PRAVIDLA HRY aneb Jaké si to uděláme, takové to budeme mít

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_M.5.19-Desetinná čísla-prezentace
Advertisements

Množiny Přirozená čísla Celá čísla Racionální čísla Komplexní čísla
Konstrukce trojúhelníků
Třídní schůzky 29. května Protančili jsme čtvrtým ročníkem.
David Kuthan Karolína Korešová Michal Trmal
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí z šestého ročníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí znalosti.
Osově souměrné útvary Narýsuj čtverec A'B'C'D' osově souměrný se čtvercem ABCD podle osy o, která prochází body A, C. Osa souměrnosti o prochází body A,
Krácení a rozšiřování postupného poměru.
Rozšiřování zlomků Krácení zlomků Rovnost zlomků
Chemie technické lyceum 1. ročník
Úprava RVP ZV 2013 Matematika
20.1 Trojúhelníková nerovnost
Zlomky RNDr. Ivana Holubová.
Zlomky – souhrn VY_32_INOVACE_11
* Středová souměrnost Matematika – 7. ročník *
Vánoční matematický kufr
Jak zjistíme, co jsou to shodné útvary ?
* Druhá odmocnina Matematika – 8. ročník *
* Druhá mocnina Matematika – 8. ročník *
* Třetí odmocnina Matematika – 8. ročník *
31.1 Povrch kvádru + síť Zkus najít na obrázcích kvádry.
Sčítání, odčítání, násobení a dělení úhlů (početní)
* Třetí mocnina Matematika – 8. ročník *
Matematika Opakovat geometrické tvary Čtverec Obdélník Trojúhelník
Rovnoběžníky Marcol René.
Elektronická učebnice - II
* Osová souměrnost Matematika – 6. ročník *
21.1 Útvary souměrné podle osy
STATISTIKA. Úvodní hodina MAlnU&feature=related.
Racionální čísla.
NOVÁ MATURITA Informace pro maturanty ve školním roce 2015/2016.
DIDAKTIKA MATEMATIKY III Růžena Blažková PdF MU Brno.
Autor: Mgr. Radek Martinák Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Základní geometrické rovinné útvary 3 - úhly.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák Společný násobek a dělitel - co jsou násobky čísel? - dokážeme najít společné.
Anotace: Materiál je určený pro 1. ročník učebního oboru, předmět matematika. Inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názorně vypracovanými.
Opakování na 3.písmenou práci 6.ročník
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Co mají společného zlomky
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
Převeď zlomky do základního tvaru:
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
* Násobení zlomků Matematika – 7. ročník *
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
STATISTIKA.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Ekonomika – 4.A Úvodní hodina.
Opakování 2. písemná práce
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Krácení a rozšiřování postupného poměru.
* Porovnávání zlomků Matematika – 7. ročník *
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
h I. OPAKOVÁNÍ 1) Zaokrouhli deset. čísla na: 3, Setiny Jednotky Deseti tisíciny Desetiny Tisíciny …………………… 85, …………………… 1,751.
RACIONÁLNÍ ČÍSLA.
POVRCH A OBJEM KRYCHLE A KVÁDRU
Krácení a rozšiřování postupného poměru.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Čelákovice
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Povrch krychle.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B30Fy6_Hmotnost 2
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Středová souměrnost Název : VY_32_inovace_17 Matematika - středová.
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_03 Objem a povrch
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Transkript prezentace:

PRAVIDLA HRY aneb Jaké si to uděláme, takové to budeme mít Matematika 6. ročník PRAVIDLA HRY aneb Jaké si to uděláme, takové to budeme mít

