Králík domácí Vytvořil Martin Šturc.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GIBONI.
Advertisements

ZEBRA CHAPMANOVA.
Hynek Moliš Králík domácí
ZAJÍC POLNÍ (Lepus europaeus)‏
Základní škola a Mateřská škola Bělkovice – Lašťany
Velbloud Dvouhrbý.
Zvířata divočiny Terezka Mazurová.
PRIMÁTI - OPICE Ploskochodci = těžiště těla je přesunuto na zadní končetiny. Lebka je oválnější než u jiných savců. Oči směřují dopředu = řídí se hlavně.
SLONI Michaela Pastoreková.
PRVOUKA A VŠEOBECNÉ ZNALOSTI
Primáti Martin Man Jan Dresler.
SAVCI 3. A 4. TŘÍDA.
DINGO (Canis lupus dingo) KLÍČOVÉ ÚDAJE Země původu: Austrálie
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.19 Anotace: Vzdělávací oblast: Savci – hlodavci, zajíci, šelmy Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný výstup: Rozlišuje.
Předmět a očekávaný výstup
Tučňáci Katka Krejsová.
PTAKOPYSK PODIVNÝ.
Jakub Weinstein: NUTRIE ŘÍČNÍ.
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
ŠELMY.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_477_Převody jednotek času AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.:
KLOKÁNCI A KLOKANI.
Poznáváme zvířata podle stop
 Projekt:internetové vzdělávací kluby  Jméno:Jan Zatloukal  Téma:Jaro přichází.
Ledňáček říční.
LETOUNI Letouni tvoří početnou skupinu velmi zvláštních savců (asi 750 druhů) Mezi letouny patří kaloni a netopýři Největší zvláštností jsou přední končetiny.
Letouni.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Zajícovci (Lagomorpha)
Gorila.
Autor: Mgr. Eliška Nováková
Autorka: Zuzana Němečková
Víš o nás vše ?. Obecně Morče si bohužel nemůže vybírat,dojakých rukou se dostanou. Po celý život jsou odkázány na přízen člověka.
Savci.
Psovité šelmy.
Tajga Jehličnatý les.
Název projektu: Živá příroda ve škole
Krkavec velký Vytvořil: Jiří Burda
Projekt spolufinancován ze státního rozpočtu ČR a Evropským sociálním fondem  Název projektu: Živá příroda ve škole  Číslo projektu : CZ.1.07/1.1.20/
CHOBOTNATCI Adéla Kohoutová 3.G.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_12_INOVACE_ ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP.
Anotace Výukový program pro žáky 7. ročníku na 2. stupni ZŠ. Téma:Savci – zajícovci, hlodavci. Možnost využití: interaktivní tabule.
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045 Autor: Jana Brákorová Název : VY_32_INOVACE_7/17_Živočichové Téma: Hlodavci Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
© Sportovní gymnázium Dany a Emila Zátopkových Ostrava VY_32_INOVACE_BOHACOVA.BIOTER.03.
LASICE KOLČAVA Latinsky: Mustelem Zpracovala: VERONIKA POLLAKOVÁ.
Projekt spolufinancován ze státního rozpočtu ČR a Evropským sociálním fondem Název projektu: Živá příroda ve škole Číslo projektu : CZ.1.07/1.1.20/
projekt spolufinancován ze státní rozpočtu ČR a Evropským sociálním fondem Název projektu: Živá příroda ve škole Číslo projektu : CZ.1.07/1.1.20/
ZAJÍCIZAJÍCIZAJÍCIZAJÍCI. Něco o nich Tvoří samostatnou skupinu savců Stavbou těla a způsobem života se podobají hlodavcům Zajíci, stejně jako hlodavci,
 Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov  Autor: Mgr. Hana Klomínská  Datum: listopad 2012  Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_PRV1,2_24.
PRAŽSKÁ ZOO stavba pražské zoo Kůň převalského žirafa Lachtani
Veverka obecná (sciurus vulgarit)
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
SAVCI ŠELMY KOČKOVITÉ.
Pásovec devítipásý Vypracoval: Adam Čada
Zoologie bezobratlých a obratlovců
Veverka obecná Sciurus vulgaris.
KRÁLIČÍ MASO Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Lada Marholdová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název projektu: Živá příroda ve škole
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Chobotnatci a damani Martina Koubová 3.C.
ŽELVY A KROKODÝLI (po výkladu si zapiš do sešitu)
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
TANY CHUDOZUBÍ LUSKOUNI ZAJÍCOVCI
Zoologická zahrada U kasy najdete občerstvení (k za koupení je např. párek v rohlíku) Cena zoo: dítě (do 15ti let) 120kč dospělí 180kč vyrobili:
ZOO JaMka Pracovali na tom: Martin Svoboda Jan Katz
PTÁCI - LETCI (VRUBOZOBÍ)
Transkript prezentace:

Králík domácí Vytvořil Martin Šturc

Domestikace a základní rysy králíka Králík domácí Králík divoký Divokých králíků si všimli zejména Féničané a Římané, kteří si oblíbili jejich křehké maso a kvalitní kožku, takže je dále rozšiřovali. Za největší rozšíření králíků se však s největší pravděpodobností zasloužila někdy ve středověku církev, která králíky rozvezla po celé Evropě. Byli hojně chovaní v klášterech. Králíci, kteří občas ze zahrad unikli, dali základ dnešním populacím králíků divokých. Je častým obyvatelem polí Má kratší uši a přední končetiny než zajíc Žijí často ve skupinách Vyhrabávají si nory, rodí holá a bezmocná mláďata

Králík domácí Asi 40cm dlouhý Váží asi od 1 do 2,5kg Žijí ve skupinách Samice po 30 dnech březosti rodí 4 – 8 mláďat do předem připraveného a vystlaného pelechu O mláďata se stará několik týdnů (asi 4 – 6 týdnů) Králíčata se mohou ještě v osmém týdnu dožadovat kojení Samice s malými králíčaty v kotci

Zdroje Učebnice Fraus – Přírodopis 8 stránka 24 Králíci.cz