Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. PhD.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpracovávání BP a DP Odborná praxe pro bakalářské studium
Advertisements

Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Zpracování ročníkových prací – letní semestr ROPR4 a KROP4 Ing. Martina Juříková, Ph.D.
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Co má obsahovat prezentace
Závěrečná fáze výzkumu
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Zpracování ročníkových prací
VÝZKUM V OŠETŘOVATELSTVÍ
Zpracování ročníkových prací – letní semestr ROPR2 a KROP2 Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Střední zdravotnická škola Beroun Jméno autora: Název práce: Třída: Školní rok:
Řešitel: Jméno Příjmení Spoluřešitel: Jméno Příjmení.
Semestrální práce Téma: Výběr problematiky z oblasti managementu (volné dle zájmu) Práce bude obsahovat - teoretické základy (tak jak je oblast problematiky.
Zpracování ročníkových prací – letní semestr ROPR4 a KROP4 Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Název ročníkové práce Vaše Jméno Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. Jméno Příjmení, PhD., CSc.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
S využitím prezentací Mgr. Pavlíny Mazáčové, Ph.D.:  Jak napsat dobrý odborný článek  Tvorba odborného textu.
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Obhajoba bakalářské práce Pokyny k obhajobě (včetně šablony) pro obor PODNIKOVÁ EKONOMIKA A MANAGEMENT KVĚTEN 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Dopady účetní reformy veřejných financí v konkrétních podmínkách vybrané.
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec Vedoucí bakalářské práce:Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Autor: Linda Dufková Vedoucí práce: PhDr. Pavla Kovářová, Ph. D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Zpracování ročníkových prací – letní semestr
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Identifikační a lokalizační studie brownfieldů
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Problematika návykových látek u žáků středních škol
Vzor individuální prezentace
Logistické procesy ve firmě AGRIO MZS s. r. o
Systém odměňování ve vybraném podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Autor práce: Michaela Janová
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
OBHAJOBA MATURITNÍ PRÁCE
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec
Vzor individuální prezentace
Katedra řízení podniku
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. PhD. Název ročníkové práce Vaše Jméno Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. PhD.

Vaše Jméno: Název práce Cíle a hypotézy práce jaký je současný stav řešení problému a čeho jste chtěl/a svou bakalářskou/diplomovou prací dosáhnout (objektivní a subjektivní důvody)? s jakými výchozími hypotézami jste pracoval/a?

Teoretická východiska práce Vaše Jméno: Název práce Teoretická východiska práce kdo již o daném problému psal? jaké různé přístupy k řešení problému je možné v literatuře najít? který z vymezených teoretických přístupů využíváte ve své práci? Neseznamujte komisi s teorií, kterou dobře zná. Zde máte pouze prokázat, že jste si příslušnou teorii sám/sama nastudoval/a a znáte nejdůležitější práce k danému tématu.

Vaše Jméno: Název práce Metodologie jaké konkrétní analytické či výzkumné metody jste využil/a (historická metoda, srovnávací analýza, textová analýza, rešerše médií, marketingový průzkum zákazníků či konkurence apod.)? proč jste zvolil/a právě tyto metody, jaké jsou jejich výhody a omezení při řešení daného problému?

Výsledky analýzy jaká jsou hlavní zjištění a výstupy Vaší práce? Vaše Jméno: Název práce Výsledky analýzy jaká jsou hlavní zjištění a výstupy Vaší práce? Neprezentujte v plné šíři konkrétní výstupy (grafy, tabulky apod.), ale pokuste se shrnout, jaké nejdůležitější závěry jste učinil/a. Rozsah této části by v ideálním případě neměl překročit 2 - 3 snímky.

Závěr ověřil/a nebo vyvrátil/a jste hypotézy, s nimiž jste pracoval/a? Vaše Jméno: Název práce Závěr ověřil/a nebo vyvrátil/a jste hypotézy, s nimiž jste pracoval/a? dosáhl/a jste cílů, které jste si stanovil/a? v čem přesně spočívá Váš osobní přínos k řešení problematiky? jak Vás osobně práce na daném tématu obohatila? jakým způsobem by bylo možno (nebo nutno) na zkoumání daného problému pokračovat?

Vaše Jméno: Název práce Otázky Xxx? Yyy? Zzz? Vaše prezentace skončila předchozím snímkem. Po něm následuje vyjádření vedoucího práce a oponenta. Doporučuje se na tento snímek umístit otázky oponenta (vedoucího), případně podstatné informace k Vašim odpovědím, na něž se dostane po přečtení posudků.