Co nás čeká – 1. pololetí Téma (díl učebnice) Měsíc Poznámky   Rozšířené opakování učiva 1. stupně (1) září Pravidla výuky a hodnocení Čísla operace s nimi Opakovací pracovní list, 2 testy Geometrické útvary v rovině Opakovací pracovní list, test, rys První čtvrtletní písemná práce říjen Souhrn, psaní, oprava Desetinná čísla (2) Porovnávání, zaokrouhlování, násobení a dělení desetinných čísel 10, 100, 1000 Jednotky délky, hmotnosti, obsahu, převody jednotek Násobení desetinného čísla přirozeným číslem, desetinným číslem Dělení desetinných čísel přirozeným číslem; aritmetický průměr listopad  2 – 3 testy, ústní zkoušení, velký DÚ Úhel a jeho velikost (3) Pojem úhel. Přenášení úhlu, měření úhlu, osa úhlu. Sčítání a odčítání úhlů – stupně a minuty, úhly pravé, ostré, přímé, tupé. prosinec Úhly kolem nás 2 testy, rys Druhá čtvrtletní písemná práce leden Souhrn, psaní, oprava, sebehodnocení

Co nás čeká – 2. pololetí Dělitelnost přirozených čísel (2) Téma (díl učebnice) Měsíc Poznámky   Dělitelnost přirozených čísel (2) Prvočísla, složená čísla Pravidla dělitelnosti Společný dělitel, společný násobek leden  2 testy, ústní zkoušení osová souměrnost (3) Osa souměrnosti a zobrazování v osové souměrnosti Útvary osově souměrné a souměrně sdružené podle středu únor rys – pravidelné mnohoúhelníky, test Trojúhelník (3) Trojúhelník – značení stran a úhlů, druhy trojúhelníků březen  test Významné úsečky v trojúhelníku, těžiště trojúhelníka rys – trojúhelníky, test Třetí čtvrtletní písemná práce Souhrn, psaní, oprava, sebehodnocení Objem a povrch kvádru a krychle (3) Kvádr, krychle a jejich obrazy. Síť kvádru a krychle. Povrch kvádru a krychle. Jednotky objemu. Objem kvádru a krychle. duben  2 – 3 testy, velký DÚ Zlomky (EL) Základní tvar, krácení a rozšiřování zlomků Společný jmenovatel, převod na společný jmenovatel, porovnávání  2 testy, velký DÚ, ústní zkoušení Opakování po tématech květen  pracovní listy čtvrtá čtvrtletní písemná práce červen

1. Nosím pomůcky, jsou to moje zbraně ŽK a diář – nosím vždy a všude Sešit na M – jeden velký A4 školní + jeden A5 malý domácí; jeden malý tenký ve škole na testy Učebnice – zpočátku 1. díl, dále se díly budou střídat –do diáře požadavky na změny Rýsovací pomůcky na každou hodinu M: Kružítko Pravítko nebo delší trojúhelník Trojúhelník s ryskou Naostřená tužka nebo mikrotužka Guma Kalkulačka je dovolena na některé hodiny.

2. Jsem celkově připraven: Matematika začíná už večer! Chodím včas spát Snídám, svačím a dodržuji pitný režim o přestávkách WC používám o přestávce Pomůcky mám v pořádku a při ruce Na čtvrtletní písemku jsou dovoleny cucavé bonbóny, pití, rozinky

3. Jsem celkově připraven: Ve škole a doma úspěšně pokračuje! Hodin M se účastním AKTIVNĚ (jsem duchem na nich) Pokud nerozumím, je MOJÍ zodpovědností se ptát a žádat konzultace Ptám se po dokončení věty, neskáču do řeči, hlásím se Konzultace jsou pro všechny, kdo potřebují; jsou ale po dohodě s vyučujícím – tzn. ne vždy hned a nikdy těsně před oznámeným testem či písemkou Každý den doma AKTIVNĚ otevírám sešit na M a diář Mám zapsány všechny DÚ, požadavky na další hodiny (sešit), termíny testů a písemek, časy konzultací (diář)

BONUS: Moudra pro úspěšnost v matematice, aplikovatelná i na život Pokud je matematika tvým nepřítelem, snaž se ji poznat. Nepřítele, kterého neznáš, nemůžeš porazit. Když se chceš půl roku flákat, počítej s tím, že se pak můžeš stejně dlouho snažit naplno, než začnou být vidět lepší výsledky. A to bývá pozdě. Kdo se bojí, nesmí do lesa. A na matematiku už vůbec ne. Jestli si myslíš, že to dokážeš, dokážeš to. Jestli si myslíš, že to nedokážeš, máš pravdu. (Mary Kay Ash)