Roztoky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Advertisements

ODDĚLOVÁNÍ SLOŽEK ZE SMĚSÍ
Směsi, jejich třídění, oddělování složek směsí
Směsi, jejich třídění, oddělování složek směsí
ZKOUMÁNÍ PŘÍRODY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Výrobek – vánoční vyšívané přání
Pravý úhel, pravoúhlý trojúhelník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Petrová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Směs není: moč krev vzduch dešťová voda destilovaná voda.
Světlo Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Těleso nebo látka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Změny skupenství Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Rýsování rovnoběžek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Petrová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Rýsování kolmic Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Petrová Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Jméno : Ing. Renata Šandová Škola : Základní škola Pohořská 8, Odry Předmět: Anorganická chemie Třída: 8.ročník Téma: Složení roztoků.
Elektrolýza Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Vlastnosti tónů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Odehnalová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Chemická vazba Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Hmotnostní zlomek převáděný na %
Prvky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Stavba atomu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
CHEMIE ROZTOKY - CVIČENÍ.
SMĚSI Látky kolem nás chemické látky směsi např. slaná voda
Směsi, dělení složek směsí
Výrobek - kytara Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Nicol Stavělová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Čištění povrchové vody
Stejnorodé směsi (Homogenní )
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
zpracovaný v rámci projektu EU
Směsi Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Obecná chemie SMĚSI VY_32_INOVACE_04 - SMĚSI.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
RoztokyRoztoky Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Roztoky Mgr. Jakub Janíček VY_32_INOVACE_Ch1r0111.
R O Z T O K Y.
ROZTOKY Obr Obr. 2.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: říjen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
VY_52_INOVACE_02/1/2_Chemie SLOŽENÍ ROZTOKŮ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bohdan Hladký ŠABLONA: V/2 – Inovace a.
Vzduch Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Směsi.
Zahřívání látek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
SOFTWARE, USPOŘÁDÁNÍ DAT V POČÍTAČI I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová Materiál zpracován v rámci projektu.
Voda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Ionty Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Molekula Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Definice SMĚSI druhy směsí.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Výukový materiál: VY_32_INOVACE_Složení roztoku Název projektu: Šablony Špičák Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Autor VM: Mgr. Šárka.
Vlastnosti látek Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Modernizace výuky na ZŠ ORLÍ LIBEREC“ reg. č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Pavlína Lejsková.
Název projektu: Modernizace vzdělávání Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název klíčové aktivity:NOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY V OBLASTI PŘÍRODNÍCH.
SMĚSI. OBSAH Co jsou směsi Skupenství směsí Stejnorodé směsi Různorodé směsi Rozpustnost složek směsí.
Základní škola Benešov, Jiráskova 888 CHEMIE Složení roztoků – 8. ročník Mgr.Jitka Říhová.
Hmotnostní zlomek Mgr. Helena Roubalová
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 CHEMIE Směsi – test, 8. ročník Mgr. Jitka Říhová.
KLASIFIKACE LÁTEK Jak lze rozdělit látky, které jsou kolem nás?
SLOŽENÍ ROZTOKŮ. OBSAH Složení roztoků Vyjádření složení roztoků Nasycený roztok Nenasycený roztok Zředěný a koncentrovaný roztok Hmotnostní zlomek Procentní.
14 směsi VY_32_INOVACE_14 autor:Mgr. Helena Žovincová identifikace:H2-14 třída:8. předmět:Ch anotace:Materiál slouží k probírání a procvičení nového učiva.
Riskujeme v chemii Směsi a jejich oddělování Soutěžíme před testíkem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je David Mánek. Dostupné.
Směsi = smíšeniny dvou nebo více CHL CHL, které směs obsahuje = složky
VY_32_INOVACE_467 Základní škola Luhačovice, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice
AUTOR: Mgr. Gabriela Budínská NÁZEV: VY_32_INOVACE_7B_06
2.1 Většina látek jsou směsi
Název projektu: Modernizace vzdělávání Pořadové číslo projektu: CZ. 1
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice
VY_32_INOVACE_Slo_I_01 Směsi 1 ppt.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Transkript prezentace:

Roztoky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky dle ŠVP na ZŠ Slavkov u Brna, Tyršova 977.

 Roztok je stejnorodá směs  Nelze rozeznat jednotlivé složky pouhým pozorováním

 Rozpouštědlo (například voda, líh)  Rozpuštěná látka (například cukr, sůl, naftalen)

 Plynný roztok (například vzduch)  Kapalný roztok (například mořská voda)  Pevný roztok (například slitiny kovů – bronz, mosaz)

1. Nenasycené roztoky (za daných podmínek lze rozpustit další látku) a)zředěné b)koncentrované 2. Nasycené roztoky (při daném množství rozpouštědla a při dané teplotě se další látka nerozpouští)

10g cukru150g cukru 179g cukru195g cukru zředěnýkoncentrovaný nasycenýnenasycený

Zdroje : Obrázky jsou vytvořeny v programu Malování autorkou prezentace.