Cvičení v přírodě Říjen 2011, Bělá

Školní družina ZŠ Na Smetance, Praha 2
Kateřina Čiháková Ekocentrum Říčany Rýdlova 271/14 Říčany
Vyhodnocení velké vánoční rodinné soutěže Tak už jste se konečně dočkali! Po důkladném vyhodnocení všech zaslaných prací již známe výherce vánoční soutěže.
MC Motýlek Rájec-Jestřebí
PROJEKT „ Bezbariérová Chrudim “. Na začátku – Projekt I. Během května a června 2008 naši studenti pracovali na projektu „Co můžeme změnit kolem nás“
PROJEKT „VAŘÍME SE ŠKOLOU“. Smysl projektu: Děti si vyzkouší různé možnosti, jak lze prostřít stůl a na něj připravit různé druhy pokrmů. Uvědomí si,
ZIMNÍ VÝPRAVA BĚŽKY PÁTEK - PŘÍJEZD V pátek jsme statečně odvláčely všechny batohy a lyže do Mařenic. Zastávka byla sice přímo ve vesnici,
Využití znalostí ze zkoušek ECDL v projektovém dni.
Ohlédnutí za druhou třídou. A je to tady. Přišel měsíc září. Volá nás zpátky do školních lavic. Ve škole na nás čekala nová třída a nová paní učitelka.
Svatba.
Jarní prázdniny ve školní družině
PODZIM POD ZELENOU HOROU 33. ročník turistické akce ve dnech v Nepomuku.
Ve středu jsem se svými spolužáky a s učiteli vyrazil na přátelskou návštěvu do Polska. Cesta trvala asi 4 hodiny a vedla do.
„Den Země v Národní rezervaci Rejvíz“ – „Dětský den 2009“
Základní škola a Mateřská škola Brno, Bosonožské nám.44, příspěvková organizace Zřizovatel školy: Statutární město Brno, Brno – MČ Bosonohy Ředitelka školy:
7. Poslední disciplína – původně jsme měli stavět sněhuláka, ale sněhové podmínky nám to nedovolily, a tak nám paní učitelky vymyslely náhradní disciplínu.
Kanada 2003 pobyt u tety TOMÁŠ WORTNER Student kvinty.
Adaptační kurz 1.A Veronika Bystrá Kristýna Kerberová
Spolupráce dětmi z Víru v roce 2011 Zdeňka Chaloupková.
Vypracovala: Týnka Malá A – den – Milano Ráno jsme přijeli do Milana prohlédnout si katedrálu Duomo di Milano. Je to jedna z nejznámějších.
Rodičovská schůzka 25. dubna 2013.
Nikola Skalová, Berenika Pilařová, Tereza Neitzelová, Karolína Vokálová, Lena Šuláková Adaptační kurz 1.A 2014.
Více obrázků najdete na
LYŽÁK A + KVI. Jak to začalo... -Náš lyžařský výcvik byl zahájen Všichni jsme se usadili do autobusu a vyrazili směr Benecko. -Po příjezdu.
Ohlédnutí za třetí třídou. Kdopak to ťuká na dveře? No jo, měsíc září je tady. Máme novou třídu, v prvním patře. Tady půjde učení samo.
Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme.
eTwinningové odpoledne s rodinou ZŠ Hustopeče, Nádražní ul.
Školní výlet do Mariánských Lázní Jeli jsme luxusním autobusem, byl dvoupatrový, byla to PARÁDA!!!
OBZORY Tato prezentace vy Vás měla seznámit s levely ze hry ENVIGAME.
4. září jsme poprvé vkročili do naší třídy, kde nás přivítal pan ředitel a především naše paní učitelka, na kterou jsme byli všichni moc zvědaví… Poprvé.
Výlet za historií č. IV tentokrát ANTROPHOS Zdeňka Chaloupková říjen 2011.
Evropský den v 5.A Projektový den Comenius
Více obrázků najdete na Otevřené klubovny u Pionýrské skupiny Nepomuk září 2012.
MATEŘSKÁ ŠKOLA TEHOVEC PROJEKTOVÝ BRAMBOROVÝ DEN PROJEKTOVÝ BRAMBOROVÝ DEN
Návštěva prodejny zemědělské techniky. Náš den začal srazem ve škole. V plném počtu jsme se odebrali k dopravnímu prostředku- mikrobusu a vyrazili jsme.
Partnerství škol Bremen El Médano Šumperk jsme v Šumperku uvítali naše přátele z Brém a El Médana. Po dojemném shledání jsme se vydali na.
Start pochodu z nádraží ČD a celkem se zúčastnilo 218 pochodníků.
Perníková chaloupka aneb
Začínáme besedou na téma Co s odpadem a zkoušíme recyklaci papíru Touto besedou nás provázel pan učitel Jan Kopřiva. Naučili jsme se tu i papír vyrobit.
Vám dávám nový příkaz 1. /:Vám dávám nový příkaz svůj:
Turecko Muratli-Tekirdag. Účastníci Aneta Preisslerová Filip Vítek Filip Chmelík Petr Kristen Mgr.Zuzana Jedličková Mgr.Jana Volejníková.
ŠKOLA V PŘÍRODĚ RS MÁJ PLASY U PLZNĚ
Bruslení. Třída I. E sice není sportovní třídou, ale je plná šikovných dětí, které se žádného sportu nezaleknou. S nadšením a plni očekávání jsme se již.
– * V sobotu jsme vyjeli v 18:00 z Břežan * směr Londýn * Jeli jsme asi 18 hodin. * Seznámili jsme se i z druhou školou.
Téma měsíce: Kniha-můj přítel Téma měsíce: Kniha-můj přítel Školní družina ZŠ Na Smetance Praha 2 měsíc Březen Po dlouhé a studené zimě se všichni radujeme.
Na výletě v Bruselu Alena Rampová Mateřská škola Kličkova vila Příbram.
N AŠE PRVNÍ VYSVĚDČENÍ 31.Ledna A je tady další den „D“. Přijdeme do školy a tam na tabuli básnička. Všichni ve sváteční náladě i oblečení a celí.
Základní škola a Mateřská škola Litvínov - Janov Přípravná třída II.
Má vysněná škola. Kdy by měla škola začínat ? A kdy končit ? ● Začínat by měla v 10:00 ● Končit by měla ve 12:00 ●
9 LET PROŽITÝCH NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE. 1. TŘÍDA Všechno začalo jednou ráno, když nás rodiče poprvé dovedli do školy. Tím dnem začala naše devítiletá docházka.
Vítejte. Ke škole bezpečněji Projekt:Cíle projektu  Vize projektu vznikla od samotných žáků školy ZŠ Krátká v Klášterci nad Ohří, s cílem zvýšit bezpečnost.
 Kde: chata Radost, Plasnice, Orlické hory  Kdy: 12. –  Účast: 28 žáků  Inspirace: publikace Michal Dubec, Adaptační (stmelovací) soustředění.
ŠKOLA V PŘÍRODĚ II.E – Lhota nad ROHANOVem
Heute Nachbarn, morgen Freunde – interkultureller Schüleraustasch
Vaření za dob Karla VI..
ŠKOLA V PŘÍRODĚ Školní rok 2013/ – ZŠ
Místo pro život - Dětské hřiště v Nečíni
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.10_Orientace_v_textu.
Akce 2. E mimo třídu.
Cesta na Měsíc Pohádka Honza Houska Filip Těšitel.
PARLAMENT ZÁKLADNÍ ŠKOLY ÚSTECKÉ. PŘEDÁNÍ SBÍRKY PRO PSY A KOČKY V LANŠKROUNSKÉM ÚTULKU.
Ohlédnutí za čtvrtou třídou
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Konečně byl tady. Den, na který se všichni naši „školáci“ tolik těšili
T-report Vyšetření genetického materiálu pacientů s vrozenými změnami chromosomů Anna Vichrová v Brně 2018.
Nejdřív jsme si ukázali, co kočička s pejskem do dortu všechno dali.

