Konference Witness 2005 Ing. Václav kovařík – DYNAMIC FUTURE s.r.o. Optimalizace manipulační techniky pomocí dynamické simulace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kompletace Ivan Gros
Advertisements

Dosavadní zkušenosti s projekty Sekretariát Regionální rady NUTS2 Severozápad IB pro SROP a Interreg IIIA (ČR-Bavorsko, ČR-Sasko)
Optimalizace modelováním procesu
Jednatel Cargologix, s.r.o.
Optimalizace zásob ŠKODA AUTO a.s..
Lekce 7 Metoda molekulární dynamiky I Úvod KFY/PMFCHLekce 7 – Metoda molekulární dynamiky Osnova 1.Princip metody 2.Ingredience 3.Počáteční podmínky 4.Časová.
Optimalizace logistického řetězce
Nabídka personálních služeb
Dynamické rozvozní úlohy
Optimalizace v simulačním modelování. Obecně o optimalizaci  Optimalizovat znamená maximalizovat nebo minimalizovat parametrech (např. počet obslužných.
CW – 13 LOGISTIKA Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně © Ing. Václav Rada, CSc. Leden 2012 ÚVOD – do P i CV.
Podpora výuky a tvorby ER diagramu ve výukovém systému Barborka Petr Kopka VŠB – TU Ostrava, 2005.
Řízení dopravy Model pro odhad stavu a optimalizaci Jitka Kratochvílová, Ivan Nagy.
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 4/14.
Restrukturalizace akutní lůžkové péče Ing. Petr Nosek náměstek pro zdravotní pojištění
Tato prezentace byla vytvořena
Markéta Mead Anti-Piracy Manager Microsoft Česká republika.
Konference WITNESS 2005 Ing. Jan Šlajer – DYNAMIC FUTURE s.r.o. Optimalizace výroby v automobilovém průmyslu pomocí dynamické simulace.
Vývoj elektročásti mikroturbín na ČVUT
Technologie pro skladování tyčového materiálu Dynamické skladování
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Výuka ekonomických předmětů VOŠ a SPŠ Šumperk. Výuka ekonomických předmětů SPECIFIKUM NAŠÍ ŠKOLY: – řada studijních oborů denního studia na SPŠ rozdílná.
Řízení a vizualizace záložního diesel-agregátu
Manipulace Ivan Gros
Optimalizace versus simulace 9.přednáška. Obecně o optimalizaci  Maximalizovat nebo minimalizovat omezujících podmínkách.  Maximalizovat nebo minimalizovat.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Filmový střih 2 - efekty VY_32_INOVACE_Mul4r0110Mgr. Jiří Mlnařík.
„ Nové moderní nástroje práce organizátora veřejné dopravy“ Veřejná doprava je složitý systém zabezpečení dopravních potřeb obyvatel. Jeho efektivní poznávání,
Využití nástrojů průmyslového inženýrství a dynamické simulace pro optimalizaci montážního pracoviště.
Využití simulačních modelů
K plavebnímu stupni Děčín Doc. Ing. Josef Seják, CSc.
HUMUSOFT s.r.o. Konference WITNESS Setkání uživatelů programu WITNESS Hotel Valáškův Grunt, Kozov
Tvorba simulačních modelů. Než vznikne model 1.Existence problému 2.Podrobnosti o problému a o systému 3.Jiné možnosti řešení ? 4.Existence podobného.
Nelinearity s hysterezí Přerušení platnosti relace vytváří dvě různé charakteristiky, jejichž platnost je podmíněna směrem pohybu Hystereze přepínače x.
1 NÁKLADOVÉ ÚČETNICTVÍ (MU_305). 2 Ing. Jaroslav Wagner, PhD. Katedra manažerského účetnictví Místnost: 285 NB KH: Pondělí 15,00 – 17,00 hod.
Risk Analysis Consultants s.r.o
Sbírky online v novém webu Českého muzea výtvarných umění v Praze Vladimíra Mazačová, Tomáš Psohlavec, AiP Beroun s.r.o.,
Přístup k řešení bezpečnosti IT Nemochovský František ISSS Hradec Králové, dubna 2005.
Průmyslová podlaha (Drátko)betonová deska na zemní pláni
Optimalizace versus simulace 8.přednáška. Obecně o optimalizaci  Maximalizovat nebo minimalizovat omezujících podmínkách.  Maximalizovat nebo minimalizovat.
Tato prezentace byla vytvořena
CW – 05 TEORIE ROZHODOVACÍCH PROCESŮ Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně Ing. Václav Rada, CSc. Leden 2009.
Hodnocení kvality a bezpečí zdravotních služeb
MASSIV Middleware pro tvorbu online her. Obsah prezentace Úvod Prostřeky poskytované Massivem Využití jádra Massivu v Demu Zhodnocení projektu Prezentace.
OPTIMALIZACE OBNOVY STROJNÍCH SOUČÁSTÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Moravec. Dostupné z Metodického portálu.
ZÁKLADNÍ POJMY VE SKLADOVÉM HOSPODÁŘSTVÍ
BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI VE SKLADECH.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Moderní logistický systém pro skladování zboží Klára Horáčková EP2.
PST v PS ČR Ing Vladimír Tošovský ČEPS, a.s.. PST v Evropě / ENTSO-E 1700 MVA.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Zima 2014/2015 Viditelnost chodců a rizika zimního období Ing. Martin Farář, vedoucí samostatného oddělení BESIP Ministerstva dopravy
Název: Přepravní prostředky-EUR paleta Autor: Ing. Jaroslav Vrchota
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
PŘÍDAVNÁ ZAŘÍZENÍ VZ VOZÍKŮ
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Racionalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Transition Facility 2005 Twinning Projekt CZ
VY_32_INOVACE_10_2_03.
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
REORGANIZACE TŘETÍ LIGY
Organizace a řízení logistiky
Příklady použití, doporučená nastavení
Vnitřní úprava a prostorové členění prodejny
Sklady, skladování VY_32_INOVACE_41_829
Příklady použití, doporučená nastavení
Příklady použití, doporučená nastavení
Transkript prezentace:

Konference Witness 2005 Ing. Václav kovařík – DYNAMIC FUTURE s.r.o. Optimalizace manipulační techniky pomocí dynamické simulace

Obsah prezentace Cíl projektu Cíl projektu Toky na modulu M1 Toky na modulu M1 Výsledky simulačního experimentu Výsledky simulačního experimentu Závěr Závěr

Cíl projektu Nastavení nejvhodnějších pravidel pro práci manipulačních prostředků na modulu M1 Nastavení nejvhodnějších pravidel pro práci manipulačních prostředků na modulu M1 Prověření rozvržení obsluhy jednotlivých míst na modulu M1 manipulačními prostředky pro zajištění nejvhodnějšího systému práce manipulačních prostředků Prověření rozvržení obsluhy jednotlivých míst na modulu M1 manipulačními prostředky pro zajištění nejvhodnějšího systému práce manipulačních prostředků

Varianty Přidání VZV proti současnému stavu Přidání VZV proti současnému stavu Vhodné přeskupení činností Vhodné přeskupení činností Odlehčení přetížené manipulační technice Odlehčení přetížené manipulační technice Doba nakládky/vykládky na točně 1 min, ostatní 0,5 min Doba nakládky/vykládky na točně 1 min, ostatní 0,5 min Ponechání 3 VZV Ponechání 3 VZV Odlitky a obrobky se manipulují po 3 paletách Odlitky a obrobky se manipulují po 3 paletách Veze se vždy jeden typ dílů Veze se vždy jeden typ dílů Místo točny jsou u obrobny vozíky Místo točny jsou u obrobny vozíky Naložení 3 palet z regálu nebo u obrobny 1,5 min, rozložení 3 palet u obrobny na vozíky 2 min Naložení 3 palet z regálu nebo u obrobny 1,5 min, rozložení 3 palet u obrobny na vozíky 2 min Ponechání 3 VZV Ponechání 3 VZV Odlitky a obrobky se manipulují po 3 paletách Odlitky a obrobky se manipulují po 3 paletách Veze se více typů dílů („kolečko“) Veze se více typů dílů („kolečko“) Zůstávají točny Zůstávají točny Naložení 3 palet z regálu 2 min, vyložení palety u obrobny 1,25 min, poslední vyložení 1 min, první nakládka u obrobny 1 min, každá další 1,25 min Naložení 3 palet z regálu 2 min, vyložení palety u obrobny 1,25 min, poslední vyložení 1 min, první nakládka u obrobny 1 min, každá další 1,25 min

Simulované varianty Třetí varianta je evidentně nevýhodná Třetí varianta je evidentně nevýhodná Nelze odlehčit VEDES Nelze odlehčit VEDES Dosažená úspora práce díky menšímu počtu cest do regálu s odlitky je znehodnocena komplikovanější manipulací Dosažená úspora práce díky menšímu počtu cest do regálu s odlitky je znehodnocena komplikovanější manipulací Srovnání manipulace ve variantě 1 a 3 Srovnání manipulace ve variantě 1 a 3 Trvání nakládky odlitků – varianta 1 lepší o 0,5 min Trvání nakládky odlitků – varianta 1 lepší o 0,5 min Trvání cesty – var.3 lepší o cca 0,5 - 1 min Trvání cesty – var.3 lepší o cca 0,5 - 1 min Vykládka u obrobny – var.1 lepší o 0,5 min Vykládka u obrobny – var.1 lepší o 0,5 min Nakládka obrobků – var.1 lepší o 0,5 min Nakládka obrobků – var.1 lepší o 0,5 min Varianta 3 je ve svém výsledku horší z pohledu času manipulace než současný stav Varianta 3 je ve svém výsledku horší z pohledu času manipulace než současný stav Simulovány byly pouze první dvě varianty Simulovány byly pouze první dvě varianty

Varianta 1 Navýšení počtu manipulační techniky

Výsledky simulace

Varianta 2 Změna organizace práce

Výsledky simulace

Závěry, doporučení Se současným počtem vozíků a současní organizaci manipulace nelze požadavky zvládnout Se současným počtem vozíků a současní organizaci manipulace nelze požadavky zvládnout Lze je zvládnout se třemi vozíky pokud Lze je zvládnout se třemi vozíky pokud se změní organizace práce se změní organizace práce bude dokoupeno odpovídající vybavení bude dokoupeno odpovídající vybavení Doporučená varianta Doporučená varianta navýšení počtu manipulační techniky navýšení počtu manipulační techniky změna přiřazení úkolů změna přiřazení úkolů úprava hlavní komunikace (dodržení bezpečnosti práce) úprava hlavní komunikace (dodržení bezpečnosti práce)

DĚKUJEME ZA POZORNOST !