ZŠ KUNOVICE, U PÁLENICE. ŠKOLA, KDE SI SVŮJ POCIT ÚSPĚCHU ZAŽIJE KAŽDÉ DÍTĚ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

Co nabízíme ve šk. roce Co nabízíme ve šk. roce Co nabízíme ve šk. roce Co nabízíme ve šk. roce MATEMATIKA Kroužek matematických.
 Zdroj: anketa, školní rok 2012/2013  Nejvíce ceněny:  Komunikace – absolutně nejvíc pochval, otevřená komunikace  Kvalita sboru – profesní.
Projekt Budu školákem Program pro předškoláky a jejich rodiče:
CLIL Content and Language Integrated Learning
NIPOS TANEČNÍ A POHYBOVÁ VÝCHOVA z pohledu Národního informačního a poradenského střediska pro kulturu 1) výzkum 2) vzdělávání 3) příklady.
Spolupráce se Základní školou, Masarykova, Rychnov nad Kněžnou v rámci projektu „Nadané dítě.eu“ v lednu 2010 spolupracovala Pedagogicko-psychologická.
Projekt Bolzanova kreativní škola • Vývoj školního vzdělávacího programu • Informační centrum (knihovna) • Zvýšení kvality výuky cizích jazyků • Elektronický.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Moderní učebny Atrium s malým vodním prvkem, Zajímavou výuku s …
Děti se učí kvůli budoucnosti, ne kvůli známkám! Analýza dotazníkového šetření projektu Pohoda.
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Vysoké mýto.
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
Hodnocení klíčových kompetencí ZŠ Jablunkov 2009/102010/11.
TRÉNINK KOMUNIKAČNÍCH A PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ V OBLASTI VELETRHŮ
Kdo jsme? Jsme sportovní soukromá škola, která, přestože má sportovní zaměření, je otevřená všem, kteří chtějí kvalitní základní.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
Základní škola Merklín, okres Plzeň - jih
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
Možnosti vizualizace výuky
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
Lidé kolem nás…….. Speciální mateřská škola Blanická 16 Olomouc
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
„Umět a znát, abychom si v životě věděli rady“
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Filozofické fakulty a příprava budoucích učitelů Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci Jiří Lach – děkan.
Motivace ve výuce přírodopisu
Kompetence žáka – absolventa Ing. Dana Juchelková
Zdravá škola.
Jindřichův Hradec, Školní a veřejné knihovny – spolupráce v regionu Konkurence? Ne! Spolupráce …
Praha 5/2014 Fórum prevence dětské nadváhy a obezity.
Komunitní a otevřená škola
Škola Vinoř Anketa březen 2015.
Základní škola Uničov, Haškova 211 Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ , realizace – INVESTICE.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Žákovský parlament. Charakteristika Prostředník mezi učiteli a žáky, žáky a vedením školy, školou a obcí Prostředník mezi učiteli a žáky, žáky a vedením.
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
ICT ve výuce jazyků Petr Caloň Masarykovo gymnázium Příbor.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
Mgr. Libuše Přikrylová, manažer pracovní skupiny.
ZŠ DĚČÍN 1 Kariérové poradenství na základní škole.
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
Počet odevzdaných dotazníků: 40.  Kvalitní pedagogický sbor – 2x  Netřeba cokoli měnit  Skvělá úroveň výuky  Pohodové prostředí školy,
MAP – Místní akční plán ORP RK
Setkání zpracovatelů MAP ve Středočeském kraji
Šablony OP VVV a podpora nadání
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Aktuální informace o stavu
Jak na akční plán?.
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Š A B L O N Y II.
Informace o projektu IKAP
Školní vzdělávací program
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAHA 7 Strossmayerovo nám. 4
Transkript prezentace:

ZŠ KUNOVICE, U PÁLENICE

ŠKOLA, KDE SI SVŮJ POCIT ÚSPĚCHU ZAŽIJE KAŽDÉ DÍTĚ

ŠKOLA,KDE UČITELÉ I ŽÁCI PŘEMÝŠLEJÍ NAD TÍM, CO, JAK A PROČ DĚLAJÍ

CO NA ŠKOLE OCEŇUJÍ RODIČE

Zdroj: anketa, školní rok 2012/2013 Nejvíce ceněny: Komunikace – absolutně nejvíc pochval, otevřená komunikace Kvalita sboru – profesní i lidské kvality, stabilita Kvalita výuky – pestrost, moderní výukové postupy Projekty, aktivity – zapojení do řady akcí Zapojení do soutěží a olympiád – jak počet zapojených žáků, tak výsledky Vybavení školy a tříd – výrazně se zlepšuje Nabídka kroužků – množství, pestrost a snaha reagovat na poptávku Webové stránky školy – množství informací, často a pravidelně obměňované zprávy

CO NA ŠKOLU ŘÍKAJÍ ŽÁCI

Zdroj: společnost Scio, 2010 – 2013 Devadesát tři procent našich žáků by školu doporučilo svým kamarádům Taková čísla nás řadí mezi patnáct procent nejlépe hodnocených škol v České republice

CO NA ŠKOLU ŘÍKÁ ŠKOLNÍ INSPEKCE Zdroj: protokol České školní inspekce, květen 2013 Příjemná atmosféra při výuce i v celé škole Žáci aktivní a tvořiví Učivo podáváno srozumitelně a věcně Vyučování mělo přínosný charakter Vhodně využito vzájemné hodnocení a sebehodnocení žáků Výborně rozvíjena matematická, čtenářská a přírodovědná gramotnost

