Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, 330 22 Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Základní škola a mateřská škola Bečov nad Teplou
Oddělení vzdělávání trenérů FAČR. Motto Dovolte sobě i druhým se cítit dobře.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Strukturované učení PROJEKT EU
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
ORBIS PICTUS 21. STOLETÍ. Projekt je zaměřen na inovaci výuky odborných a všeobecně vzdělávacích předmětů za pomoci ICT, interaktivních a multimediálních.
Hodnocení škol a školských zařízení
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
PORADENSTVÍ ŠKOLA POVOLÁNÍ PŠP Zdokonalení diagnostického a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání.
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Vlastní hodnocení školy
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Vlastní hodnocení školy ► evaluace = lat. valere – přeneseno do angličtiny= self-evaluation ► Scrivena, 1991 = „proces určování podstaty, hodnoty a ceny.
Autoevaluační nástroje na naší škole
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Každá (základní) škola má mít přehled o svých vzdělávacích výsledcích.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Vlastní hodnocení školy
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Zahájení tvorby ŠVP co nás čeká co je základem kurikulární reformy základní přístup sestavení pracovních týmů časový harmonogram.
Střední odborné učiliště, Liběchov Autoevaluace školy.
RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech Zora Syslová.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Dobrá škola ?. Co je produktem školy? Výstupy: výsledky dlouhodobé efekty.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
„Zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků Střední školy zemědělské, p.o.“ CZ.1.07/1.3.44/
AUTOEVALUACE KVALITA A EFEKTIVITA VÝUKY
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Plán vzdělávacích aktivit
Evaluace v mateřských školách
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
Hlavní manažér SP Kvalita I
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Model intenzivní podpory
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Intenzivní podpora škol
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Transkript prezentace:

Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna, Plzeň

Zbytečný! Zbytečný!! Zbytečná!!!! Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě

 Výchovně vzdělávací proces (hospitace a aktuální 3 aspekty, klima školy, etika přístupu k žákům…)  Kvalifikace týmu (plán DVPP)  Vybavení školy  Spolupráce se školskou radou a Klubem rodičů  Management školy (řízení podřízených, kompetence, odpovědnost)  Další specifika (spolupráce s ÚSP)  Mimoškolní aktivity týmu Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě Hodnotili jsme vždycky …

 Autoevaluace jednotlivými pracovníky: Písemná (dle dotazníku-evaluační listy) Ústní –(hodnotící pohovory) Škol y Škol y : Vlastní : Strenght Weakness Opportunity Threaten Motto: Raduj se i z malých úspěchů. Mnoho kruhů, jeden střed. Vydržať ! Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě

 Co Ti tým přináší  Co přinášíš týmu  Profesní růst (preference a jejich zdůvodnění):  Stanovení vlastních cílů:  K dosažení cílů potřebuji:  V dosažení stanovených cílů mi brání:.  Co bych ve škole změnil?  Poznámky (co se nikam nevešlo).

Samostatnost Zodpovědnost Zájem o děti Spolehlivost Empatie Obava z vyhoření Komunikace Informovanost Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Příklady výstupů u pedagogických pracovníků: Cesta ke kvalitě

Základní škola a Odborná škola, Zbůch V Sídlišti 349 Evaluační zpráva Školní rok 2008/09 Obsah 1. CHARAKTERISTIKA ŠKOLY 2. VYBAVENÍ ŠKOLY 3. CHARAKTERISTIKA PED. SBORU 4. AUTOEVALUACE ŠKOLY A JEJÍ 5. EVALUAČNÍ ČINNOST 6. HODNOCENÍ PRÁCE V OBLASTI KURIKULÁRNÍ REFORMY ZA ŠKOLNÍ ROK 2008/09 7. HODNOCENÍ SPOLUPRÁCE S KLUBEM RODIČŮ 8. ŘÍZENÍ ŠKOLY 9. HODNOCENÍ ŠKOLY FORMOU AUTOEVALUACE JEDNOTLIVÝCH PRACOVNÍKŮ 10. HODNOCENÍ UVNITŘ MANAGEMENTU ŠKOLY 11. HODNOCENÍ MIMOPRACOVNÍCH AKTIVIT 12. HODNOCENÍ PRÁCE S ÚSP 13. ZÁVĚRY Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě

 Participace všech lidí  Zpětná vazba  Podklad pro týmová pravidla  Dobrá vypovídací hodnota (lze i okamžitá korekce)  Problém-prokazatelný  Poplatnost současnosti (orientace na výkon a sebevědomí jedince, hodnotící pohovory u firem)  Zbytečné viz. 2. slide  Pořád nové  Obtížné hodnocení zvláště sebe sama  Náročná administrace  Časově náročné-pohovory  Nejednotnost dána obecným zadáním Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě Poznámky k evaluaci:

 Ano, ano, ano…skoro pořád. Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě

Povinnost nás uschopňuje dělat různé věci dobře, ale láska nám dává schopnost dělat je skvěle. Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě