Tomáš Procházka | jednatel iProdukce s.r.o. | Tiskomat.cz Vybíráme copywritera.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Název Heslo/motto Datum
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Využití potenciálu mobilního kanálu
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Vize, Strategie, Cíle.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Nabídka personálních služeb
Vertikální cílení online kampaní…
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Představujeme službu Samepage
X13PMT 2. seminář Ing. Martin Molhanec, CSc. Garant předmětu ČVUT – FEL, K13113.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Vybrané metody analýzy
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
ANOTACEPrezentace obsahuje informace o práci s vyhledávačem Google. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Žáci umí použít vyhledávač Google k vyhledávání.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Co mám dělat pokud chci pracovat v nadnárodní IT firmě?
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Informace a Informatika. Terminologie Informatika – anglicky information science Zabývá se zpracováním informací nejen na počítačích. Informatika (počítačová.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
Příprava výzkumného projektu II. Bakalářský seminář Jan Vávra Miloslav Lapka 23. listopadu 2011.
Praktické rady a zkušenosti jak vytvořit RP, jak připravit program RP Eva Bosáková Národní kancelář EQUAL.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Jak se dělá firemní image Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Název společnosti Produkty a služby
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Marketingový plán podniku
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Assessment centrum.
Název projektu Název společnosti Jméno lektora
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Tradiční metodiky vývoje softwaru
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Absolventská síť Cíle Cesta Situace a problémy
5 tipů pro zjednodušení práce
Tradiční metody vývoje softwaru
NIELSEN EVERYDAY PRICE AND PROMOTION ANALYTICS
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Prezentace obchodního plánu
Informační systémy podnikové systémy CRM
Název společnosti Obchodní plán.
Plán obchodního projektu
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
VYTĚŽTE MAXIMUM ZE SVÉHO SKENEROVÉHO PODNIKÁNÍ
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Tomáš Procházka | jednatel iProdukce s.r.o. | Tiskomat.cz Vybíráme copywritera

iProdukces.r.o webdevelopment a online marketing Naši klienti: ČTK, T-mobile, Goram, iInfo, WebExpo, OBI, Volvo Homolka.. Vlastní projekty:

Co vám spolupráce s CW přinese Ušetří vám práci, ale přidá jinou Kvalitní a komplexní obsah = zpětné odkazování (LB) Větší prodeje Podporu značky Spokojeného klienta

Co by měl CW umět Rozhled ve web technologíích a trendech, být jen textař nestačí Musí být vnímavý - pochopení obchodního modelu a filosofie projektu Vytvořit nebo zpracovat dodanou analýzu KW, výstup: cíl. stránky a kw dle hledanosti Připravit i specifické webové obsahy (meta desc, titles, popisy kategoríí apod.)

Proč vybírat pečlivě Vybíráte partnera, který může mít zásadní vliv na váš online byznys CW vám musí sedout i lidsky /chcete přeci dělat práci s radostí/ Musíte mu důvěřovat, často k projektům podepisujete mlčenlivost Neztratíte čas (peníze) výběrem jiného CW a tvorbou/úpravou textů při neúspěchu

Jak vybrat copywritera Ptejte se známých na zkušenosti, sledujte blogy CW, googlujte Poptejte několik vytipovaných CW se základní vstupní informací o projektu Vyhodnocujte již první kontakt, požadavky na podkady, formu Projděte pečlivě práce vybraných CW, vyhodnocujte nejen fakta ale také dle vlastního pocitu zákazníka referenčních webů (pokud jste cílovka :) ) Vyzkoušejte si vybraného CW na menším projektu Nevybírejte CW pouze na jeden projekt, ztrácíte svůj čas Mějte v týmu více CW, každý má své silné stránky jinde.

Kdy zapojit CW Od začátku projektu Důvěřujte svému CW, rozhodli jste se pro něj Seznamte jej s celým projektem (kdo, co, proč, cílovka) Seznamte jej s týmem, někdy potřebuje ke své práci odbornou pomoc (od SEO konzultanta, UX designera apod.) Seznamte jej s klientem

Připravte správné zadání Cíle webu, typy konverzí Struktura webu, ideálně i wireframy, cílové stránky, AKW a frází cílových stránek Vaše USP (proč právě vy) Popis služby nebo produktu (výhody, přednosti, bonusy, omezení) Vaše slabiny Popis cílovky, ideálně na persony Popis potřeb uživatelů Seznam konkurence (cenová, pozice ve vyhledávačích, kvalita) Seznam textů, které má CW zpracovat, nezapomeňte na titles stránek, popisy kategoríí, meta desc., apod.

Projektové řízení Stanovte jasné zadání a průběžné termíny dokončení Nekomunikujte izolovaně, zapojte CW do celé tvorby Revize textů CW po implementaci Dávejte CW zpětnou vazbu od klienta, pokud nekomunikuje napřímo Testujte napsaný obsah, ideálně na vzorku cílovky

S čím vám CW (většinou) nepomůže Content strategy Jazykové korektury, najměte si korektora, pokud vám to rozpočet dovolí Pravidelné redakční práce Nechtějte od něj vše...

Nástroje Google Apps (Gmail, Gdocs) Basecamp (projektové řízení) Highrise (jednoduché CRM) Dropbox Evernote

Doporučené zdroje Otto Bohuš - osobní web + blog Jan Ambrož - osobní web + blog guru Marek Prokop - tvorba www minulostí | Eliška Hutníková - efektivní spolupráce s CW | H1.cz | H1.cz - Najděte své konkurenční výhody

Díky za pozornost Tomáš Procházka | iProdukce s.r.o. |