STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLSTVÍ A VĚDY V PROGRAMU NS-LEV 21 RNDr. Stanislav Palša 26.11.2011http://www.nslev21.cz1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Hana Procházková (Úřad práce Pardubice)
Advertisements

Spolupráce se vzdělávacími institucemi. Projekt iYouth – Modely integrace a prevence sociálního vyloučení: podpora migrantské mládeže je spolufinancován.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
NS-LEV 21 proti korupci JUDr. Mgr. Karel Horák http://
Krizový stav čerpání evropských fondů Jiří Paroubek předseda NS-LEV http://
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Inovační aktivity podniků v letech 2008–2010
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD | Na padesátém 81, Praha 10 | czso.cz1/X Petra Kuncová OTEVŘENÁ STATISTICKÁ DATA.
Vzdělání a prosperita Nejlepší investice do budoucnosti je vzdělání.
Program AKTION Česká republika - Rakousko spolupráce ve vědě a vzdělávání Fond pro podporu bilaterální spolupráce ve vzdělávání a vědě v terciárním sektoru.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
BÍLÁ KNIHA TERCIÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. Leden, 2009.
Priority volebního programu KSČM pro předčasné volby do PS PČR v roce 2013 Vratimovský odborný seminář Kulturní dům Frýdek, Heydukova 2330, Frýdek-Místek.
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
Projekty na podporu cílů vzdělávací politiky ČR v kontextu Lisabonské strategie a dalších iniciativ EU Jana Švecová MŠMT odbor pro záležitosti EU 20.října.
Další vzdělávání v terciárním vzdělávacím sektoru Současnost a výhled do budoucna MŠMT Odbor vyššího odborného a další vzdělávání Mgr. Monika Měšťanová.
Ekonomický program NS-LEV 21 Filip Drapák http://
Projekt: Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji Návrhy a doporučení Kolektiv autorů: Institut rozvoje evropských regionů,o.p.s. Univerzita.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
Proměna škol v Centra celoživotního učení KRAJSKÁ KONFERENCE UNIV 2 KRAJE – LIBERECKÝ KRAJ 11. listopadu 2011.
NS-LEV 21 pro český sport Jiří Šlégr http://
Aktuální problémy v přípravě učitelů (Komise pro přípravu učitelů Rady VŠ) Materiál pro 17. zasedání předsednictva Rady VŠ dne
NS-LEV 21 pro lepší zdravotnictví prof. MUDr. Ivan Šterzl, CSc „Nenechat nadnárodní vlivy zprivatizovat české.
NS-LEV 21 PRO ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
Situace vysokých škol v České republice Panelová diskuse: „Je naše vysoké školství českým národním zájmem?“ Jana Mačáková Univerzita Palackého v Olomouci.
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Penzijní systém podle NS-LEV 21 Tereza Holišíková http://
Jan Duben 1 Hradec Králové duben 2008 ODok – elektronické knihovny Úřadu vlády ČR – současnost a praktické využití.
BÍLÁ KNIHA TERCIÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. Leden, 2009.
RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech Zora Syslová.
Střední školství a trh práce Akční program podpory odborného školství.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání.
Vysoké školy a Národní politika výzkumu a vývoje a její realizace Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Příprava na výkon povolání
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Organizační struktura
Gymnázia v kontextu systému středního školství v ČR Jana Straková, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání PedF UK
SOUČASNÁ SITUACE V ČR, MOŽNOSTI A ZMĚNY DO BUDOUCNA
1 PODPORA DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ v Ústeckém kraji Ústí nad Labem Současnost a budoucnost dalšího vzdělávání.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor fondů EU, oddělení pro implementaci.
Londýnské ohlasy Londýnské ohlasy Boloňský proces ■ vyjádřena celková spokojenost ■ účastní se 49 zemí ■ strukturované studium Spokojenost.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Ing. Eva Bartoňová, náměstkyně ministra, skupina finanční, právní a správy úřadu, MŠMT.
Aktuální situace v oblasti DV Procesy uznávání a rekvalifikace
Financování regionálního školství
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
Postavení pedagogiky mezi vědami
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Mgr. Jitka Baťková Odbor přípravy OP VVV.
RODINNÁ POLITIKA Rodinná politika na úrovni krajů a obcí, Metodické „doporučení“ MPSV ČR, 2008) souhrn aktivit a opatření za účelem podpory rodiny podpora.
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
Možnosti podpory celoživotního učení v programech financovaných Evropskou unií Ing. Marek Mora Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR 10. května.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Tisková konference zahájení školního roku 2008/2009 MŠMT
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Operační programy Výzkum, vývoj a vzdělávání a Zaměstnanost HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Podpora vzdělávání prostřednictvím OP Rozvoj lidských zdrojů a OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Ing. Jan Vitula MŠMT.
Centrum empirických výzkumů Fakulta veřejných politik Slezská univerzita v Opavě doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D. 3. září 2015, Opava.
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Zprostředkující subjekt.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Střední odborné vzdělávání a trh práce „odpověď na demografický vývoj“
Bc. Magdalena Zábranská
Tisková konference
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Organizační struktura
NÁRODNÍ PROGRAM ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ V ČR
Transkript prezentace:

STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLSTVÍ A VĚDY V PROGRAMU NS-LEV 21 RNDr. Stanislav Palša http://

Porovnání vzdělávání na jednotlivých typech škol http://

Situace ve vzdělávání Problém rozřazovacích testů pro děti v předškolním věku. Nízká snaha lidí ze sociálně vyloučených lokalit (SVL) si zvýšit vzdělání. Privatizace státních vysokých škol. Zrušení Akademie věd. Placení školného http://

Nízká šance zaměstnatelnosti nekvalifikovaných osob, středoškoláků, vysokoškoláků. Časté případy diskriminace k obyvatelům sociálně vyloučených lokalit (především Romů). Problém speciálního školství http:// Situace ve vzdělávání

Aktualizovat národní program rozvoje vzdělávání. Zvýšit dotační politiku určenou střednímu odbornému školství. Transparentnost při získávání grantové podpory na výzkumné a výukové programy Školství dostupné pro všechny. Přehodnocení systému státních maturit http:// Návrhy řešení

Podpora dětí ze SVL ve vzdělávacím procesu. Udržet funkčnost Akademie věd jako samostatného subjektu. Podpora předškolního vzdělávání. Podpora financování státního školství (transparentnost, efektivita, fondy EU) http://

Aktualizovat národní program rozvoje vzdělávaní Rehabilitovat platovou úroveň pedagogických a akademických pracovníků. Podpora mobility studentů a učitelů usnadněním uznávání akademických diplomů a započítáváním doby studia. Zvyšovat podíl středoškolské mládeže, dosahující maturity, na 75% http://

Podpora financování státního školství Studium na státních vysokých školách bez školného. Poslední rok předškolní výchovy zdarma. Vypracovat a zavést soustavu finančních a nefinančních pobídek pro rozvoj vzdělávání dospělých. Zlepšovat postavení učitelů a zvyšovat jejich profesionální úroveň http://

Podpora odborného školství Závislost odborného školství s poptávkou na trhu práce. Podpora firem, které umožňují studentům středních a vysokých škol získávat a osvojovat si praktické znalosti a dovednosti. Učinit celoživotní učení prospěšným pro všechny http://

Udržet funkčnost akademie věd jako samostatného subjektu Restrukturalizovat a posílit rezortní výzkumná a vývojová pracoviště. Racionalizovat funkce a zaměření výzkumu v rámci výzkumných ústavů a průběžně hodnotit výsledky a efektivitu jejich činností. Podpora biomedicínského výzkumu http://

Transparentnost při získávání grantové podpory. Propojit studijní programy v terciárním sektoru s vědeckou, výzkumnou a vývojovou nebo jinou tvůrčí činností. Vytvořit větší spolupráci Akademie věd a vysokých škol http:// Udržet funkčnost akademie věd jako samostatného subjektu

http:// Děkuji Vám za pozornost