Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0526 Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity Aktivita VI/2 - Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností.
Druhy výloh podle konstrukce
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
Vlajková výzdoba Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název SŠ: SŠŽ Sokolov Číslo projektu: CZ.107/1.500/ Název projektu:
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Z čeho se skládá písmeno
„EU peníze středním školám“
Zlatý řez v kompozici Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
Zámky v našem okolí Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter Střední škola živnostenská Sokolov 2013.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Světlostní kontrast Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A7 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníŘíjen.
Význam informací v podnikání
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Bitmapa a pixel Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter Střední škola živnostenská Sokolov 2013.
VY_32_INOVACE_EKO_01 VZNIK MARKETINGU.
„EU peníze středním školám“
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
„EU peníze středním školám“
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A3 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
V ÝUKOVÝ MATERIÁL VYTVOŘENÝ V RÁMCI PROJEKTU „EU PENÍZE ŠKOLÁM “ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Analýza vlastního podniku
„EU peníze středním školám“
Marketingové prostředí
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Podnikatelský plán struktura plánu.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
KVADRATICKÉ NEROVNICE. Název projektuModerní škola Registrační číslo projektu CZ.107/1.500/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Tržní prostředí.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Analýza hodnot zákazníka
Marketingový systém řízení
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název vzdělávacího materiáluSWOT analýza Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_30_11 Jméno autoraMgr. Dagmar Vaďurová Název školy Střední škola živnostenská Sokolov, příspěvková organizace

Marketing SWOT analýza

SWOT analýza poskytuje nástroj v podobě komplexní metody kvalitativního vyhodnocení veškerých stránek fungování organizace ziskové i neziskové a její současné pozice na trhu. Podstat metody spočívá v kvalifikaci a ohodnocení jednotlivých faktorů, které jsou rozděleny do čtyř základních skupin. 1. Faktory vyjadřující silné vnitřní stránky organizace. 2. Faktory vyjadřující slabé vnitřní stránky organizace. 3. Faktory vyjadřující příležitosti vnějšího prostředí. 4. Faktory vyjadřující hrozby vnějšího prostředí.

SWOT analýza Je to metoda hodnocení marketingového prostředí firmy. Skládá se ze dvou částí: a) SW analýza – hodnocení silných a slabých stránek, b) OT – analýza hodnocení příležitostí a hrozeb na trhu.

Interní analýza S – silné stránky Prestiž výrobku firmy (konkurenční výhoda). Řešení - pokračovat v tvorbě dobré pověsti u veřejnosti. Efektivní výroba a minimalizace nákladů (konkurenční výhoda). Řešení - vyvarovat se nákladů s vlivem na kvalitu finálního výrobku.

W – slabé stránky Nekvalifikovaní zaměstnanci – riziko nekvalitní práce. Řešení - zvyšovat kvalifikaci u stávajících pracovníků, nebo přijetím nových kvalifikovanějších zaměstnanců. Neschopnost vnímat trh – riziko ztráty kontaktu se zákazníkem a vnímání jeho potřeb. Řešení – provádět výzkum mezi spotřebiteli, zjistit jejich požadavky, přání a sledovat trendy na trhu.

Externí analýza O - příležitosti Stárnutí obyvatel – segment tvoří senioři. Řešení – zaměřit se na seniory, změna nákupních preferencí, nabídnout kupujícím produkt odpovídající jejich novým finančním možnostem. Volný trh v EU – nová teritoria. Řešení – zaměřit se na další země a získat nové kupující. Devalvace měny – lepší možnost exportu do zahraničí. Řešení – zaměřit se na vývoz zboží, zboží se stává levnější.

T - hrozby Pokles počtu obyvatel – připravit firmu na změnu. Stárnutí obyvatel – připravit firmu na změnu struktury obyvatelstva. Vstup konkurenční firmy na trh - inovovat výrobky, zkvalitňovat služby. Volný trh v EU – připravit se na konkurenční firmy. Devalvace změny – zdražení zahraničních kapitálových statků je nutné hledat nové domácí dodavatele. Inflace – znehodnocování peněz vede k šetrnosti a omezování nákupních výdajů je nutné nabídnout cenově výhodnější produkty.

Zdroje KOTLER, P. Moderní marketing, 4. evropské vyd. Grada ISBN SEIFERTOVÁ, Věra. Základy marketingu, Praha. ČVUT ISBN