ŠKOLA S KVALITNÍ VÝUKOU Společnost Scio nás zařadila mezi školy s kvalitní výukou, které posouvají české školství dál Společnost Scio nás zařadila mezi školy, kde lidé dělají svou práci s nadšením, dokážou formulovat své myšlenky a sdělovat je ostatním

JSME FAKULTNÍ ŠKOLOU PEDAGOGICKÉ FAKULTY UP OLOMOUC Jsme fakultní školou Statut získávají školy: S kvalitní výukou S dobrým vybavením Uplatňující nové trendy S kvalifikovanými a kreativními učiteli

M ÁME PRESTIŽNÍ ZNAČKU RODIČE VÍTÁNI Jako první škola ve Zlínském kraji jsme získali značku „Rodiče vítáni“ Dostávají ji „školy, které dělají dobré věci a dovedou dobře komunikovat s rodiči svých žáků i s žáky samotnými“.

CENA ZA BEZPEČNOU ŠKOLU Odborníci ze Zlínského kraje nás opakovaně zařadili mezi školy, které: Se kvalitně starají o bezpečí dětí ve škole Předcházejí nežádoucím jevům Toto ocenění jsme získali dvakrát během tří let

V NAŠÍ ŠKOLE UČÍ ZLATÝ ÁMOS

Naše vyučující, Mgr. Růžena Hlůšková, vyhrála soutěž Zlatý Ámos o nejoblíbenějšího učitele České republiky Kromě hlavní ceny získala ještě titul Dětský Ámos od dětské poroty a zvítězila také v hlasování o Ámose sympaťáka

VZDĚLÁVÁNÍ V NAŠÍ ŠKOLE Nad rámec běžné výuky podporujeme (především sestavením učebních plánů, množstvím odučených hodin, nabídkou kroužků, zapojením do soutěží) tři vzdělávací oblasti: JAZYK A JAZYKOVÁ KOMUNIKACE (rozvoj jazykových schopností žáka se zaměřením na využití v praxi) INFORMANČÍ TECHNOLOGIE (orientace ve světě informací) ČLOVĚK A SVĚT ZDRAVÍ (zdravý životní styl, pohybové dovednosti)

VÝSLEDKY VZDĚLÁVÁNÍ Testy Scio, 9. ročník – ze tří oblastí jednou v lepší polovině škol, dvakrát v nejlepší třetině Testy informační gramotnosti – nejlepších 15% škol Srovnání úspěšnosti absolventů – studenti hlásící se na gymnázia – patříme mezi nejlepších 20% škol v ČR

EVROPSKÉ PROJEKTY

Jsme zapojeni do mnoha evropských projektů Díky tomu cestují naši žáci zdarma po celé Evropě a získávají cenné zkušenosti, často i sebevědomí Spolupracovali jsme a spolupracujeme se školami v těchto zemích: Irsko, Lotyšsko, Polsko, Severní Irsko, Slovinsko, Turecko Po Evropě díky projektům a stážím cestují také vyučující. Zkušenosti získávali v těchto zemích: Irsko, Lotyšsko, Německo, Polsko, Rakousko, Slovinsko, Turecko, Velká Británie

ŠKOLNÍ PROJEKTY

Podporujeme projektovou výuku Ve škole realizujeme desítky projektů Během těchto projektů spojujeme různé předměty, ale i ročníky Dětem taková výuka lépe umožňuje pochopit látku v souvislostech

NABÍDKA KROUŽKŮ

Nabízíme více než dvacet kroužků To je v průměru více než jeden kroužek na pedagoga Při nabídce vycházíme ze zájmu žáků a rodičů, na jejich názor se ptáme v anketách

VÝUKA NA WEBU Servis pro žáky i rodiče Každý týden na webu školy informace, co jednotliví vyučující ve svých předmětech probírali K dispozici učební materiály U některých vyučujících i ukázky písemných prací Webová žákovská knížka Rozvrhy Výuka Objednávky obědů

Z NÁMKY NA WEBU Kromě žákovské knížky najdete známky svých dětí i na webu Dostanete se k nim pomocí jedinečného přístupového hesla Všechny známky nejpozději týden po zkoušení nebo písemné práci Webová žákovská knížka Rozvrhy Výuka Objednávky obědů

VÝUKA ORIENTOVANÁ NA DOVEDNOSTI Zajímá nás, jestli žák: Umí spolupracovat s ostatními Uplatňuje vlastní nápady Umí řešit problémy Dokáže hovořit k věci Umí se poučit z chyb

PODPORUJEME TALENTOVANÉ IQ STAR To je název školní celoroční soutěže, kterou podporujeme talentované Výsledek nezáleží jen na studijních výsledcích, ale také na hodnocení spolužáků Ti nejlepší získávají hodnotné ceny, na které škola získává peníze od sponzorů

SOUNÁLEŽITOST SE ŠKOLOU

Záleží nám na tom, aby žáci žili se svojí školou. Proto: Podporujeme činnost žákovského parlamentu Jsme zavedli žákovská shromáždění, při kterých se jednou za dva měsíce schází všichni žáci a vyučující Proto se žáci k dění ve škole vyjadřují v mnoha anketách

TECHNIKA A LIDÉ

TECHNIKA LIDÉ Nebo raději naopak. Lidé a technika Naše škola je sice vybavena nejmodernější vyučovací technikou. To ale není cíl, jen prostředek. Nejdůležitější ve škole jsou lidé. Žáci a učitelé. Máme kvalifikované, odborně zdatné, aktivní a pozitivně naladěné vyučující, kteří (nejen) s pomocí techniky realizují kvalitní výuku.

LIDÉ!!!