Integrovaná střední škola,Slaný

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_04
Advertisements

Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_08
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_07
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_13
Tematická oblast: Vytápění – 1. ročník Instalatér
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_19
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_16  
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_01
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_14 Název materiálu:Tepelná pohoda Tematická oblast:Vytápění – 1. ročník Instalatér Anotace:Prezentace.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_DVOLE_SUROVINY1_08
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_VEJPA_POTRAVINY1_01 Název materiálu:Poživatiny a potraviny. Tematická oblast:Potraviny a výživa 1. ročník Anotace: Prezentace.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUMJI_TELOCVIK_02 Název materiálu:Varovné signály Tematická oblast:Tělesná výchova – 1. ročník Anotace:V posledním desetiletí.
Integrovaná střední škola,Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_03  
Integrovaná střední škola, Slaný
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673,
Tematická oblast: Vytápění – 1. ročník Instalatér
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_18 Název materiálu: Přírodní památky 2 Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží.
Tematická oblast: Vytápění – 1. ročník Instalatér
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_08
Integrovaná střední škola,Slaný
 Označení materiálu: VY_32_INOVACE_STEIV_FYZIKA1_03  Název materiálu: Vzájemné působení těles, pohybové zákony  Tematická oblast:Fyzika 1.ročník  Anotace:
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_18
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Integrovaná střední škola, Slaný
 Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_03  Název materiálu: Drama  Tematická oblast: Estetika, 1. ročník  Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_19
Integrovaná střední škola, Slaný
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Integrovaná střední škola, Slaný
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_08
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_20
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_01_prezentace
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_15
Integrovaná střední škola, Slaný
Integrovaná střední škola, Slaný
Integrovaná střední škola, Slaný
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_15 Název materiálu: Kulturní památky 1 Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží.
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_DVOLE_SUROVINY1_10
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_02  
Integrovaná střední škola, Slaný
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_16 Název materiálu: Kulturní památky 2 Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_03
Integrovaná střední škola, Slaný
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
Transkript prezentace:

Integrovaná střední škola,Slaný Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUMJI_TELOCVIK_15 Název materiálu: Komerční reklama Tematická oblast: Tělesná výchova – 1. ročník Anotace: Reklama je fenoménem doby. Je dobré třídit a poznávat druhy reklam. Cílempráce je vytvořit podpůrný didaktický materiál, přiměřeně odborný, pro výuku žáků na úrovni SOU. Očekávaný výstup: Žáci se orientují ( v rámci možností ) ve světě reklamy.Poznají neetickou reklamu. Poznají agresivní klamavou reklamu. Klíčová slova : Metodika: Slouží jako podklad pro žáky k procvičování v návaznosti na předcházející výklad. Lze rozeslat žákům elektronicky či elektronicky prezentovat ve výuce. Obor: žáci SOU Ročník: 1.  Autor: Bc.Ruml Jiří Zpracováno dne: 20. 8. 2013   Prohlašuji, že při tvorbě výukového materiálu jsem respektoval(a) všeobecně užívané právní a morální zvyklosti, autorská a jiná práva třetích osob, zejména práva duševního vlastnictví (např. práva k obchodní firmě, autorská práva k software, k filmovým, hudebním a fotografickým dílům nebo práva k ochranným známkám) dle zákona 121/2000 Sb. (autorský zákon). Nesu veškerou právní odpovědnost za obsah a původ svého díla. Integrovaná střední škola,Slaný

Integrovaná střední škola,Slaný KOMERČNÍ REKLAMA Integrovaná střední škola,Slaný

Integrovaná střední škola,Slaný Reklama je fenoménem dnešní doby. Její původ sahá až ke vzniku obchodu jako takového. Od svého vzniku prošla mnoha změnami a dnes již prostupuje téměř vším. Slouží jako jeden z nejsilnějších nástrojů k manipulaci a ovládání lidí. Integrovaná střední škola,Slaný

Integrovaná střední škola,Slaný Reklama je možná stará jako samo lidstvo či od vzniku obchodování. Ve svých prvopočátcích ovšem existovala pouze v grafické podobě: Stále ještě se s touto formou reklamy můžeme setkat na tržištích, kde jeden obchodník přes druhého ukazuje obraz předmětu a vychvaluje své zboží. Reklama v ústní psané podobě samozřejmě přichází později. Integrovaná střední škola,Slaný

Integrovaná střední škola,Slaný První písemný záznam o reklamě se dochoval na hliněné tabulce, kterou archeologové objevili v Egyptě, v místě bývalého starověkého královského města Memfis. Stojí na ní: „Zde žiji já, Rinos z Kypru z milosti bohů obdařený uměním vyložit neomylně každý sen.“ Jde tedy o první – i když skromný – čtyři tisíce let starý billboard Integrovaná střední škola,Slaný

Integrovaná střední škola,Slaný CE JE VLASTNĚ REKLAMA ? Reklamou se rozumí oznámení, předvedení či jiná prezentace šířené zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské činnosti, zejména podporu spotřeby nebo prodeje zboží, výstavby, pronájmu nebo prodeje nemovitostí, prodeje nebo využití práv nebo závazků, podporu poskytování služeb, propagaci ochranné známky. Integrovaná střední škola,Slaný

