Tepelná elektrárna.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hrátky s elektřinou Vypracovala: Anna Doležalová Datum:
Advertisements

ENERGETICKÉ SUROVINY - ELEKTRÁRNY
Fyzika Ekologie ©2008 (PowerPoint) Petra Křenová, Jirka Juřena a Lukáš Gottwald™
Rozvodná elektrická síť
ELEKTRÁRNY Denisa Gabrišková 8.A.
TEPELNÁ ELEKTRÁRNA.
Digitální učební materiál
Hodnocení elektráren - úkolem je porovnat jednotlivé elektrárny mezi sebou E1 P pE1 P E1 vliv na ŽP E2 P pE2 P E2 vliv na ŽP.
Jaderná energie Výroba paliv a energie.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Vypracovali:Rudolf Ščudlík Karel Zlevor Jiří Vojtíšek
Jaderná energie.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
JADERNÁ ELEKTRÁRNA.
Snižování růstu koncentrací CO 2 v ovzduší. Co je to CO 2 ? Oxid uhličitý je bezbarvý plyn bez chuti a zápachu; při vyšších koncentracích může mít v ústech.
Popis a funkce elektrárny
Jaderná energie.
Jedna ze dvou jaderných elektráren v ČR - Temelín
Elektrárny.
Jaderné elektrárny.
Vzduch Předmět: BiologieTřída: 2L Obor: Technické lyceumŠkolní rok: 2014/2015 Vyučující: Mgr. Ludvík KašparJméno: Lukáš Kříž.
VLIV ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ NA ŽIVOT ČLOVĚKA
Globální oteplování Štěpánka Štindlová.
Energetické suroviny 5. ročník
Elektrická energie V současnosti nejvíce strojů a nástrojů pohání elektrická energie. Získává se přeměnou jiného druhu energie. Základem pro její výrobu.
ZŠ Rajhrad Ing. Radek Pavela
Elektrárna Počerady Leží v severozápadní části České republiky, přibližně uprostřed trojúhelníku měst Louny, Žatec a Most. Vlastní výstavba probíhala.
Energetika.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Výukový.
Uhlí Výroba paliv a energie.
Atomové elektrárny.
Tepelné elektrárny.
Společenské a hospodářské prostředí
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Jaderné elektrárny Vypracoval: Matěj Kolář Obor: Technické lyceum Třída: 2L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování:
Autoři: Martina Pojerová Veronika Dvořáčková
Pavel Vlček ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_352
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_251_Průmyslová odvětví AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM:
Výroba elektrické energie Druhy elektráren Připraveno s využitím materiálů společnosti ČEZ určených pro školy.
Fyzika Elektrárny.
Česká republika: Tepelné elektrárny Hospodářský zeměpis
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_115.
Jedna ze dvou jaderných elektráren v ČR - Temelín
Tepelná elektrárna.
Vzduch ( environmentální příručka – 5.ročník )
VY_V/2_INOVACE_05_Příklady elektráren
Odvětví průmyslu Česka
ŠTĚPENÍ JADER URANU anebo O jaderném reaktoru PaedDr. Jozef Beňuška
Jak se trvale získává jaderná energie
Elektrárna Dětmarovice Elektrárna Dětmarovice Elektrárna Dětmarovice postavena v r a svým výkonem 800 MW je nejvýkonnější elektrárnou spalující.
Jaderná elektrárna.
Autor – Vlastimil Knotek Závěrečná práce.  Elektrická energie je schopnost elektromagnetického pole konat elektrickou práci. Čím větší energii má elektromagnetické.
Elektrárny Zbožíznalství 1. ročník Elektrárny - rozeznáváme: 1. tepelné elektrárny 2. vodní elektrárny 3. jaderné elektrárny.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_52_INOVACE_PR_05_„ČISTÝ.
Tepelné elektrárny Vypracoval: Jiří Herrgott Obor: Technické lyceum Třída: 2L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
 ANOTACE:  Prezentace je určena pro žáky 3. tříd, slouží k seznámení se základními pojmy a procvičení práce s textem  OČEKÁVANÝ VÝSTUP:  Žák se orientuje.
Energie ohně.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA LOUNY, PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR: MGR.JANA ZELINKOVÁ NÁZEV MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_18_TYPY.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
VY_32_INOVACE_08_Člověk a energie
Uhlí.
Fyzika – Jaderná elektrárna
ELEKTRÁRNY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Hájková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
VY__III/2__INOVACE__207 FYZIKA Tepelná elektrárna.
Elektřina VY_32_INOVACE_05-36 Ročník: IX. r. Vzdělávací oblast:
Energetické suroviny 5. ročník
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Transkript prezentace:

Tepelná elektrárna

Tepelná elektrárna Je výrobna elektrické energie. Jedná se o technologický celek, který vyrábí elektrickou energii přeměnou z chemické energie vázané v palivu prostřednictvím tepelné energie.

Tepelné elektrárny v ČR ČR první veřejnou elektrárnu vybudoval František Křižík

V ČR je 15 elektráren, např. Mělník Vytváří el. energii zásobují okolí teplou vodou nebo párou Tep.elektrárny nejsou tak ekologické jako jad.elektrárny, ale nedají se nahradit, protože je to finančně náročné

Tepelné elektrárny

Schéma tepelné elektrárny Pára Alternátor Trojfázový elektrický proud Kotel Turbína Voda Chladící voda Zdroj tepla Kondenzátor

Vliv tepelné elektrárny na životní prostředí: Při těžbě uhlí vzniká množství různých nebezpečných odpadů V tep.elektrárnách dochází k produkci odpadů a emise oxidu uhličitého Znečišťují nám ovzduší, ničí ozonovou vrstvu a přispívají globálnímu oteplování

Použité zdroje: Vypracovali: www.vodni-tepelne-elektrarny.cz Markéta Olšáková Aneta Černocká Alena Škorníková Martin Drevňák Ondřej Novotný Použité zdroje: www.vodni-tepelne-elektrarny.cz www.simopt.cz www.cez.cz www.phprs1.3zsmt.cz www.wikipedia.org www.google.cz