Představení společnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Advertisements

Nabízené služby společnosti  Poskytování služby Excel24 ( outsourcingový způsob řešení úkolů a problémů s tabulkovým procesorem ) ; Ing. Roman Ševčík.
Stránka 1, © Vema, a. s.. Stránka 2, © Vema, a. s. Podnikové aplikace  Integrovaný podnikový systém (Integrated Business System):  komplex aplikací.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Prezentace k projektu REPRO CV
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Hosting informačního systému K2
Konference HR ŽIVĚ Vzděláváním k vyšší výkonnosti Kdy je vhodný čas pro spolupráci s poradenskou společností Irena Grimová, Training & Development Head.
managementu znalostí podle
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Přínosy virtualizace a privátního cloudu
Nabídka personálních služeb
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Facility management ČSN EN
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
1 Rešení Cisco a Linksys – segment SMB. 2 Linksys/Cisco Domácíuživatelé Střední a velké korporace Domácí a malé kanceláře, střední firmy Středně velké.
Představení společnosti ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
Copyright © 2011, atlantisProNGX nahrávání telefonních hovorů.
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
Krajský rok informatiky České Budějovice 26. –
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Představení nové verze OPSI Kamil Malinka Martin Lebeda PROJEKT financovaný z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZVYŠOVÁNÍ IT GRAMOTNOSTI.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
ESET - služby informační bezpečnosti Filip Navrátil, Sales Engineer, ESET software spol. s
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
Jazyková příprava Skupiny ČEZ
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Outsourcing provozu sítě Štěpán Kubíček pondělí, 13. dubna 2015 motto:…
Případová studie (řešení kontaktního centra a portálu HelpDesk) Petr Taševský Obchodní manažer – oddělení ENTERPRISE Případová studie (řešení kontaktního.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Vaše jistota na trhu IT Vybudování a provozování e-spisovny Josef Sedláček ICZ a.s.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Propojení „soft“ nástrojů a „hard“ podpory je nutnost
CATE 2001 – Brno, 9. května 2001 Bezpečnost a ochrana informací Pavel Věchet, IBM Česká republika, spol. s r.o.
MARKETINGOVÝ MIX.
Mobilní řešení prodeje Michal Pavlorek
aneb Assessment Centre a Development Centre
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Marketingový plán podniku
Assessment centrum.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Představení společnosti
Nabízené služby společnosti
Nabízené služby společnosti
Transkript prezentace:

Představení společnosti Adresa: Čechova 1, 370 01 České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387 718 306 Kont. osoba: Vít Rajnoch, Sales Director Mobil.: +420 775 173 504 E-mail: v.rajnoch@atoda.cz www.atoda.cz Významní zákazníci: Telefónica O2, ČSA, SIKO koupelny, KB, MAFRA, T-Mobile, 3M Česko, Generali pojišťovna 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

Představení společnosti ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Director Tomáš Kruppa ATODA Call Centre ATODA Training ATODA Consulting Sales Director Vít Rajnoch Operators Supervisors Trainer Senior Consultant Senior Consultant PhDr. Alena Housková Call Centre Director Václav Kroneisl 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

