Představení kandidáta na rektora Prof. Ing. František Vejražka, CSc.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Proč studovat na Vysoké škole Karla Engliše?
Advertisements

Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Vědecko-technologické parky, technologická centra – zkušenosti z budování a provozu (Ostrava, Praha) Jaromír Dudek Bratislava,
Prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. vedoucí katedry
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem - Aplikovaný výzkum prof. Jiřina Jílková Biomedicínský výzkum Ústí nad Labem, 23. května
PŘÍPRAVA GRANTOVÉHO PROJEKTU prof. RNDr. Jiří Patočka, DrSc.
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Vize JMK v inovacích Vize JMK v inovacích JMK je nejvíce inovativní region v rámci ČR a mezi prvními padesáti v EU JMK je nejvíce inovativní region v rámci.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
KURZY PRO VYSOKOŠKOLSKÉ PEDAGOGY doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
CZ / /0037 Přímá komunikace mezi fakultami a průmyslem – Brána k výzkumu Žadatel: MEDICOMP s.r.o. Partneři: PřF UK Praha, MFF UK Praha,
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Prezentace společnosti Metrostav a.s.
Jakub Fischer kandidát na předsedu RVŠ pro období
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě (ESD)
Příprava pracovníků v Tanex,PLASTY a.s. Ing. Dana Spejchalová, Ph.D.
Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna,
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Výzkum, vývoj a inovace v ČR Výzkum, vývoj a inovace v ČR Seminář Ochrana průmyslového vlastnictví Praha, 6. června 2007.
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Vysoké školy a Národní politika výzkumu a vývoje a její realizace Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
ÚTVAR TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Praxe centra pro transfer technologií Pomoc komerčnímu uplatnění poznatků vznikajících na VUT v Brně Seminář k třetí roli VŠ.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 regionu NUTS 2 hlavní město Praha Podpora inovací Oddělení řízení a implementace JPD 3, MPSV Ing. Světlana.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Buďte vítáni na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
Terciární vzdělávání v ČR podíl veřejných vysokých škol (VVŠ): 84% Nárůst počtu studentů a zaměstnanců VVŠ nárůst [%] studenti
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Vysoká škola Karlovy Vary, o.p.s. Výzkum, vývoj a inovace na VŠ v ČR Pavel Švejda INOVACE 2009, Týden výzkumu, vývoje a inovací v ČR, 1. –
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace FPH v rajské budově Dislokace FPH v rajské budově 2. Informace o setkání studentů s vedením.
Obor: Kybernetika a měření Jaké studium zajišťují katedry typ obor stud./rok bakalářské Kybernetika a měření 150 magisterské Kybernetika a měření - RT,
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Mise a vize VŠKV  Jediná vysoká škola se sídlem v Karlovarském kraji  Jedinečnost vzdělávacího programu neuniverzitního typu  Inovační inženýrství.
MOTIVAČNÍ PROGRAM PRACOVNÍKŮ
Osnova kurzu Modul B6 – Informační podpora projektového řízení Ing. Martina Čaputová VŠB-TUO 1.Cíl kurzu Absolvováním kurzu získáte: a) znalost základních.
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Představení kandidáta na rektora Prof. Ing. František Vejražka, CSc.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Koncept CSR na ČZU. Představení členů týmu  Monika Hezinová (ČZU)  Denisa Sládková (ČZU)  Štěpán Pospíšil (ČZU)  Dominika Petrová ( VŠE)  Filip Simon.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
ČVUT V PRAZE 2005 Co dál? Jak dál? Co mohu nabídnout? Internacionalizace, Kvalita a excelence akademických činností Kvalita a kultura akademického života.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Kandidát na rektora JU prof. Ing. Miloslav Šoch, CSc., dr. h. c., 2016.
ČVUT zítra prof. RNDr. Miroslav VLČEK, DrSc.. ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE 2 Postavení univerzity v měnícím se světě  Boloňské deklarace a společný.
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Ostravská univerzita (1991 → )
Management projektu Fakulta sportovních studií MU Brno 2013 Ing
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT Nabízíme nové studijní zaměření Fyzika a technika termojaderné fúze Nové studijní zaměření, které FJFI ČVUT.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Strategie regionu, obce
Osobní management – modul č.4
václav havlíček uchazeč o volbu kandidáta na rektora čvut v praze
Transkript prezentace:

