Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_16

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název materiálu: Předložky se 4. pádem
Advertisements

Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_10
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_07
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_16
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_01
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_10 Název materiálu: Vyjadřování věku a udávání času Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_VEJPA_POTRAVINY1_01 Název materiálu:Poživatiny a potraviny. Tematická oblast:Potraviny a výživa 1. ročník Anotace: Prezentace.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_02
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_18
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_18 Název materiálu: Přírodní památky 2 Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží.
Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu: „EU peníze školám“ registrační číslo GP: CZ.1.07/1.4.00/ Projekt je financován z Evropského sociálního.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_11
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_08
Integrovaná střední škola,Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_18
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_12
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
 Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_03  Název materiálu: Drama  Tematická oblast: Estetika, 1. ročník  Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Název materiálu: Předložky se 3. pádem
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKY JAZYK_15
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_19
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_08
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_20
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_10
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_01_prezentace
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_03 Název materiálu: Zájmena Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské obory Anotace: Zájmena.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_15
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_07 Název materiálu:Obtížné pravopisné jevy Tematická oblast:Český jazyk 1. ročník Anotace:Prezentace.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_13 Název materiálu: Vazba „be going to“ Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské obory.
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_07
Označení materiálu:. VY_32_INOVACE_JANJA_VYRZARIZENI_T _05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_15 Název materiálu: Kulturní památky 1 Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží.
Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu: „EU peníze školám“ registrační číslo GP: CZ.1.07/1.4.00/ Projekt je financován z Evropského sociálního.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_08
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_02  
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_09 
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_14
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_09
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_01
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_17
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_16 Název materiálu: Kulturní památky 2 Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_03
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_07
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_04
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_18 Název materiálu:Předložky - test Tematická oblast:Německý jazyk 2. ročník Anotace:Prezentace testuje.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_12
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_05
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Transkript prezentace:

Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_16 Název materiálu: Pravopisná cvičení Tematická oblast: Český jazyk, 2. ročník Anotace: Zpracovaná prezentace slouží k upevnění základních pravidel pravopisu, doplňovací cvičení slouží k procvičení učiva. Očekávaný výstup: Žáci dokážou použít základní pravidla pravopisu Klíčová slova: psaní bě, pě, vě, předpony s, z, vz, shoda podmětu s přísudkem, velká písmena, pravopis podstatných a přídavných jmen Metodika: Materiál slouží k procvičení opakování pravopisu. Prezentaci lze žákům rozeslat elektronicky nebo elektronicky prezentovat při výuce. Prezentaci lze také využít pro písemnou práci. Obor: tříleté učební obory Ročník: 2. Autor: Mgr. Monika Rubešová Zpracováno dne: 12. 4. 2013 Prohlašuji, že při tvorbě výukového materiálu jsem respektoval(a) všeobecně užívané právní a morální zvyklosti, autorská a jiná práva třetích osob, zejména práva duševního vlastnictví (např. práva k obchodní firmě, autorská práva k software, k filmovým, hudebním a fotografickým dílům nebo práva k ochranným známkám) dle zákona 121/2000 Sb. (autorský zákon). Nesu veškerou právní odpovědnost za obsah a původ svého díla.

Pravopisná cvičení

Doplň chybějící pravopisné jevy Přišl_ jsme včas. M_ to neřekl. B_dl_ v _stí _ad _abem. _volal _chůzi pěveckého _boru. Poslouchal večerní _právy. Chv_l_ ho pozoroval. Vesnice b_la bl_zko. Bolel_ m_ oči. Dostal nej_ednoduš_í _kol. V_psal nov_ ceník. V_děl_ jsme malého slep_še. Napsala dop_s Pavlov_.

Přišli jsme včas. Mně to neřekl. Bydlí v Ústí nad Labem Přišli jsme včas. Mně to neřekl. Bydlí v Ústí nad Labem. Svolal schůzi pěveckého sboru. Poslouchal večerní zprávy. Chvíli ho pozoroval. Vesnice byla blízko. Bolely mě oči. Dostal nejjednodušší úkol. Vypsal nový ceník. Viděli jsme malého slepýše. Napsala dopis Pavlovi.

Doplň chybějící pravopisné jevy B_l pop_chaný od komárů. Les_ v _rušných _orách b_l_ postiženy v_chřicí. Přejeme hodně zdrav_. Zřejm_ jel do _ladé -oleslav_. Rozum_l m_. Naši sousedé jsou velm_ m_l_ l_dé. Sl_šel _p_vat kos_. Na rybníku se ob_v_l vodní v_r.

Správné řešení Byl popíchaný od komárů. Lesy v Krušných horách byly postiženy vichřicí. Přejeme hodně zdraví. Zřejmě jel do Mladé Boleslavi. Rozuměl mi. Naši sousedé jsou velmi milí lidé. Slyšel zpívat kosy. Na rybníku se objevil vodní vír.

Doplňte chybějící pravopisné jevy Otec zapom_l v_zvednout peníze v bankomatu. Po naší zahradě pobíhal cizí pes. Nudil se a z_val. Už kvete be_. Vzpom_l si na m_. Uvařil ryb_ polévku. Zábl_ ho ruce. Naši fotbal_sté v_hrál_ cel_ turnaj. Karlov_ rodiče neznám.

Správné řešení Otec zapomněl vyzvednout peníze z bankomatu. Po naší zahradě pobíhal cizí pes. Nudil se a zíval. Už kvete bez. Vzpomněl si na mě. Uvařil rybí polévku. Zábly ho ruce. Naši fotbalisté vyhráli celý turnaj. Karlovy rodiče neznám.

Doplňte chybějící pravopisné jevy Petrov_ se kniha l_b_la. M_lanov_ děti se dobře učí. Našl_ jsme vzácné drahokam_. M_slel si, že _tratil peněženku. Um_l text _pam_ti. Děti si hrál_ na p_skovišti. Popov_dal si s _tal_ a _rancouz_. Přišla mu nová _práva.

Správné řešení Petrovi se kniha líbila. Milanovy děti se učí dobře. Našli jsme vzácné drahokamy. Myslel si, že ztratil peněženku. Uměl text zpaměti. Děti si hrály na pískovišti. Popovídal si s Italy a Francouzi. Přišla mu nová zpráva.