1 HODNOCENÍ PRACOVNÍKŮ Hodnocení:  míra naplnění určitých kritérií v oblastech: a)pracovním výkonu b)pracovním chování Účel hodnocení:  získání informací.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Téma: Hodnocení zaměstnanců
Advertisements

Rozpoznání motivačního ladění a motivační profil jednotlivce
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Hodnocení domácího prostředí DEMO Zkušenosti z praxe
Management Ing. Jan Pivoňka.
Ing. Miroslav Pivovarčík, MBA
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Plánování a řízení kariéry
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Získávání a výběr Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Analýza pracovního místa Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
1 Hodnocení zaměstnanců v DT – Výhybkárna a strojírna, a.s. Manažerská snídaně – Fórum personalistů.
Z praxe do dalšího vzdělávání: aneb potřeby VP identifikované v průběhu pilotního ověřování kompetencí kariérových poradců v rámci projektu IMPROVE Mgr.
Základy managementu Řízení lidí Ing. Ivana Pražanová
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Hodnocení škol a školských zařízení
Konference Hodnocení pracovního výkonu JUDr
Personální informační systém
Analýza a popis pracovního místa
Hodnocení ředitelů je potřebné. kvalita školy kvalita školy zpětná vazba zpětná vazba plánování dalšího rozvoje plánování dalšího rozvoje podklad pro spravedlivé.
Vzájemná hospitační činnost
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Zásady pozorování a vyjednávání
Didaktické prostředky
Význam odborné praxe v rámci vysokoškolského profesního vzdělávání
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
Pracovní skupina Pracovní skupinu tvoří určitý počet osob na jednom pracovišti, kteří jsou spjatí společnou činností, vnitřní strukturou sociálních pozic.
4. HLAVNÍ PERSONÁLNÍ ČINNOSTI
Řízení lidských zdrojů
Přijímání a orientace pracovníků
Možnosti hodnocení ředitelů škol
Řízení kolektivu.
Management  Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti  Tento název může také označovat skupinu vedoucích.
KOMPETENČNÍ MODEL DŮLEŽITÝ PRVEK ŘÍZENÍ LIDÍ
Podniková ekonomika Personální činnost.
Hodnocení zaměstnanců ve výrobních firmách
Střední škola oděvní a služeb Vizovice.  město Vizovice  město Slušovice.
Konflikty uvnitř interdisciplinárního týmu Proč vznikají a co se s nimi dá dělat Mgr. Radka Alexandrová Psycholožka DLBsH Rajhrad.
Systém hodnocení operátorů Hodnocení Operátor – zácvik Operátor.
Systém hodnocení v ČSOB
Personální funkce Ekonomika a řízení podniku 2008/2009 Seminář č. 6 JUDr. Martin Landa.
1 Ja “Zaměstnanec přichází kvůli firmě, ale odchází kvůli manažerovi“ Jak efektivně vzdělávat manažery Mgr. Petra Voráčová INC Consulting spol. s r.o.
Hodnocení a řízení výkonu. Adaptace pracovní, sociální, kulturní.
Moderní personalistika DS 2009/
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ, o.p.s.
Metoda hodnocení pracovníků - 360º zpětná vazba
Hodnocení žáků. Zpráva OECD o hodnocení vzdělávání Česká republika 2012: Převládá sumativní hodnocení Velký důraz na známky Žáci jsou často zkoušeni ústně.
Tematické setkání externí skupiny MŠMT Prioritní osa 4 OP Výzkum, vývoj a vzdělávání Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu.
Assessment centrum.
Personální strategie mezinárodní firmy
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Stránka 1, © Vema, a. s. Personální portál a hodnocení zaměstnanců Jaroslav Šmarda.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Metodická pomoc obcím Porada se starosty obcí Pardubického kraje
Volný čas dětí a mládeže Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
Celková odměna a její komunikace
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ, o.p.s.
Pohybové projevy Pohybová aktivita (souhrn celého pohybového chování jedince - mnohostranná pohybová činnost člověka, která se realizuje jeho pohybovými.
Vytváření pracovních míst – jejich analýza a popis
Didaktické prostředky
Didaktické formy.
Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová
Sociologie pro SPP/SPR/VPL
Assessment centrum.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
Management Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti Tento název může také označovat skupinu vedoucích pracovníků.
JAK (SLEDOVAT), HODNOTIT A (PODPOROVAT) UČITELE
Assessment centrum.
Transkript prezentace:

1 HODNOCENÍ PRACOVNÍKŮ Hodnocení:  míra naplnění určitých kritérií v oblastech: a)pracovním výkonu b)pracovním chování Účel hodnocení:  získání informací o: a)pracovním výkonu b)pracovním chování Cíl hodnocení:  zlepšení a)pracovním výkonu b)pracovním chování …… odměňování ……. další vzdělávání

2 HODNOCENÍ Postup při hodnocení: a)přípravné období  (stanovení termínů, kritérií, hodnotitelů) b) období získávání informací a podkladů c) vyhodnocování d) zpětná vazba Časové periody:  dlouhodobá hodnocení (kariéra)  periodická hodnocení (rozvoj, odměňování)  situační hodnocení (bezprostřední komentář) Formální x neformální Pravidelné x nepravidelné

CHYBY PŘI HODNOCENÍ Na straně hodnotitele:  středová tendence, shovívavost nebo přísnost  hodnocení podle vlastních měřítek  princip nedávnosti  přihlížení k sociálnímu postavení  osobní sympatie, antipatie, předsudky  špatná příprava, málo času, špatné prostředí  špatná komunikace  potřeba dominance Na straně hodnoceného:  špatný vztah k nadřízenému  nepřipravenost na hodnocení  formálnost hodnocení  špatná interpretace informací  malá otevřenost zpětné vazbě  svalování viny za výsledky na jiné  působení na city  neovládání emocí 3