Představení kandidáta na rektora Prof. Ing. František Vejražka, CSc. Vážené dámy a pánové, předstupuji před Vás v krátké době už podruhé. Myslím, že většina z Vás slyšela mou minulou prezentaci. Nebyla nijak optimistická, protože její tón byl kriticky analytický. Nemyslím si proto, že bych dnes měl hledat další nedostatky školy. Budu se naopak snažit najít východiska a budu odkazovat na minulou prezentaci. Kdo by se s ní chtěl blíže seznámit, nalezne ji na záznamu z minulého shromáždění, příp. na mých www stránkách. Komu by nebyla dostupná ani tak, je zde několik vytištěných exemplářů Minulé vystoupení řada komentářů, za svou kritikou si však stojím, dokonce si myslím, že byla dost krotká. Myslím si, že jsem se dost trefil do černého Představení kandidáta na rektora Prof. Ing. František Vejražka, CSc.

Osnova prezentace O minulé volbě ČVUT = velká firma, marketink, manažer Rektor = manažer Proč kandiduji, vlastnosti Co především chci Shrnutí

1. Minulé vystoupení Bez studentů by nebylo ČVUT Žalostné studijní prostředí Jasná analýza současného stavu chybí závěry externích auditů se ignorují Nutno změnit způsob vedení školy kontrola kvality výuky Změnit atmosféru Návrhy opatření Kritizoval jsem absenci analýzy současného stavu Není využit dlouhodobý záměr, není včas generel, nevyužitá analýze Delloitte and Touche a EUA. Potěšilo mne došlo k nápravě některých roky a měsíce trvajících nedostatků Setrvávají problémy mající kořeny ve špatné komunikaci a tou se především hodlám dnes zabýbat a na jejím základě chci nabídnout řešení

Současné studijní prostředí

2. ČVUT = velká firma ubytovává hospodaří s 7 500 studentů poskytuje stravování a vaří 6 000 jídel denně hospodaří s 2,8 miliardami Kč má k 30. 9. 2005 3 700 zaměstnanců 23 500 studentů

2. ČVUT = velká firma více lůžek má 5 měst v ČR hospodaří s 2,8 miliardami Kč má k 30. 9. 2005 3 700 zaměstnanců 23 500 studentů patří mezi 4 největší průmyslové podniky v ČR (jen zam. - 22) ubytovává 7 500 studentů více lůžek má 5 měst v ČR poskytuje stravování a vaří 6 000 jídel denně je největším stravovacím podnikem v ČR Údaj podle statistiky Asociace inovačního podnikání. Nad 10 tis. Mají 4 podniky (např. ČEZ, Eurotel), Mezi 22 jsme, když bereme jen zaměstnance.

2. ČVUT = velká firma  ČVUT potřebuje špičkového manažera v čele koncepci komunikační strategie a marketinku

3. Rektor = manažer Vytvořit tým a stát v jeho čele kvestor prorektoři děkani předseda AS ČVUT zástupce Studentské unie Děkani jsou novinka, jejich volbu ovšem příliš neovlivní a tedy nevybírá si. Musí však navázat s nimi spolupráci. Prorektoři – blízcí spolupracovníci. Potlačit zvyk fakult, že ovlivňují přes prorektora rektora. Prorektoři mladí Jmenovat zástupce – 6 let nebyl! Kvestor – klíčová osoba, výběrové řízení poradci – placení úředníci, platově na rovni prorektorů, ale bez pravomocí Členové týmu musí být zkušení učitelé, odborníci i manažeři, nežádejme však jejich excelentnost: jsou především manažeři a excelentní školu nevytvoří svou excelencí, ale shromážděním excelentních spolupracovníků.

