Příběh vojáka z první světové války

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Bitva u Verdunu Německo vz. Francie
Advertisements

Textová média v DV AR 2013/2014.
Úvod do učiva dějepisu.
Pro tebe Někdo na tomto světě tě miluje tak moc, že by pro tebe zemřel.             
Strom přátelství Ročník: 3. ročník Autor: Kateřina Holaňová
Google formuláře.
Slovesný vid Dokonavý nedokonavý.
Nedostatek času pro nás už neexistuje. Každý člověk má jenom tolik minut, hodin a dní kolik jich využije.
 Přečtěte si hesla a zapište na papír, co si myslíte, že znamenají.  Při plnění úkolu se můžete volně pohybovat po třídě.
Anotace: Tvoříme pozvánky Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák píše správně.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Dobytí Ameriky.
Problém - sporná, nerozřešená otázka nebo nesnadný úkol - překážka Řešení problémů.
České země po husitských válkách
Popis projektu Termín realizace projektu: březen 2010 Cílová skupina: Žáci 4. a 5. tříd Použitý titul: Dahl, Roald: Matylda. Vyd. 1. Praha : Knižní klub,
Vyber si některý z obrázků Přemýšlej pomocí obrázku, o čem by mohla být dnešní hodina, co tě k obrázku napadá? Zapiš si své nápady do sešitu + Zkus svůj.
V bříšku těhotné ženy byla dvě miminka.
Marie Terezie Vláda
Kryštof Urban, 6.C Co je to ? Start.
FANTASTICKÁ LITERATURA
Tlačítka akcí. Do prezentací můžeme vkládat tzv. tlačítka akcí.
Úvod do dějepisu. Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Radost mi vrátila Golgata
5.1 Měření na centimetry a milimetry
Zájmena Mgr. Renata Nogolová
Jak by si definoval slovo hrdina? Co podle tebe musí člověk dělat, aby si ho označil jako hrdinu? Znáš nějakého hrdinu ve světě? Ve svém okolí? Promysli.
I. světová válka – obrat ve válce
Jaroslav Krahula.  K čemu se využívají?  Kolik portů má 8051?  Můžeme porty využívat obousměrně?
Moje vlast, moje bydliště Bílá paní - opakování VY_32_INOVACE_10
Mgr. Jakub Tomala.  Ukázka č. 1  Ukázka č. 2  Ukázka č. 3  Ukázka č. 4  Ukázka č. 5  Komentář k ukázce č. 1  Komentář k ukázce č. 2  Komentář.
Co si představíš pod pojmem „socialismus s lidskou tváří“?
NÁZEV PROJEKTU: ICT VE VÝUCE OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_UCE_590 R OČNÍK : 1. V ZDĚLÁVACÍ OBOR : L/51 PODNIKÁNÍ T ÉMA : Ú ČETNÍ DOKLADY – PRAKTICKÉ.
MICHAIL ALEXANDROVIČ ŠOLOCHOV
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Úvod do učiva dějepisu Zdroj: Ref Number: Photographer: Ian BrittonIan Britton Tags: southern england stonehenge world heritage.
Plánování hodiny pozpátku Text: Ivan Klíma, Jak daleko je slunce Příprava hodiny literární výchovy pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ A. Studentka vyhledá text.
ČÍST CIZOJAZYČNÉ KNÍŽKY ?.  Asi každý z nás někdy narazil na nějakou knížku, časopis nebo jakýkoliv jiný materiál, který sice obsahoval velice zajímavé.
Knížka je můj kamarád Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Anna Zabranská ČísloVY_32_INOVACE_3137 NázevKonec 1. svět. války a Pařížská mírová konference Téma.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_4.
Bajka VY_32_Inovace_09KM-7
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Renáta Burdová Název prezentace (DUMu): 3.5 – 3.11 Lineární rovnice, slovní úlohy Název sady: Matematika pro.
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 06_Soustava vylučovací Autor : Ing.Hana Martínková, ZŠ a MŠ Hazlov Období vytvoření : leden 2012.
Život lidí za 2. světové války
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Hustota a její měření.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_17_16_internetový vyhledávač.
VY_32_INOVACE_05_Literatura 19. století Romantismus
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Halže,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_17
Kůň a švestky Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Duben 2013 Výukový materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
Obsah strategie Dílna D
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_18_SLOVA_NADRAZENA_PODRAZENA_SOURADNA
AUTOR: Mgr. Jitka Zajíčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_CJ_19
KRONIKA Chtěl bys být kronikářem? Co vše můžeš najít v kronice?
Oldřich a Božena Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_12_INOVACE_02_04_Literatura v.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Informace na internetu
Populační růst.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
V bříšku těhotné ženy byla dvě miminka.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
ANOTACE NÁZEV: PRAHA AUTOR: Mgr. Marie Matoušová STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): Práce s textem VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN):
Transkript prezentace:

Příběh vojáka z první světové války První světová válka Příběh vojáka z první světové války

Popiš, jak si představuješ život vojáků v zákopech?

PRAVIDLA ČTENÍ 1. Čteme po celou dobu dílny. 2. Nikdo nevyrušuje své sousedy. 3. Během čtení žádné pití ani záchod. 4. Každý se seznámí s částí, kterou má číst, před začátkem dílny. 5. Během zadávání úkolů naslouchám. 6. Najděte si pohodlné místo ke čtení a usaďte se. KRÁSNÉ ČTENÍ

Objevují se v textu dějepisná fakta? Během čtení si v textu všímej informací, které by mohly být dějepisnými fakty.

Práce s textem Vypracuj pracovní list pomocí textu Zaměř se na informace, které se ti zdály jako historická fakta, pomocí starších materiálů si je zkus ověřit. Ověřená fakta si zapiš/odškrtni. Najdi si dvojici. Sdělte si své odpovědi. Která historická fakta jste v příběhu našli?

Můžeme potvrdit informace z minulých hodin? Dokážeme odpovědět na nějakou otázku? Chceme nějakou otázku připsat?