Období snižování nákladů, důvody ke vzdělávání a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

Název Heslo/motto Datum
Řízení diverzity Mgr. Hana Velíšková, HR specialistka Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů.
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
7. Přednáška KM a výkonnost podniku Přínosy KM a intelektuálního kapitálu pro podnik Problémy s měřením znalostí a IK Důvody měření investice do znalostí.
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí
Měření kvality realitních služeb Je oslovování konkurenčních makléřů s nabídkou přestupu ke konkurenci etické? Petr Podlešák Manažer a lektor RE/MAX Akademie.
Cenová strategie Eduard Andráši.
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
InSITE - between you and information Hynek Rais, ředitel pro poradenské služby inSITE, s.r.o. Cyklus workshopů v rámci HR živě „Jak si správně vybrat“
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
1 Měření efektů manažerských vzdělávacích a rozvojových aktivit Štěpán Galbavý Partner Inventa,s. r. o.
Business partnering a role (v) HR Iva Pechová Leden 2008.
úvod pojetí a obsah marketingu
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
1 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Druhy průzkumů spokojenosti a jejich specifika.
I vzděl á v á n í je zbož í 1. část – efekt tréninků - vazba na frekventanta - vazba na frekventanta 2. část – dodavatel - útvar vzdělávání a nákupčí -
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Prosperita organizace
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
KONFERENCE Vzdělávání v období snižování nákladů Eva ŽILAYOVÁ Hotel Josef, Praha 5. května 2004 CO ŠKOLIT.
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
marketingové poradenství
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Propojení „soft“ nástrojů a „hard“ podpory je nutnost
Plánovací proces a druhy plánování
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
Firemní bankovnictví Corporate Banking
Marketingové řízení školy. Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí.
Personální plán pro podnikatelský plán
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Personální strategie mezinárodní firmy
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Kvalita pracovních sil v cestovním ruchu. Trošku statistiky  Celkový počet pracovních úvazků v cestovním ruchu: *  Celková návštěvnost ubytovacích.
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Lidé, procesy, partnerství
Management a řízení hotelu
Procesní řízení (management)
Ekonomika malých a středních podniků
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Cenové strategie.
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

Období snižování nákladů, důvody ke vzdělávání a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna

Program prezentace 1.Vzdělávání v České pojišťovně 2.Příčiny snižování nákladů na vzdělávání 3.Strategie vzdělávání v situaci redukce rozpočtu na vzdělávání

Příčiny snižování nákladů na vzdělávání Co vzdělávání handicapuje?  Nezřetelné výsledky  Dlouhodobý efekt  Neschopnost argumentovat důležitost vzdělávání  Vnitřní „nekonkurenceshopnost“ vzdělávání

Přímo Schvalovači nákladů TOP management Vedení finančních útvarů Nepřímo Koneční konzumenti Zaměstnanci = změna Manažeři = výsledky „Kdo rozhoduje o výši rozpočtu?“ Příčiny snižování nákladů na vzdělávání

Zvolená strategie 1.Priority orientované na „business“ 2.Tlak na kvalitu 3.Alternativní řešení vzdělávání 4.Marketing a prodej vzdělávání 5.Nákladově přijatelnější zdroje

Zvolená strategie 1. Priority orientované na „business“  Identifikace „business“ potřeb  Zacílení výsledků vzdělávání  Propojení vzdělávání s „business“ výsledky

Zvolená strategie 2. Tlak na kvalitu  Měření efektů vzdělávacích akcí  Konkurenceschopnost produktů  Spokojenost zákazníků

Zvolená strategie 3. Alternativní řešení vzdělávání  Zapojení eLearningu do vzdělávacích řešení  Vyšší využití interních zdrojů  Úprava tradičních forem vzdělávání

Zvolená strategie 4. Marketing a prodej vzdělávání  Prezentace vzdělávání manažerům  Budování bližší vztahů s manažery  Znalost potřeb interních klientů  Získávání zpětné vazby

Závěr Investice = náklady + efekty