3. Rektor = manažer Samostatná práce členů týmu Delegování pravomocí Děkani jsou novinka, jejich volbu ovšem příliš neovlivní a tedy nevybírá si. Musí však navázat s nimi spolupráci. Prorektoři – blízcí spolupracovníci. Potlačit zvyk fakult, že ovlivňují přes prorektora rektora. Prorektoři mladí Jmenovat zástupce – 6 let nebyl! Kvestor – klíčová osoba, výběrové řízení poradci – placení úředníci, platově na rovni prorektorů, ale bez pravomocí Členové týmu musí být zkušení učitelé, odborníci i manažeři, nežádejme však jejich excelentnost: jsou především manažeři a excelentní školu nevytvoří svou excelencí, ale shromážděním excelentních spolupracovníků.

Kvestor = riziková funkce

Kvestor = riziková funkce Okamžitě výběrové řízení, agentura

Kvestor = riziková funkce Okamžitě výběrové řízení, agentura Dynamický, mladý, s náležitou praxí

Kvestor = riziková funkce Okamžitě výběrové řízení, agentura Dynamický, mladý, s náležitou praxí Bez předchozího vztahu k ČVUT

Kvestor = riziková funkce Okamžitě výběrové řízení, agentura Dynamický, mladý, s náležitou praxí Bez předchozího vztahu k ČVUT Schopný okamžitě zjednávat nápravu chyb

Kvestor = riziková funkce Okamžitě výběrové řízení, agentura Dynamický, mladý, s náležitou praxí Bez předchozího vztahu k ČVUT Schopný okamžitě zjednávat nápravu chyb Dobře spolupracující s tajemníky fakult

Kvestor = riziková funkce Okamžitě výběrové řízení, agentura Dynamický, mladý, s náležitou praxí Bez předchozího vztahu k ČVUT Schopný okamžitě zjednávat nápravu chyb Dobře spolupracující s tajemníky fakult Neotřesitelný charakter

Kvestor = riziková funkce Okamžitě výběrové řízení, agentura Dynamický, mladý, s náležitou praxí Bez předchozího vztahu k ČVUT Schopný okamžitě zjednávat nápravu chyb Dobře spolupracující s tajemníky fakult Neotřesitelný charakter Je „pamětí školy“

4. Proč kandiduji, vlastnosti „Sloužím“ rektor není jen reprezentant musí obětavě pracovat na skvělé pověsti ČVUT škola potřebuje „hospodáře“ Rozumím ČVUT pedagogice vědě a výzkumu manažerské činnosti Zní poněkud starosvětsky a mj. proto „Prvý mezi rovnými“ Hospodář nesmí připustit, aby zchátraly výukové prostory, koleje. Za to není odpovědný jen minulý rektor, ale také děkan, vedoucí katedry, vyučující – svědčí to ovšem o tísnivé atmosféře školy, že se to „nahoře“ nevědělo. Rektor musí „jak fretka“ sledovat, co se na škole děje, nikoli reprezentovat…

4. Proč kandiduji, vlastnosti Myslím si, že jsem velmi dobrý a zkušený pedagog učil jsem a zavedl 19 nových předmětů mám po 30 let velmi dobré výsledky anket odborník přispěl jsem k rozvoji GPS GPS: od r. 1982, malá země, pochyby, že se můžeme zapojit do výzkumu družicové navigace nejen doma, ale i světově jsme proslulí v Mnichově jsme říkali firmě Alcatel, co má dělat jinak doktorand vysvětloval 30 kapitánům průmyslu, kde dělají chybu ve vývoji simulátoru družicového signálu v ČR vedoucí týmu „zavedení GPS do AČR“ zavedení systému GALILEO v ČR Člen výboru CGSIC IISC při Ministerstvu obrany a dopravy USA Summit v Portlandu Manažer zmíněné velké týmy po 12 let vedení katedry, která má i s doktorandy 80 lidí proděkan, prorektor – tam se ale tolik lidí neřídí zmíněné úkoly –te´D NAPŘ. GRANT S ROZPOČTEM 70 MIL. NA 5 LET Vědecká kariéra začíná před lety – spoluautor palubního vybavení letadla L 410/610

4. Proč kandiduji, vlastnosti manažer manažerské schopnosti řídil jsem velké týmy i mimo ČVUT získal jsem pro své pracoviště 220 mil.Kč týmové cítění vztah ke škole

5. Co především chci Komunikaci a marketink Podmínky pro studenty, učitele, pracovníky Rozvíjet vědu a výzkum, včetně aplikací Spolupracovat s průmyslem Budovat školu Řídit školu a rektorát