Integrovaná střední škola,Slaný S vynálezem knihtisku vzniká tištěná reklama, od té doby jsou známy letáky a tištěné inzeráty, i když samozřejmě neměly dnešní podobu. Průmyslová revoluce zahájila období, kdy se reklama začíná vyvíjet taková, jakou ji známe dnes. Výrobky průmyslových podniků potřebovaly odbyt a v roce 1841 vzniká v USA první profesionální reklamní agentura. Reklamy z První republiky jsou dokladem toho, že s rozmachem sdělovacích prostředků, zvláště pak novin, rostl i objem reklamy. Integrovaná střední škola,Slaný

Integrovaná střední škola,Slaný Do reklamy se řadí i označování firemních budov či prodejen pomocí nápisů či vývěsních štítů. Patří sem též různé reklamní poutače , stojany, tabule či billboardy a zařízení v místě prodeje (dnes například stále častěji používané LCD obrazovky přehrávající v prodejně dokola reklamní spoty). Integrovaná střední škola,Slaný

Integrovaná střední škola,Slaný CO JE CÍL REKLAMY tvorba zisku tvorba silné značky zvýšení poptávky posílení pozice na trhu zlepšování pověsti firmy – pozitivní image motivace vlastních pracovníků rozšíření distribuční sítě Integrovaná střední škola,Slaný

Přesvědčovací reklama Reklama na důležité věci JAKÝ JE ÚČEL REKLAMY Informativní reklama (informuje o nových produktech, akcích,...) Přesvědčovací reklama (dává důraz na značku, podněcuje zákazníky k rychlé koupi) Připomínací reklama (připomíná, kde si určitý výrobek mohou zákazníci koupit, nebo do kdy si ho mohou koupit) Reklama na důležité věci (jako např. na třídění odpadků) Integrovaná střední škola,Slaný

Novým fenoménem je reklama internetová Internetovou reklamou se rozumí přilákat na své webové stránky co nejvíce návštěvníků. Nejvíce používanou metodou, jak tohoto docílit, je : Bannerová reklama – v praxi vypadá takhle Integrovaná střední škola,Slaný

Integrovaná střední škola,Slaný Reklama, aby zapůsobila na co nejvíce lidí, by měla být zpracována co nejjednodušší srozumitelnou formou pro danou cílovou skupinu. Pracuje se společenskými hodnotami, které využívá a také formuje ve svůj prospěch. Reklamy se snaží o změnu názoru spotřebitele na daný výrobek, tím mění jeho chování a jeho hodnoty. Televizní reklama je nejúčinnější, má totiž nejvýznamnější vliv na příjemce. Obsahuje jak obrazovou, tak zvukovou složku, čímž působí na více smyslů najednou. Integrovaná střední škola,Slaný

Integrovaná střední škola,Slaný Reklama především nesmí být klamavá, skrytá, podprahová či v rozporu s dobrými mravy. Nesmí podporovat chování poškozující zdraví nebo ohrožující bezpečnost osob nebo majetku, jakož i jednání poškozující zájmy na ochranu životního prostředí. Nesmí propagovat výrobky či služby, které jsou zakázané. Integrovaná střední škola,Slaný

Integrovaná střední škola,Slaný Zvláštní podmínky se vztahují na reklamu uvádějící zvláštní nabídku, reklamu zaměřenou na mládež do 18 let. tabákové výrobky alkoholické nápoje léčiva střelné zbraně a střelivo pohřebnictví Integrovaná střední škola,Slaný

ČASTO SE SETKÁVÁME S KLAMAVOU REKLAMOU Zákon č. 40/1995 Sb. Je zákon o kontrole a regulaci reklamy Regulace reklamy tak představuje specifický režim regulace každého informačního působení profesionálních obchodníků ve společnosti a na společnost jako takovou Integrovaná střední škola,Slaný

Metody klamavé reklamy Reklama navozuje, že bez koupě zboží můžete utrpět vážnou újmu vy, nebo vaše děti. Reklama proklamuje vlastnosti, které výrobek nemá nebo mít nemůže. Reálné složení výrobku neodpovídá složení uvedenému na obalu. Vyobrazení na obalu výrobku naprosto neodpovídá obsahu balení Integrovaná střední škola,Slaný

Integrovaná střední škola,Slaný PŘES VŠECHNA NEGATIVA Má každý z nás právo na informace. I reklama je vlastně jejich nositelem. Přináší informace o zlepšení kvality zboží a služeb, o nových produktech či službách, udržuje v povědomí značku firmy, a tím také zvyšuje možnosti výběru pro spotřebitele. Příjem z reklamy rovněž zajišťuje chod médií, sportovních klubů, neziskových organizací apod. Integrovaná střední škola,Slaný

Integrovaná střední škola,Slaný Použité zdroje : http://cs.wikipedia.org/wiki/Reklama Integrovaná střední škola,Slaný