Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 02 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Podstata.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Klíčová aktivita: 32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Advertisements

Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 06 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Charakteristiky.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 08 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Rozsah.
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 14 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Elektroakustické.
Klíčová aktivita: 32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 18 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Zvuková.
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 09 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Odraz.
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 19 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Zvuková.
Vyučovací předmět Počítače Seznámit žáky s moderní informační a komunikační technologií a poznat její možnosti - PC, internet, mobilní telefon Umožnit.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 03 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Šíření.
ZVUK RYCHLOST ZVUKU Šablona č: III/2 Zkvalitnění výuky pomocí IT
Zvuk.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Klíčová aktivita: 32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 01 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Kmity.
Autor: Mgr. Libor Sovadina
Elektronický materiál byl vytvořen v rámci projektu OP VK CZ.1.07/1.1.24/ Zvyšování kvality vzdělávání v Moravskoslezském kraji Střední průmyslová.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_229_2TR_ČJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 17 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Elektroakustické.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Charakteristiky.
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 12 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Rázy.
Klíčová aktivita: 32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Anotace Prezentace, která se zabývá zvukem. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci znají zdroje zvuku, jeho šíření a rychlost, tón,
ZŠ, ZUŠ a MŠ Kašperské Hory, Vimperská 230 Předmět: FYZIKA Ročník: 8.
Akustika.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 07 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Princip.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Zvukové jevy (8. ročník)
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
MECHANICKÉ VLNĚNÍ 17. Zvukové vlnění KMITAVÉ A VLNOVÉ JEVY Mgr. Marie Šiková.
Vznik a šíření zvuku.
Základní škola Benátky nad Jizerou, Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Využívání.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
8. ročník Zvukové jevy Vznik a šíření zvuku.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_234.
Hudební akustika PhDr. Petr Kalina, Ph.D
Mgr. Eliška Nováková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_15NE-8.
Fyzika - akustika Zvukové nosiče. DEFINICE: jedná se o podélné mechanické vlnění, které vnímáme sluchem. Zvukovou soustavu tvoří : zdroj zvuku (tyč, hlasivky,
AnotacePracovní list k procvičení základních poznatků o zvuku AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova k.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Bc. František Vlasák, DiS. Název materiálu: VY_52_INOVACE_F.9.Vl.04_Zvuk_šíření_zvuku.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_07_DREVENE_DECHOVE_NASTROJE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZVUKOVÉ JEVY - AKUSTIKA
Zvuk a hudba.
Zvuk, šíření zvuku, zdroje zvuku
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Hudební akustika PhDr. Petr Kalina, Ph.D
Kmity, vlny, akustika Část II - Vlny Pavel Kratochvíl Plzeň, ZS.
Zvuk VY_32_INOVACE_2A_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy Základní škola ,Jičín, Husova 170 Číslo projektu
ZVUK A JEHO VLASTNOSTI.
Fyzika – Zvuk.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_433_Zvuk
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_09 Zvukové jevy –opakování A
Transkript prezentace:

Klíčová aktivita:32 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada číslo: Výstup číslo:04 02 Autor:Petr Lukáš Vzdělávací oblast:Fyzika Výuková hodina:Podstata zvuku Ročník: Časová dotace:8. 1 h Anotace: – žák na základě animací pochopí podstatu zvuku – žák zjistí rozdíl hluky a tóny – žák pozná různé zdroje zvuku Datum: Autor:

METODICKÝ PŘEHLED Klíčové kompetence:– k učení – čtení s porozuměním, srovnávání informací, schémata Očekávané výstupy:– žák na základě animací vysvětlí podstatu zvuku – žák rozdělí zvuky na hluky a tóny, uvede zdroje Výukové strategie:– komentovaná prezentace – samostudium, vzájemná konzultace Metodický postup:– prezentace s komentářem – samostudium – diskuze – domácí studium Pomůcky:– počítač s prezentačním software Zdroje:– v práci jsou použity pouze vlastní materiály

Zvuk – podstata Zvuk je podélné mechanické vlnění molekul nosného prostředí, například vzduchu. Zvuk zkoumá věda zvaná akustika. Rozdělení zvuků: …. tóny – vznikají pravidelným kmitáním částic, mají svoje měřitelné charakteristiky …. hluky – vznikají nepravidelným kmitáním částic, určení jednoznačných charakteristik bývá obtížné

Zvuk – podstata Tón – zvuk houslí – zpěv – referenční tón... Hluk – kašel – rána kladivem – průlet letadla... Zdroje zvuku: – hlasivky, hudební nástroje, motor, okružní pila... Zvuky (tóny i hluky) se využívají v hudbě, ale také v dopravě (sonar), lékařství (ultrazvuk) či v průmyslu (výstupní kontrola).

Kmity a vlnění Úkol č. 3: Vymysli alespoň 10 různých zvuků, rozděl je na tóny a hluky a uveď k nim jejich zdroje.