5. Co především chci Komunikaci a marketink Podmínky pro studenty, učitele, pracovníky Rozvíjet vědu a výzkum, včetně aplikací Spolupracovat s průmyslem Budovat školu Řídit školu a rektorát

Komunikace akademické obce Příklad 1: Student plivnul na okénko studijního oddělení krize Studijní oddělení tvrdí „studenti jsou hrozní“ (a ostřejší výrazy) Nedobrý vztah studentů a zaměstnanců: student plivne za okénko a mohou za to všichni studenti. Zabýval se někdo tím, proč student plivnul na okénku – pochybuji, že to bylo bez důvodu – velká emoce, pokoření… Udělám čáru, nejdu do volby se mstou vůči rektorovi. Kritický pohled zejména na učitele bez praxe - nic nedokázala, „chceme hrdiny“ – jako je Pavelka Stárnoucí rodiče: tohle nedělej, přines, smekni, to nenos, vem si svetr

Komunikace akademické obce Příklad 2: Stalo se: docent T. byl arogantní vůči studentům krize Studenti tvrdí „kantoři jsou k nám arogantní“ Nedobrý vztah studentů a zaměstnanců: student plivne za okénko a mohou za to všichni studenti. Zabýval se někdo tím, proč student plivnul na okénku – pochybuji, že to bylo bez důvodu – velká emoce, pokoření… Udělám čáru, nejdu do volby se mstou vůči rektorovi. Kritický pohled zejména na učitele bez praxe - nic nedokázala, „chceme hrdiny“ – jako je Pavelka Stárnoucí rodiče: tohle nedělej, přines, smekni, to nenos, vem si svetr

Komunikace akademické obce Analýza skutečnosti Pracovníci (učitelé, referenti) z velké části senioři, mnohdy unavení s obavami z budoucnosti vzdálení problémům mladých úcta řada krizí Akademická obec se buduje Studenti nezatěžují se konvencemi bytostně touží po nových věcech kriticky hledí na učitele škola jim připomíná stárnoucí rodiče Úcta – pracovníci školy očekávají úctu – ta se ale buduje. Je ovšem nezbytná. Musíme mít pracovníky, kteří si zaslouží úctu.

Komunikace akademické obce Aktivní pracovníci krize Letargičtí pracovníci i studenti Akademická obec krize Letargičtí - podrtaz atmosféry – nutno aktivovat, řada metod, např. identita, ztotožnění se s ČVUT Aktivní studenti

Komunikace akademické obce Chci ji zlepšit studentskými anketami hospitacemi na všech úrovních pravidelnou návštěvou pracovišť (lidé!) zpětnou vazbou přes „odběratele“ studentů spolky absolventů

Komunikace akademické obce rektorát fakulta katedra student Klasická ukázka jak nemá marketink fungovat – chybí zpětná vazba, proto viz další slajd. Kariérní centrum Společné podniky, spin off, vědecký park, sdružená pracpovištrě, nevyhovujívcí legislativa- chci pracovazt na legoislativě

Komunikace akademické obce rektorát fakulta katedra student praxe spolupráce s průmyslem spolky absolventů ovlivňují tvorbu uč. plánů média média uchazeči o studium

Filozofie dobývání a udržení trhu Marketink ČVUT Nástroj komunikační strategie Ve firmě: Filozofie dobývání a udržení trhu marketink ČVUT ~ marketink firmy

Marketink ČVUT Cíl: ztotožnění (identifikace) s ČVUT Nejen grafický manuál „Láska k firmě“ ~ k ČVUT Touha po úspěchu, věhlasu ČVUT

Marketink a komunikace ČVUT Chci: Založit kariérní centrum ČVUT pomoc studentům při vstupu do zaměstnání máme místnost připravili jsme projekt Uspořádat oslavy 300 let ČVUT program - viz leták brožura k dispozici

5. Co především chci Komunikaci a marketink Podmínky pro studenty, učitele, pracovníky Rozvíjet vědu a výzkum, včetně aplikací Spolupracovat s průmyslem Budovat školu Řídit školu a rektorát

