Grafická úprava prezentace Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Hromadná korespondence
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Kontingenční tabulky a grafy
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – výběr více objektů, seskupení.
3D modelář – 2D návrh 3D rotačního tělesa VY_32_INOVACE_Arch2r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – designový návrh interiérového prvku VY_32_INOVACE_Design1r0119Mgr. Jiří Mlnařík.
PIVOT STICKFIGURE ANIMATOR. Licence: freeware Poslední verze: Lokalizace: česká (pro všechny verze) Velikost po rozbalení z archivu: 1,6 MB.
Ovládáme králíčka Petříka
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_11.
3D modelář – povrchy VY_32_INOVACE_Design1r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – primitivní tělesa, vlastnosti a transformace VY_32_INOVACE_Design1r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
DHTML Jan Felger. Kapitola 0: Základní tagy Základy HTML © Jan Felger 2005 Úvod Tato prezentace zobrazuje pouze zcela základní minimum znalostí, které.
Vytvoříte si nějakou nádhernou tabulku. (lepší než mojí nebudete mít, tak se nikdy moc nesnažte) Celou si ji označíte... Next A kliknete na obrázek grafu.
Tlačítka akcí. Do prezentací můžeme vkládat tzv. tlačítka akcí.
Filmový střih 2 - efekty VY_32_INOVACE_Mul4r0110Mgr. Jiří Mlnařík.
Storyboard Celtx – storyboard Mgr. Jiří Mlnařík
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Zvuk VY_32_INOVACE_Mul4a0220Mgr. Jiří Mlnařík. Synfig studio je primárně obrazový software. Teoreticky můžeme do scény vložit zvuk pomocí volby File /
Trocha fyziky VY_32_INOVACE_Mul4a0209Mgr. Jiří Mlnařík.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Pokročilé – prostředí 2 VY_32_INOVACE_Mul4a0219Mgr. Jiří Mlnařík.
Transformace Zoner Callisto
Pokročilé – prostředí 1 VY_32_INOVACE_Mul4a0218Mgr. Jiří Mlnařík.
Plakát – kreativa 2 - montáž VY_32_INOVACE_Mul4r0104Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Vrstvení úprav do skupin VY_32_INOVACE_Mul4a0207Mgr. Jiří Mlnařík.
Nastavení animace, jednoduchý pohyb VY_32_INOVACE_Mul4a0203Mgr. Jiří Mlnařík.
Univerzita třetího věku kurz Znalci Databáze 1.
Publikování scény - rendering VY_32_INOVACE_Mul4a0216Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – konstrukce tělesa z půdorysu VY_32_INOVACE_Arch2r0117Mgr. Jiří Mlnařík.
Filtry obrazu (layer) VY_32_INOVACE_Mul4a0212Mgr. Jiří Mlnařík.
Export a import objektů VY_32_INOVACE_Mul4a0217Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – další nástroje scénáře VY_32_INOVACE_Mul4r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
Práce s textem VY_32_INOVACE_Mul4a0214Mgr. Jiří Mlnařík.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Hromadná korespondence 2 Word Předmět: Informační a komunikační technologie Autor: Milan Franek.
PLC Sekvenční logika. RS Klopný obvod (paměť)  Přivedením log. 0 na vstup S (set) se nastaví Q = 1  Q zůstane 1 i po změně vstupu S na log.1 (pamatuje.
Zástupce Zástupce souboru (anglicky file shortcut) je v informatice typ souboru používaný v systému Microsoft Windows. Umožňuje odkazovat na data, která.
Dělitelnost přirozených čísel
Pohyb objektu po křivce
Architektura tužkou a v 3D
Využití klíčových snímků
Filmová animace Rostliny Mgr. Jiří Mlnařík VY_32_INOVACE_Mul4a0210.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Dělitelnost přirozených čísel
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Filmová animace Náhodné změny Mgr. Jiří Mlnařík
Ostatní manipulace s objekty II.
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
6. cvičení 25. března 2015.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Klíčové snímky podruhé VY_32_INOVACE_Mul4a0206Mgr. Jiří Mlnařík

Podařilo se nám dosáhnout animace letícího ptáka. Logickou úvahou dojdeme k zdánlivému problému – co když chceme animovat více pohybů najednou? Například takto – pták vzlétá, obloha se pohybuje Budeme řešit následující souběžné pohyby: Let ptáka – máme připraveno Pohyb mraku vlevo Pohyb kopce dolů Jak postupovat, pokud jsou klíčové snímky společné scéně, nikoliv objektu? Klíčové snímky podruhé

Lze samozřejmě použít řadu postupů, my však nejprve naanimujeme tu část scény, která bude vyžadovat nejvíce klíčových snímků – v našem případě let ptáka. Tuto část animace využijte z minulé části kurzu, případně ji jako procvičení vytvořte znovu. Nezapomeňte při vytváření scény vytvořit také mrak a kopec! Fáze 1 – nejsložitější animace

Po animaci letu vybereme mrak. Na prvním klíčovém snímku použijeme JMP (skok na snímek) a mrak umístíme na výchozí pozici (stačí o kousek, jde o zapsání prvního klíčového snímku, hýbe se zeleným „hlavním bodem“). Pokud se neobjeví zápis v klíčových snímcích (například jsme mrak doplňovali později), klepněte pravým tlačítkem na „hlavní bod“ a povolte animaci (Allow animation) Fáze 2 – Přidáváme animaci mraku

Stejným způsobem přejdeme na poslední snímek (je-li pohyb od prvního do posledního snímku) a mrak přesuneme na koncovou pozici. Fáze 2 – Přidáváme animaci mraku

Určitě si všimnete, že po spuštění animace mrak zůstane celou dobu stát a až mezi posledními dvěma původními klíčovými snímky se přesune. Fáze 2 – Přidáváme animaci mraku Je to kvůli záznamu pozice, která kvůli zachování původního stavu animace (v tomto případě stojícího mraku) zůstala na sousedních klíčových snímcích. Pokud oba nadbytečné záznamy odstraníme, animace poběží korektně od prvního do posledního snímku...

 Stejným způsobem, jako jsme naanimovali letící mrak, nechte kopec pomalu klesat dolů – dosáhneme tím zdání, že kamera postupně stoupá. Úkol

Vlastní snímky, screenshoty Synfig Studio Synfig Studio – freewarový software pro tvorbu animací Zdroje