Představení společnosti Adresa: Čechova 1, 370 01 České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387 718 306 Kont. osoba: Vít Rajnoch, Sales Director Mobil.: +420 775 173 504 E-mail: v.rajnoch@atoda.cz www.atoda.cz Významní zákazníci: Telefónica O2, ČSA, SIKO koupelny, KB, MAFRA, T-Mobile, 3M Česko, Generali pojišťovna 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
Představení společnosti ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Director Tomáš Kruppa ATODA Call Centre ATODA Training ATODA Consulting Sales Director Vít Rajnoch Operators Supervisors Trainer Senior Consultant Senior Consultant PhDr. Alena Housková Call Centre Director Václav Kroneisl 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
Představení společnosti ATODA Call Centre 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Call Centre Typ call centra: externí Telemarketing: 90% aktivní 10% pasivní Počet places: 100 Portfolio: Aktivní telemarketing Aktivní prodejní volání stávajícím zákazníkům Aktivní prodejní volání potenciálním zákazníkům Zajišťování a koordinace schůzek obchodních zástupců s potenciálními zákazníky Aktivní průzkumy trhu Pasivní telemarketing Infolinky pro příchozí hovory Příjem objednávek Průzkumy spokojenosti a potřeb zákazníků i potenciálních cílových skupin zákazníků 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Lidé Naše společnost klade velký důraz na správný výběr lidí. Management Je tvořen lidmi, kteří mají praktické zkušenosti s fungováním a řízením komerčních call center nebo call center velkých společností v ČR. Supervizoři Jsou výhradně lidé, kteří působili v podobné pozici v jiných call centrech, nebo postoupili na svoji pozici z role operátora po předchozích dlouhodobých vynikajících výsledcích. Operátoři Jsou velmi pečlivě vybírání a připravování na svoji práci a průběžně doškolováni 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Řízení výkonu Parametry: počet prodejů service level počet hovorů délka hovorů kvalita hovorů Nástroje: statistiky reporty náslechy hovorů nahrávky hovorů supervize Procesy: zpětná vazba koučink školení - plán prodeje - motivační soutěže - provozní plány 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Technologie Pobočková ústředna AVAYA Definity všechny places využívají technologii IP kapacita až 100 současně hovořících operátorů integrace s IT prostředím detailní reporting až na úroveň jednotlivých operátorů, kampaní atd. IT platforma Lenovo server IBM 226 Series operátorská PC – IBM NV A50 serverové služby jsou zálohovány proti výpadku napájení každý den probíhá automatická záloha zákaznických databází Nahrávání hovorů: sytém NICE – total recording Naše společnost využívá pro poskytování svých služeb technologii společnosti Avaya, která je jedničkou v této oblasti na celém světě. Naše instalace dokáže v současné konfiguraci obsloužit až 100 současně pracujících operátorů, kteří mohou obsluhovat hovory v různých režimech – inbound i outbound. Integrace s IT prostředím je samozřejmostí. Nedílnou součástí námi používaného prostředí je vyhodnocovací systém, který umožňuje detailní rozklíčování práce na jednotlivých kampaních až na úroveň operátora. V oblasti IT využíváme technologii od jednoho z nejvýznamnějších dodavatelů osobních PC a serverů. Velkou výhodou je rozšířená záruka na všechny komponenty, vysoká spolehlivost jednotlivých IT prvků. 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Bezpečnost Zabezpečení sítě Pracovní stanice bez možnosti kopírování dat na přenosná média, bez možnosti soukromého e-mailu, bez možnosti připojení externích zařízeních Interní sít nepřístupná z internetu Autorizovaný přístup do domény Antivirová ochrana Bezpečnost dat Databáze přístupná pouze autorizovaným uživatelům Zálohy dat, které jsou skladovány mimo pracoviště Servery umístěny v oddělené místnosti Klientská data pouze v místní síti 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
Představení společnosti ATODA Training 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Training Oblast školení: Soft skills Metody uplatňované při tréninku: Aktivní zapojování účastníků (cvičení modelové situace) Lektorské vstupy Užití video a audio techniky Ukázky okruhů školení: Prodej: vedení prodejního hovoru identifikace potřeb, kladení otázek rozhodovací podněty zákazníka zachycení nákupních signálů psychologie zákazníka cros-sell, up-sell Péče o zákazníka: prozákaznická orientace efektivní vedení hovoru winback antichurn aktivity řešení reklamací akvizice klientů Manažerské dovednosti: motivace, vedení lidí time-management řízení priorit motivace a hodnocení zaměstnanců rozvoj týmu i jednotlivců koučování, zpětná vazba 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
Představení společnosti ATODA Consulting 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Consulting Oblasti konzultační činnosti: procesy lidské zdroje obchod marketing technologie vzdělávání Příklady využití: nastavení – optimalizace procesů optimalizace nákladů výběr zaměstnanců identifikace rozvojových potřeb nastavení výkonnostních parametrů optimalizace provozu 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
Průběh konzultační činnosti Analýza u klienta prostudování dostupných informací setkání u klienta rozhovor s odpovědnými osobami klienta Zpracování analýzy – návrhy řešení zpracování získaných informací popsání situace u klienta návrh řešení, identifikace změn stanovení dalšího postupu včetně priorit odsouhlasení navrhovaného řešení klientem Implementace navrhovaného řešení pomoc klientovi v implementaci převzetí zodpovědnosti za implementaci Změření výsledků implementace 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Reference 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
Děkuji Vám za pozornost 2009 ATODA Telemarketing, spol. s r.o.