Chci zlepšit podmínky studentů - prostředky postavit novou budovu ČVUT asi o 200 mil. levněji ušetřené prostředky věnovat na rekonstrukce kolejí poslucháren

Porovnání nákladů na výstavbu 41,7 454 10 875 UTB Zlín 57,8 534 9 234 VŠB 89,2 437 4 900 U HK 40,7 918 22 517 U Pce 61,7 709 11 493 VŠE Praha 73,0 1 100 15 000 ČVUT Náklady tis.Kč/1m2 Náklady [mil. Kč] Už. plocha [m2] VŠ Cena 1m2 je dána usnesením Vlády ČR č.552/2004 a činí pro výuku a administrativu přibližně 22 tis. Kč/m2

Chci zlepšit podmínky studentů usnadnit mobilitu studentů pomoc při substituci předmětů ke zdokonalení v cizím jazyku podporovat kluby SU počítačové klubovny (pro výuku!) Rádio Akropolis

Chci zlepšit podmínky učitelů Transparentnost odměňování Osobní hodnocení Poskytování benefitů startovací byty jazykové kurzy kurzy práce s počítači tělovýchovné aktivity nefinanční odměny Plat problémem za všech režimů. Nelze zvyšovat tarifní mzdy tak, aby nebylo možné osobní hodnocení vedoucími kateder. Příplatek za mládí ? nebyl by lepší, aby byl v pravomoci vedoucích kateder a pracovišť? A místo toho byty – nedaněná odměna, … Školení, kurzy, … nejen pro učitele, ale také pro parcovníky

5. Co především chci Komunikaci a marketink Podmínky pro studenty, učitele, pracovníky Rozvíjet vědu a výzkum, včetně aplikací Spolupracovat s průmyslem Budovat školu Řídit školu a rektorát

Věda, výzkum, průmysl – chci: Podpora týmů na pracovištích s odpovědností za výsledek Spin-off firmy vyřešit legislativní problémy zásadní podpora Technologický a vědecký park (Silicon Valey) usilovat o znovuzískání strukturální fondy EU → Kladno

5. Co především chci Komunikaci a marketink Podmínky pro studenty, učitele, pracovníky Rozvíjet vědu a výzkum, včetně aplikací Spolupracovat s průmyslem Budovat školu Řídit školu a rektorát

1) „Dosáhnout na velké peníze“ Chci budovat školu 1) „Dosáhnout na velké peníze“ nutná důvěryhodnost ČVUT (problém nové budovy) strukturální fondy EU - … (podporuje kom. EU p. Figeľ)

Chci budovat školu 2) Akreditovat fakultu se zaměřením na ekonomiku trvale udržitelného rozvoje 3) Vybudovat dokonalý a přátelský informační systém 4) Stabilizovat magisterské studium na FBMI

5. Co především chci Komunikaci a marketink Podmínky pro studenty, učitele, pracovníky Rozvíjet vědu a výzkum, včetně aplikací Spolupracovat s průmyslem Budovat školu Řídit školu a rektorát

Chci řídit školu a rektorát servisní součást pro fakulty konzultace, typicky věda a výzkum zvýšit efektivitu administrativních prací pomocí IT odlehčit katedry od administrativy Systemizovat funkce srovnatelné výkony pracovišť

7. Závěr (1) Můj cíl: Být předním manažerem ČVUT „moderní evropské univerzity“

7. Závěr (2) Metoda práce: „Sloužím“ „pracuji s láskou“ hlavní profit z mé práce má ČVUT Dodržuji sliby a „mám tah na branku“ Dělná, přátelská a vstřícná atmosféra Soustředění jen na tuto funkci

Mám vizi a sílu ji uskutečnit Předpoklady: dosavadní výsledky pedagogické odborné manažerské odolnost a vytrvalost

Mám vizi a sílu ji uskutečnit Předpoklady: dosavadní výsledky pedagogické odborné manažerské odolnost a vytrvalost

Pozvánka na přednášku Přijďte hospitovat! Rádiové určování polohy a navigace středa 14. 12. 2005 v 7.30 posluchárna 132 Fakulta elektrotechnická Technická 2

Chci být dobrým manažerem univerzity

Děkuji Vám za pozornost. Těším se na diskusi s Vámi. Prof. Ing. František Vejražka, CSc.