Představení společnosti ATODA Call Centre 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Call Centre Typ call centra: externí Telemarketing: 90% aktivní 10% pasivní Počet places: 100 Portfolio: Aktivní telemarketing Aktivní prodejní volání stávajícím zákazníkům Aktivní prodejní volání potenciálním zákazníkům Zajišťování a koordinace schůzek obchodních zástupců s potenciálními zákazníky Aktivní průzkumy trhu Pasivní telemarketing Infolinky pro příchozí hovory Příjem objednávek Průzkumy spokojenosti a potřeb zákazníků i potenciálních cílových skupin zákazníků 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Lidé Naše společnost klade velký důraz na správný výběr lidí. Management Je tvořen lidmi, kteří mají praktické zkušenosti s fungováním a řízením komerčních call center nebo call center velkých společností v ČR. Supervizoři Jsou výhradně lidé, kteří působili v podobné pozici v jiných call centrech, nebo postoupili na svoji pozici z role operátora po předchozích dlouhodobých vynikajících výsledcích. Operátoři Jsou velmi pečlivě vybírání a připravování na svoji práci a průběžně doškolováni 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Řízení výkonu Parametry: počet prodejů service level počet hovorů délka hovorů kvalita hovorů Nástroje: statistiky reporty náslechy hovorů nahrávky hovorů supervize Procesy: zpětná vazba koučink školení - plán prodeje - motivační soutěže - provozní plány 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Technologie Pobočková ústředna AVAYA Definity všechny places využívají technologii IP kapacita až 100 současně hovořících operátorů integrace s IT prostředím detailní reporting až na úroveň jednotlivých operátorů, kampaní atd. IT platforma Lenovo server IBM 226 Series operátorská PC – IBM NV A50 serverové služby jsou zálohovány proti výpadku napájení každý den probíhá automatická záloha zákaznických databází Nahrávání hovorů: sytém NICE – total recording Naše společnost využívá pro poskytování svých služeb technologii společnosti Avaya, která je jedničkou v této oblasti na celém světě. Naše instalace dokáže v současné konfiguraci obsloužit až 100 současně pracujících operátorů, kteří mohou obsluhovat hovory v různých režimech – inbound i outbound. Integrace s IT prostředím je samozřejmostí. Nedílnou součástí námi používaného prostředí je vyhodnocovací systém, který umožňuje detailní rozklíčování práce na jednotlivých kampaních až na úroveň operátora. V oblasti IT využíváme technologii od jednoho z nejvýznamnějších dodavatelů osobních PC a serverů. Velkou výhodou je rozšířená záruka na všechny komponenty, vysoká spolehlivost jednotlivých IT prvků. 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Bezpečnost Zabezpečení sítě Pracovní stanice bez možnosti kopírování dat na přenosná média, bez možnosti soukromého e-mailu, bez možnosti připojení externích zařízeních Interní sít nepřístupná z internetu Autorizovaný přístup do domény Antivirová ochrana Bezpečnost dat Databáze přístupná pouze autorizovaným uživatelům Zálohy dat, které jsou skladovány mimo pracoviště Servery umístěny v oddělené místnosti Klientská data pouze v místní síti 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

Představení společnosti ATODA Training 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Training Oblast školení: Soft skills Metody uplatňované při tréninku: Aktivní zapojování účastníků (cvičení modelové situace) Lektorské vstupy Užití video a audio techniky Ukázky okruhů školení: Prodej: vedení prodejního hovoru identifikace potřeb, kladení otázek rozhodovací podněty zákazníka zachycení nákupních signálů psychologie zákazníka cros-sell, up-sell Péče o zákazníka: prozákaznická orientace efektivní vedení hovoru winback antichurn aktivity řešení reklamací akvizice klientů Manažerské dovednosti: motivace, vedení lidí time-management řízení priorit motivace a hodnocení zaměstnanců rozvoj týmu i jednotlivců koučování, zpětná vazba 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

Představení společnosti ATODA Consulting 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Consulting Oblasti konzultační činnosti: procesy lidské zdroje obchod marketing technologie vzdělávání Příklady využití: nastavení – optimalizace procesů optimalizace nákladů výběr zaměstnanců identifikace rozvojových potřeb nastavení výkonnostních parametrů optimalizace provozu 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

Průběh konzultační činnosti Analýza u klienta prostudování dostupných informací setkání u klienta rozhovor s odpovědnými osobami klienta Zpracování analýzy – návrhy řešení zpracování získaných informací popsání situace u klienta návrh řešení, identifikace změn stanovení dalšího postupu včetně priorit odsouhlasení navrhovaného řešení klientem Implementace navrhovaného řešení pomoc klientovi v implementaci převzetí zodpovědnosti za implementaci Změření výsledků implementace 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Reference 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

Děkuji Vám za pozornost 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.