Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Značka výrobku Značka se skládá:
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Marketingový mix PRODUKT
Tvorba cen v maloobchodě
Tereza Dragounová Michala Maříková Soňa Součková Radka Třešňáková
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
Marketing Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_15_MARKETINGOVÝ.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice,
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A6 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníříjen 2012.
MARKETINGOVÝ MIX.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Poskytování služeb jako ekonomická činnost. Tvorba podnikatelského plánu Analogie s výrobními podniky Nutno mít na zřeteli charakteristické vlastnosti.
Nabídka Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Životní cyklus výrobku
Konkurence Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Produkt.
úvod pojetí a obsah marketingu
2.Marketingové prostředí
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Kontokorentní úvěr Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
MARKETING.
Nezaměstnanost Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Podnikatelské koncepce
NÁKLADY, VÝNOSY, HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK II.
Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Celkový a mezní produkt
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Úspory z rozsahu Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Financování podniku Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Trh a tržní mechanismus PREZENTACE. Trh Trh a tržní ekonomika cenový systém soukromé vlastnictví konkurence.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ PRODEJNÍ CENA - je určována tím, kolik je zákazník ochoten vydat ( jakou užitnou hodnotu přisuzuje výrobku či službě),
Formy vstupu podniků na mezinárodní trhy Franchising.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Životní cyklus výrobku
Tržní mechanismus Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Marketingový systém řízení
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Marketingové strategie
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Cenové strategie.
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí

Produkt Jakákoliv nabídka, která je určena trhu za účelem uspokojení určité potřeby - hmotné výrobky, služby, myšlenka. Celková nabídka zákazníkovi - tj. podstata produktu i abstraktní a symbolické skutečnosti spojené s koupí zejména:

Produkt značka výrobce nebo prodejce obal záruční podmínky a pozáruční servis speciální služby (odborná pomoc při výběru, úvěrové služby,) image výrobce nebo prodejce

Produkt Firma rozhoduje především o: vlastnostech (kvalita a desing) značce obalu

Vlastnosti produktu A) Kvalita zákazník je ochoten zaplatit vyšší částku (zároveň musí být o kvalitě přesvědčen a informován) design - plní funkci estetickou, výrobek je lépe opravitelný, obsluha je lepší

Vlastnosti produktu B) Značka smyslem je odlišit zboží (službu) určitého výrobce od obdobné nabídky konkurence zvyšuje náklady (nutno zaplatit právní ochranu výrobku apod.) výhody značkovosti - pomáhá segmentaci trhu pomáhá vytvářet image firmy

Vlastnosti produktu C) Obal atraktivně zpracované balení, plní propagační funkci, je zdrojem odlišení výrobku od výrobků konkurenčních a může přispět ke zvýšení tržeb

Životní cyklus produktu Usnadňuje marketingová rozhodnutí jako orientační prvek. Produkt prochází v období své existence na trhu čtyřmi fázemi. Klíčem k určení ve které fázi se výrobek nachází je rozbor tržeb, které procházejí stejnými fázemi.

Životní cyklus produktu 1. Zavádění začíná okamžikem, kdy je nový produkt poprvé distribuován do prodejní sítě tržby rostou pomalu z ekonomického hlediska je tato fáze ztrátová

Životní cyklus produktu 2. Růst produkt je zdokonalen roste počet zákazníků a podíl na trhu prudce rostou tržby a zisky

Životní cyklus produktu 3. Zralost začíná se zpomalovat tempo růstu tržeb, v odvětví je nadbytek zboží a silná konkurence snahou každé firmy je získat výhodu nad konkurenty modifikací (změnou) produktu, vstupem na nové trhy nebo změnou ceny, distribuční sítě a poskytováním slev nejdelší fáze.

Životní cyklus produktu 4. Útlum fáze poklesu, dochází k podstatnému snížení tržeb z prodeje. příčina – změna vkusu, technologický pokrok, konkurence. pokud se podnik rozhodne odejít z trhu a výrobek má dobrou distribuční síť a určitou přitažlivost, může značku, eventuálně výrobní postup prodat jiné firmě (licence na výrobu automobilů).

Vývoj, testování a zavádění nových výrobků a služeb Podniky v podmínkách ostré konkurence musejí inovovat, jinak podlehnou. Zároveň podstupují riziko špatného odhadu situace na trhu a velkých ztrát z chyby. Marketing - významný zdroj informací při vyhledávání a hodnocení námětů na inovace a zároveň informací o současném pohybu na trhu.

Vývoj, testování a zavádění nových výrobků a služeb Zdroje námětů na inovace - zaměstnanci firmy (výzkumná a vývojová oddělení): zákazníci (připomínky, stížnosti, dotazníkové akce, ankety) podrobný rozbor konkurenčních výrobků připomínky dodavatelů, distributorů, obchodníků

Produkt Použitá literatura: Zákoník práce Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Použitá literatura: Zákoník práce