Konference AŘG 26. – , Staré Splavy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Advertisements

Netradiční role vysokých škol při podpoře exportu Ing. Viktor Vojtko, Ph.D. Proděkan pro zahraniční vztahy Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Lucie Obrovská Kancelář veřejného ochránce práv
Motivace 1.úvodní pojmy 2. pracovní motivace 3. stimulace
REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/2.4.00/ NÁZEV PROJEKTU: VZNIK A ROZVOJ PARTNERSKÉ SÍTĚ PRO REALIZACI STÁŽÍ A APLIKOVANÉHO VÝZKUMU KATEDRY PSYCHOLOGIE.
E-learning a studenti kombinovaného studia VŠ projekt do předmětu E-learning Lucie Jirků, UČO květen 2004.
Poradenství jako specifický druh psychologické pomoci
Celoživotní vzdělávání a projektová metoda vyuČování
Přijímací řízení…? „Víme, koho přijímáme?“ PaedDr. Ivona Futschiková.
Školní poradenské pracoviště
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Výchovní poradci Brno 7. a 8. dubna 2010.
Projekt Asistentky v předškolní péči Marcela Machačková Osobní výpověď o absolvování kurzu a praxi v obecních MŠ.
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
Zdokonalování systému celoživotního vzdělávání v oblasti pedagogické, psychologické a výchovné péče o děti se sociokulturním znevýhodněním Arteterapie.
Středisko náhradní rodinné péče Projekt Náhradní rodina + dítě + odborník jako partneři (Metodické centrum pro NRP) doba trvání projektu
Středisko integrace menšin Opava Husova
Výstupy z Úvodního semináře
Od partitur k rybářství Můj profesní život – představujeme silné osobnosti z řad NIP Vladimíra Bendová Akademická knihovna JU Pobočka při Fakultě rybářství.
Brno, Mgr. Libor Mikulášek
Filozofické fakulty a příprava budoucích učitelů Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci Jiří Lach – děkan.
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných Seminář pro ředitele a koordinátory ZUŠ Čeladná 2009 PaedDr.KarelTomek.
Výchovně léčebná péče Ochrana ohrožených dětí a jejich rodin
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
VY_32_INOVACE_PSYM22160ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Vzdělávaní žáků mimořádně nadaných Vzdělávání žáků mimořádně nadaných je deklarací podmínek, postupů a zkušeností školy s těmito žáky.  Východiskem pro.
5 P Inex SDA. Inex SDA - Brno Vysíláme dobrovolníky za zkušenostmi na mezinárodní projekty po světě a umožňujeme setkávání různých pohledů na svět, pochopení.
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
SPLBP_ZSE Základy speciální pedagogiky Etopedie
Resocializace –integrace –prevence –pomoc
Úvod do psychologie
PaedDr. Eva Schneiderová NIDV. * Články * Aktuality aktuálních zpráv Aktuality * O nadání a nadaných – 12 článků O nadání a nadaných * Představujeme.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
Budoucnost ústavní výchovy z úhlu pohledu Federace dětských domovů ČR PaedDr. Jana Koubová
Projekt Tvůrčí psaní ve výuce humanitních předmětů reg. č. CZ.1.07/1.3.48/ Centrum pro kulturní a sociální studie, spolek.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI, PROBLEMATIKA PÉČE O NADANÉ ŽÁKY Projekt v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Projekt Etická výchova na ZŠ nám. Curieových v Praze.
Speciální pedagogika Doc. PaedDr. Olga Zelinková, CSc.
Výchovné metody Vypracovala: Monika Arsenjevová Datum: 12.října 2012.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
Metodická schůzka RŠPP – VIP II Dr. Anna Kucharská, Ph.D.
Šachy do škol Projekt Šachového svazu ČR. O projektu: Šachy jsou součástí školních osnov ve více než 30 zemích světa Na základě řady studií přijal v roce.
ŠKOLNÍ SPECIÁLNÍ PEDAGOG. Náplň práce nabízí možnost učitelům, žákům i jejich rodičům konzultovat některé problémy, které souvisí se speciálními vzdělávacími.
ŠPP - ŠKOLNÍ ROK 2015/2016. ČLENOVÉ ŠPP  Výchovné poradkyně Ing. Milada Chamillová, Mgr. Pavlína Chovancová  Metodičky prevence Ing. Jana Josefíková,
Sociální zemědělství Venkov 2016 Litoměřice
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
Preventivní projekty zaměřené na problematiku AMOK - útok aktivního střelce.
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Seminář ke speciální pedagogice 1
1. Vymezení a rysy sportovní edukace
PROFESE UČITELE Radek Šír.
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Polytechnické vzdělávání v praxi
Podpora výchovných poradců 2018
Statutární město Ostrava
KKOV M/01 Maturitní obor 4-letý – denní forma
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
PORADENSTVÍ A KONZULTACE KE SPOLEČNÉMU VZDĚLÁVÁNÍ V KAŽDÉM KRAJI
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Druhý stupeň malotřídně
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Transkript prezentace:

Konference AŘG 26. – 28. 3. 2012, Staré Splavy Mgr. et Mgr. Lukáš Dastlík odb. as. PF JČU, ředitel Elio, o. s.

Zkušenosti s přípravou nových učitelů pro práci s nadanými žáky V rámci předmětů – vývojová psychologie, psychologie osobnosti, SPU apod. Samostatný předmět – Výchovně vzdělávací péče o nadané žáky

Výchovně vzdělávací péče o nadané žáky Vymezení pojmů Identifikace žáků, typy nadaných žáků Specifika práce s nadanými Integrace vs. separace Možnosti škol, zkušenosti z praxe Vlastní nadání pedagogů Diskuze s nadanými dětmi

Zhodnocení výuky Pozitivní stránky Možnosti zlepšení Zájem studentů o problematiku Obavy z nadaných – nevím, co jim nabídnout, budou rušit, … Ochota práce navíc při péči o nadané jedince Sebepodcenění – malá jistota pro práci (nejen) s nadanými dětmi Kreativita a odhodlání Vžité stereotypy o nadaných dětech – zúžený pohled

Otázky a připomínky… Děkuji za pozornost. Kontakt: Mgr. et Mgr. Lukáš Dastlík odb. as. PF JU, ředitel Elio, o.s. Email: ldastlik@pf.jcu.cz