Marta do laboratoře a)neumí chodit sama. b) může vstupoval jen s vyučujícím. c)se bojí chodit, protože tam straší.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hygiena, ergonomie a pravidla bezpečnosti práce s PC
Advertisements

Jen se dívej na ptáčky 1. Jen se dívej na ptáčky, jejich přání Bůh zná, ty jsi víc, nežli oni, říká Pán. Ref: Nezoufej, neboť tvůj život má ve svých rukou.
Naučil jsem se....
ZŠ Ořechov Pohádková škola Charakteristika školy  Pojem malotřídní škola: žáci se učí ve dvou třídách po dvou ročnících v jedné třídě  Od
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.20 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity: III/2.
Modální slovesa a jejich opisné tvary
Co víš o recyklaci?.
Základní škola Komenského 1326 je škola pro žáky mentálním postižením a s pohybovým Základní škola Komenského 1326 je škola pro žáky mentálním postižením.
Zásady práce v chemické laboratoři
Obecné zásady bezpečnosti práce v chemické laboratoři
RNDr. Božena Macešková, CSc. 2011
VY_32_ INOVACE_57_INFORMATIKA_ 3.+4.ROČNÍK_BEZPEČNOST PŘI POUŽÍVÁNÍ POČÍTAČE – vytvoření a ověření VM Výukový materiál slouží k vyvození učiva.
Stadia lidského života
CHEMICKÉ POKUSY V LABORATOŘI
laboratořích a dílnách
Klasická a sportovní masáž II
Základy pozorování a pokusů v biologii
Výroba čepice z novinového papíru
Bezpečnost práce v chemii
Řád informatiky Markéta Gajdošová.
Poučení o bezpečnosti v učebně výpočetní techniky
Bariérová ošetřovatelská péče
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Autor: MIROSLAV MAJCHER
Osobní hygiena:  Zástěra  Čisté ruce  Tašky na určené místo  Ruce neutírat do utěrky.
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
Chemie jako věda, bezpečnost práce v laboratoři,
VY_32_INOVACE_01_Bezpečnost v počítačové učebně Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu:
Chemie Čím se zabývá Druhy chemie Chemická laboratoř Konec
ZDRAVĚ A BEZPEČNĚ S počítačem patrně strávíš velkou část života. Proto je třeba se u něj umět správně a bezpečně chovat. Je důležité vědět, jak chránit.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Informatika a výpočetní technika
VY_32_INOVACE_8A9 Příprava salmiaku
BEZPEČNÉ ZACHÁZENÍ S ELEKTRICKÝMI ZAŘÍZENÍMI
Ročník:1. a 2. Vzdělávací obor:Strojírenská technologie, DIC Tematický okruh:Obrábění - soustružení Téma:Bezpečnostní předpisy pro OS na kov Jméno autora:FÜRST.
První pomoc - úvod K výukovým účelům zpracovala Mgr. Kubíková 11/2007.
Název školy:Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny Autor:Mgr. Dagmar Sachsová Název:VY_32_INOVACE_125_PODSTATNÁ_JMÉNA Téma: Druhy podstatných.
Laboratorní řád Přírodovědný seminář – chemie 9. ročník
Jak připravit víno z vody Efektní pokus Motivační pokus Žákovský pokus - neutralizace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Střední škola uměleckořemeslná a oděvní.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Radana Marelová Název : VY_32_INOVACE_2A_19_Lidské_tělo Téma:
B Y O D Otázky, které nastolily dva roky experimentálního ověřování projektu BYOD – Vzděláváme pro budoucnost Studijní materiál v rámci projektu Informační.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: David Kranz Název prezentace (DUMu): 1. BOZP-pro obor umělecký rytec kovů Název sady: Rytecké techniky pro zdobení.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Aby nás tělo nebolelo: Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Edita Havránková. Dostupné z Metodického portálu
Výroba mýdla - - žákovský pokus MGR. DANIELA SZMEKOVÁ.
MASARYKOVA UNIVERZITA
Vedení záznamu o zařízení oš. jednotky
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Název projektu: Moderní škola
Věcné učení Žijeme zdravě, škodlivost drog, alkoholu, cigaret
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.03_Hygiena Datum:
„DESATERO “ ZÁSAD BEZPEČNÉ PRÁCE V POTRAVINÁŘSTVÍ I.
Autor : Mgr. Terezie Nohýnková Vzdělávací oblast : Člověk a příroda Obor : Chemie Téma : Názvosloví a chemická reakce Název : Bezpečnost práce s kyselinami.
Bozp, první pomoc při úrazu elektrickým proudem
Chemie Čím se zabývá Druhy chemie Chemická laboratoř Konec
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_03_Věcné učení_18_8. ročník_Drogy
Naučil jsem se....
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Žáci se seznamují s dovednostmi v jednotlivých věkových obdobích
Elektrické spotřebiče v domácnosti
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Vodiče: -látky vedoucí el. proud : kovy tuha vodné roztoky některých látek plyny za určitých podmínek Elektrické izolanty: -látky nevedoucí el. proud suchý.
Hygienické zásady v prodejnách, osobní hygiena
Barevné kytičky Pro malé dětičky – 3 roky.
WORD Písmo – vzhled, velikost, typ
Transkript prezentace:

Marta do laboratoře a)neumí chodit sama. b) může vstupoval jen s vyučujícím. c)se bojí chodit, protože tam straší.

Marta a)se v laboratoři nesmí přejídat. b) čeká miminko a do laboratoře má zakázaný vstup. c)nemá co dělat v laboratoři, když váží víc jak 80kg.

Marta v laboratoři a) musí používat ochranné pomůcky. b) musí sladit barvu očí s barvou rukavic. c) není, ale je tam ufon.

Marta v laboratoři nesmí a)pít. b)spát. c)opírat se o umyvadlo.

Marta v laboratoři nesmí a)kouřit. b)krást učitelce cigarety. c)nosit copánky.

Marta v laboratoři nesmí a)sedět na zemi. b)jíst. c)nosit růžové tenisky.

Marta v laboratoři nesmí a)mluvit nahlas. b)nosit plášť. c)odnášet chemikálie a sklo.

Marta nesmí v laboratoři a)používat nůžky. b)ničit zařízení. c)držet nůžky ve dvou rukách.

Marta musí a)otravovat učitelku. b)hlásit závady učiteli. c)rozbíjet žárovky.

Marta lije a)kyselinu do vody. b)vodu do kyseliny. c)do vody prací prostředek na praní ponožek.

Marta v laboratoři musí a)udržovat pořádek a čistotu. b)nosit vlastní mop. c)se stále usmívat.

Marta musí a)zkontrolovat svůj vzhled v zrcadle. b)umýt si ruce po práci. c)provést svůj iniciační vodní rituál.

V případě vážného úrazu a) se usmíváme. b) voláme 112. c) fandíme postiženému.

Marta a Jaana