 Výukový materiál vytvo ř en v rámci projektu EU peníze školám „U č íme aktivn ě “  Registra č ní č íslo CZ.1.07/1.4.00/21.1099  Č íslo materiálu: VY_32_INOVACE_.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_06.
Advertisements

Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_04.
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
 Škola: St ř ední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Ekonomická gramotnost
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Koncepce marketingového řízení
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Nabídka Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_16.
Konkurence Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Produkt.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.15 Ročník2. ročník.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
REKLAMA a její klady a zápory. Co je to REKLAMA ? Placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, obchodní značky nebo myšlenky. Slovo reklama vzniklo.
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Proces rozhodování kupujícího Fáze procesu rozhodování 1. poznání problému 2. hledání informací 3. zhodnocení alternativ 4. rozhodnutí o nákupu 5. vyhodnocení.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
Měření výkonu ekonomiky 2. seminář – TNH 2
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
2 Marketingové koncepce
Distribuce VY_32_INOVACE_44_883
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Zavádění nového produktu na trh
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Životní cyklus výrobku
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
Životní cyklus CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Propagace.
Marketingové strategie
Ing. Veronika Dostálková MBA
Digitální učební materiál
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Cenové strategie.
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Praktické přínosy WEP pro české podniky
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

 Výukový materiál vytvo ř en v rámci projektu EU peníze školám „U č íme aktivn ě “  Registra č ní č íslo CZ.1.07/1.4.00/  Č íslo materiálu: VY_32_INOVACE_ 20  Adresa školy: Vrchlického 630/5, D ěč ín II  Autor: Mgr. Lucie Barillová  Název materiálu: Ž ivotní cyklus výrobku  P ř edm ě t: Ob č anská nauka, Pracovní výchova  Cílová skupina: 7.,8. ro č ník VY_32_INOVACE _20 - Ž ivotní cyklus výrobku

 Datum vytvo ř ení:  Téma: Ž ivotní cyklus výrobku  Cíl prezentace: seznámení s cykly výrobku  Č asová dotace: 20 min.  Anotace: Spojení s tématem reklama. Jak probíhá cesta výrobku od výroby po prodej, sledování úsp ě šnosti výrobk ů na trhu  Realizace v hodin ě : VY_32_INOVACE _20 - Ž ivotní cyklus výrobku

 Ž ivotní cyklus se skládá se č ty ř fází:  Zavedení  R ů st  Zralost  Úpadek  Ka ž dá fáze se charakteristická výši zisku, výdaj ů, ceny, reklamou nebo distribucí. VY_32_INOVACE _20 - Ž ivotní cyklus výrobku

 Tato fáze za č íná momentem, kdy se výrobek poprvé objeví na trhu a za č íná být prodáván.  V této fázi masivní reklama.  Z t ě chto d ů vod ů vykazuje výrobce v této fázi zpravidla ztrátu. VY_32_INOVACE _20 - Ž ivotní cyklus výrobku

 V této fázi se postupn ě zvyšuje informovanost spot ř ebitel ů o výrobku.  R ů st zisku však láká konkurenci, která vyu ž ije zkušeností prvotního výrobce a sna ž í se prosadit na trhu.  Prvotní výrobce, pokud chce p ř e ž ít, musí zvyšovat kvalitu výrobku. VY_32_INOVACE _20 - Ž ivotní cyklus výrobku

 V této fázi je výrobek všeobecn ě znám. V ě tšina zákazník ů si ho ji ž koupila nebo si ho kupuje pr ů b ěž n ě.  Nyní jsou prodeje na maximální výši a náklady na minimální výši. VY_32_INOVACE _20 - Ž ivotní cyklus výrobku

 Poslední fáze ž ivota výrobku.  Poptávka po n ě m klesá, zejména v d ů sledku posunu konkurencí na trhu.  Podnik sni ž uje cenu a ž na hranici náklad ů.  Zde je strategickým rozhodnutím, kdy výrobek z trhu stáhnout. VY_32_INOVACE _20 - Ž ivotní cyklus výrobku

 Výzkum trhu – soupis výrobk ů, rozd ě lení – papírnictví, hra č ky, domácí pot ř eby, potraviny…  Práce na internetu – zjišt ě ní informací o jednotlivých produktech, jak dlouho jsou na trhu, jak č asto jsou nabízeny, druhy reklam, nabízené konkuren č ní zna č ky VY_32_INOVACE _20 - Ž ivotní cyklus výrobku

 KOZLER, Josef; MAT Ě JKA, Jan. Ekonomika, management, marketing v kostce. Havlí č k ů v Brod : Fragment, s. VY_32_INOVACE _20 - Ž ivotní cyklus výrobku