1 Magda Piroutková Zdeněk Tarant Atlas služeb PRAHA 19. listopad 2007.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praha - 7. prosince 2006 Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií a státním rozpočtem České republiky Plánování sociálních služeb ve městě Havlíčkův.
Advertisements

Ing. Hana Procházková (Úřad práce Pardubice)
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Aktivity Ústeckého kraje v rámci implementace RIS ÚK.
Jak změnit obecní knihovnu v informační centrum obce Metodický návod výstup z projektu Knihovna – informační centrum obce.
Strategický plán Městské části Praha-Libuš postup zpracování, výstupy, metody.
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
Moravská asociace podnikatelek a manažerek PODPORA PODNIKÁNÍ JAKO MECHANISMU PRO SOCIÁLNÍ ZAČLENĚNÍ DOPORUČENÍ VZEŠLÁ Z MEZINÁRODNÍHO PARTNERSTVÍ TASE.
KULATÝ STŮL S OBČANY – DISKUZE O BUDOUCNOSTI. Místní akční skupina (dále MAS) je na politickém rozhodování nezávislým společenstvím občanů, neziskových.
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
Patnácté výročí založení společnosti CZECH Consult, spol. s r.o. (1995 – 2010) – patnáct let práce v oblasti dopravy a dopravního inženýrství. Děkujeme.
ROZVOJOVÉ PROJEKTY PRAHA, a.s.
KREATIVNÍ ODVĚTVÍ A EVROPSKÉ FONDY NOVÁ SCÉNA ND MARTA SMOLÍKOVÁ Proč podporovat kulturní a kreativní průmysly.
Opatření (Fiche) SPL Budoucnost založená na tradici Návrh opatření pro Výzvy roku 2009 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova Evropa investuje do.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
© Moravskoslezský kraj DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Spolupráce veřejné správy s podniky.
Poskytování služeb jako ekonomická činnost. Tvorba podnikatelského plánu Analogie s výrobními podniky Nutno mít na zřeteli charakteristické vlastnosti.
Produkt.
Příprava RIS LK – OS 1 Připomínkování a rozpracování první priority odbornou skupinou č.1.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Umístění maloobchodní sítě - maloobchodních provozoven
Podnikatelské koncepce
ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY Úřad vlády ČR a Ministerstvo pro místní rozvoj ČR CESTA K INFORMACÍM O EVROPSKÉ UNII V ČESKÉ REPUBLICE.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto SPL : „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“
Kraje a rozvoj podnikání Praha, 28. března RNDr. Miloš Vystrčil.
Kvalita a bezpečnost IT ve zdravotnictví
Příklad ze života: portálová aplikace pro občany Prahy portálová umožňující občanům a organizacím sledovat a kontrolovat vyřizování provedených podání.
Prezentace Hradec Králové Registr živnostenského podnikání.
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
PricewaterhouseCoopers Date NTS – národní tématické sítě Ing. Libor Witassek, MBA WorkshopNTS-B „Podpora drobného podnikání“ 19. listopadu 2007, Praha.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
Marketingové prostředí obce
MARKETINGOVÝ MIX.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
MĚSTA 2020 aneb od strategie k projektům
Podpora projektům EU SF aneb kvalitní podpora pro kvalitní projekty Ing. Jan Knyttl
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
JIHOČESKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA Další možnosti podpor ROADSHOW Možnosti podpor pro podnikatele v období dubna – 15. května 2015.
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ JIHLAVSKÉ SÍDELNÍ AGLOMERACE Mgr. Tereza Chloupková, oddělení strategického rozvoje města Jihlavy Mgr. Tomáš Koukal, vedoucí.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
Aktivity související s psychiatrickou péčí podporované z Operačního programu Zaměstnanost a Integrovaného regionálního operačního programu.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
NEUSTÁLE SE OPAKUJÍCÍ PROCES: 1) VÝROBY 2) ROZDĚLOVÁNÍ, PŘEROZDĚLOVÁNÍ 3) SMĚNY 4) SPOTŘEBY HOSPODÁŘSKÝ PROCES.
Aktuální stav plnění usnesení vlády týkajících se projektu Systém včasné intervence Mgr. Hana Jamrichová MPSV.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
Národní cena ČR za jakost 2006 Pavel Ryšánek – listopad 2005.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Projekt Sdružení místních samospráv ČR „MAS jako nástroj spolupráce pro efektivní chod úřadů“
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Projekt na podporu neformální péče v ORP Hodonín
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
Aktuální informace o stavu
Strategie regionu, obce
Veřejná databáze Českého statistického úřadu
The Ministry for Regional Development of the Czech Republic (MRD)
Lidé, procesy, partnerství
Informační zdroje české veřejné správy
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

1 Magda Piroutková Zdeněk Tarant Atlas služeb PRAHA 19. listopad 2007

2 Zapojení samosprávy do procesu rozvoje podnikání. Podpora žen, podnikatelek na lokální a regionální úrovni Nabídka možnosti umístění provozoven služeb pro začínající podnikatele a ženy-podnikatelky tam, kde není převis Praktické zkušenosti z realizace - cíle

3 ATLAS SLUŽEB Součást programu rozvoje komunálních služeb Co bylo předmětem? Průzkum všech služeb ve městě: - veřejných (e.g. vzdělávání, ochrana veřejného zdraví, informovanost, čistota, městská zeleň, odpočinek etc.) - soukromé (e.g. velkoobchod, maloobchod, řemesla, nocleh, stravování, zábava etc.) Vyhodnocení dat a informací, jejich kategorizace: poloha, prodejní plocha, početnost personálu, vybavení etc., vložení dat do strukturovaných databází (DB)

4 ATLAS SLUŽEB pro Vejprty,Duchov a Litoměřice

5 Co bylo předmětem? Posouzení dostupnosti služeb na základě prodejní plochy v závislosti na převažujícím sortimentu služeb Seřazení odvětví služeb do několika skupin s podobnými charakteristikami (potraviny, opravny, pohostinství etc.) a použití indexu, který ukazuje předpokládanou míru využití těchto služeb zákazníkem Propojení databázových údajů s GIS

6 Jaký je výsledek ? Přehledné mapy ukazující rozložení služeb, jejich hustotu a dostupnost Ínformace pro ty, kdož uvažují o podnikatelském záměru, o situaci na trhu a o existujících provozovnách Kooperace a komunikace mezi komunální správou a podnikateli na jejím území, umozňující lepší porozumění lokálnímu tržnímu prostředí Kompetentnější plánování a tvorba rozhodnutí pro komunální správu. Index kvality života, ukazující jak je dané území pokryto službami (v 7mi stupňové škále)

7 Omezení (Co atlas není) Data nejsou pravidelně aktualizována (jednorázový výzkum) Nedostatek pravidelné komunikace a výměny informací Předmětem výzkumu nejsou „měkká data“ (Kvalita služby, chování k zákazníkům, mentalita, způsob poskytování služby etc.) Není zamýšleno jako propagační nástroj ani jako vyhledávací informační systém pro zákazníky.

8 Pohostinství

9 Řemesla

10 Potraviny

11 Auto-moto

12 Index kvality

13 Index kvality

14 Index kvality