Cvičení v přírodě Říjen 2011, Bělá Vytvořila: Mgr. Irena Juchelková

Dne 25. října se žáci základní školy zúčastnili předprázdninového cvičení v přírodě, které pro nás připravila základní škola z Bělé. „Sraz jsme měli ráno v 7.30 na autobusové točně, odkud jsme vyrazili za dobrodružstvím.“

„Nejprve jsme prozkoumali terén školního hřiště, abychom jej pak mohli porovnat s novým dětským hřištěm, na které jsme se vzápětí vydali.“

„Nejvíce se nám líbil sjezd na laně „Nejvíce se nám líbil sjezd na laně. Koukejte, jak se dokážeme sami vzorně sešikovat!“

Po vyřádění nás paní učitelky seřadily do družstev, v nichž jsme se blíže seznámili s dětmi z Bělé. Pak jsme se vydali k nedalekému labyrintu a lázním.

Prošli jsme si labyrint, splnili úkol a dali si svačinku.

Brzy nám začalo poprchávat, tak šup do pláštěnek! A hurá na další úkol! Podle oranžových fáborků projít po skupinách značenou trasu a po cestě si zapamatovat obrázek a souřadnici.

Trasa měla cíl ve škole, kde jsme s radostí odložili mokré pláštěnky, místy promáčené oblečení dali sušit na topení, poskládali obrázek podle zapamatovaných souřadnic a pustili se do opečených buřtů. Mňam…

Po jídle nás čekala odměna… … v podobě promítání pohádky bratří Grimmů.

Po pohádce paní ředitelka vyhodnotila soutěže a rozdala nám bonbony a obrázky.

A teď už jen posbírat naše věci, rozloučit se s novými kamarády a rychle na autobus. Sláva nazdar výletu, trochu jsme zmokli, ale bylo to fajn.