Copywriting Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_05_B_16_MEV TémaCopywriting AnotaceŽák se seznámí se základy copywritingu. Klíčová slovaMediální výchova, copywriting Cílová skupinaŽáci maturitních oborů SOŠ a SOU Milevsko Datum tvorby Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 6. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 7. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.
Co je copywriting? Copywriting je tvůrčí činnost, při které se vytvářejí čtivé a poutavé texty, které prodávají produkty a služby. Dobrý copywriter umí vytvořit takový text, který zaujme zákazníka a iniciuje ho k nějaké činnosti ( nákupu, navštívení stránek apod.)
Charakteristika dobrého copywritera Umět psát Umět česky Mít zkušenosti Číst texty jiných Kreativně myslet Umět se vtělit do zákazníka Mít přehled Připravit si vhodné podmínky Být sebekritický Umět zaujmout
Důležité ! Co píšete ( leták, prospekt, PR článek… ) O čem píšete ( co je to za produkt, jaké má vlastnosti…) Proč ho píšete (jaký má cíl a význam) Pro koho píšete (jaká je vaše cílová skupina)
Co dělá copywriter? Ovlivňuje zákazníka Píše zprávy Kopíruje informace Vyvolává zájem o produkt
Zdroje a citace HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting. Brno: Computer Press, a.s, 2011, ISBN Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved.